Hotel Villa Amalia

1 review over Hotel Villa Amalia in het Nederlands

leuk hotel

anneke
7-8-2009

leuk hotel. Gezellige tuin, toen wij er waren helaas bezet door een familiefeest, maar daar hadden we geen enkele last van. Het ontbijt leek karig, maar schijn bedriegt, want je kon alles vragen wat je wilde, wat dan vers voor je gemaakt werd! Vreselijk aardige mensen. Kamer in de dependance was heel leuk, leek net een huisje met een klein tuintje ervoor! Denk niet dat we ooit nog die kant op gaan, maar doen we dat wel, dan gaan we zeker weer naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Amalia in Falconara Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Amalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.