Fano / Torrette di Fano

We hebben een aantal aanbieders voor Fano / Torrette di Fano voor je op een rij gezet:

vakanties Fano / Torrette di Fano

Reviews over Fano / Torrette di Fano

Typisch Italiaans

Jet
    31-7-2016

Gezellig centrum, typisch Italiaans, mooi plein, leuke markt op zaterdag en woensdag (let een beetje op je tas), heerlijke barretjes en restaurants, ijs, leuke winkels (vonden de dochters van 13 en 16 jaar). S avonds sfeervol. Wel natuurlijk alles dicht tussen 12.30 uur en ca. 16.00 uur. Tsja, je bent in Italie of niet...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad aan de kust

Remy
    14-8-2011

Fano is een ietwat groter plaats aan de Italiaanse Riviera. Het centrum is gezellig en heeft meerdere winkelstraten. Het centrale plein herbergt een museum en een kerk. Ook zijn er veel invloeden te vinden van de Romeinen en een stadsmuur.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje aan de kust

Robert
    13-12-2010

Leuk middelgroot stadje aan de kust, bekend van natuurlijk de mooie stranden, maar ook de botenbouw. Fano kent dan ook een groot industrie gebied, met hierop ook grote supermarkten voor wie dat wenst.

Stad deels nog ommuurd, leuke straatjes en steegjes, goede restaurants. Loop routes van strand naar centrum en v.v. kunnen beter/veiliger.

Niet de chaos en hectiek van een grote stad, wel het gezellige van een stadje, absoluut voor herhaling vatbaar

Gereisd Zakelijk in maart 2007

Torrette di Fano is een heerlijke strandplek!

Pauline
    11-8-2009

Torrette di Fano is zeer geschikt voor strandbezoek, het plaatsje zelf heeft echter niet veel winkeltjes, wel wat kraampjes met spulletjes. Verder wel wat barretjes en restaurantjes. Op het strand zijn veel verkopers van allerlei handel, hier wordt je soms wel een beetje moe van! Fano ligt nog best wel ver verwijderd van Torrette,zo'n 25 min. met de auto! Deze plaats is veel toeristischer, heeft ook veel meer cultuur. In de omgeving is wel wat te beleven, maar dan moet je toch wel minimaal een uur met de auto rijden. Mooi zijn de grotten van Frasassi en de plaats Urbino is ook zeer de moeite waard!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

geschikt voor strandvakantie, kleine behuizing

T. van Basten
    10-8-2009

Stella Maris is een drukke camping met veel Italianen en Nederlanders. De chalets zijn stacaravans waar je je kont niet kunt keren. Het is zo klein dat je je koffer amper onder het bed kan krijgen. Er is airco die je onbeperkt kunt aanzetten. Chalets zitten aan het strand. Bungalows zijn van steen en zitten rechts van de weg. Er zit een hek tussen terras en strand. Strandstoelen kun je meenemen naar het strand. Per acc zijn twee stoelen. Parasollen kun je overal kopen voor 7 a 10 euro. Restaurant is goed. Wijn is goedkoop: 1 euro. Cappuchino 1.30. Er is wifi maar de verbinding is het best in het restaurant. Er is een kinderprogramma, maar alles is in het Italiaans. Er wordt slecht Engels gesproken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Fano / Torrette di Fano scoort een 7,3 uit 10, op basis van 16 reviews