Appartement

1 review over Appartement Borgo delle Rondini in het Nederlands

Mooi uitzicht, heel rustige omgeving, luxe huis.

R. Kromhout
19-8-2012

Borgo delle Rondini bestaat uit 20 appartementen, waarvan er 4 verhuurd worden aan toeristen. In de andere wonen Italianen. De eigenaar is een sympathieke man die een beetje Engels spreekt. Het appartement is voorzien van oa dvd, tv, föhn, oven en is pas een paar jaar oud. Schoon en nieuw. 1x per week schoon beddengoed en handdoeken/badlakens.Ruim balkon met fantastisch uitzicht. Zwembad 7 x 14 meter, ca 0,80 en 1.60 m diep. Nabij zwembad een tafelvoetbal en tafeltennis. Voor de prijs zeker een erg goed appartement. Stadje Fabriano op een dik kwartier rijden met zeker 7 supermarkten. Beroemde grotten van Frasassi op 20 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo delle Rondini in Fabriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo delle Rondini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.