Appartement

16 reviews over Appartement Agriturismo La Casa di Campagna in het Nederlands

Een aanrader!

Annemie&Nand
2-11-2016

Een prachtige uitvalbasis om de hoogtepunten van Le Marche te bezoeken. Zeer mooie agriturismo: ligging en uitzicht; kwalitatieve inrichting (niets ontbrak) en situering van de appartementen en kamers; zeer vriendelijke, gulle en betrokken uitbaters (we kregen zelfs een upgrade van een kamer naar een appartement voor 2!). Ruim ontbijt met aandacht voor onze voorkeuren. De bereikbaarheid is de eerste keer een tikkeltje complex. volg goed de richtlijnen van de uitbaters.

Heerlijk relaxt

Willy en Sandra
3-9-2016

De derde keer dat we hier waren, dat zegt genoeg. Heerlijk ongedwongen en gastvrij. Frans en Joke staan altijd klaar en houden van gezelligheid. Wij hadden het 4 persoons appartement op de begane grond. Heerlijk met een terras en veranda. Zwembad is heerlijk en je hebt een prachtig uitzicht.

Heerlijke plek om weer naar terug te keren

Renate
15-8-2016

Een geweldige plek om naar toe te gaan op vakantie! Joke en Frans zijn super lieve en gastvrije mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken! De appartementen zijn schoon en erg knus! Doordat wij een appartement en een bb kamer hadden gehuurd, hadden we twee badkamers en 2 terrassen. Heerlijk! Het zwembad heeft een geweldig uitzicht en is voorzien van parasols en ligbedden. Joke kookt de sterren van de hemel en we hebben 1 keer genoten van een pasta avond en 1 keer van een bbq avond samen met alle gasten die er waren. Wat een verrukkelijk eten en wat een gezelligheid! We kunnen iedereen deze heerlijke plek aanraden! Joke en Frans maken er een waar paradijsje van!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke plek in een prachtige omgeving

Claudia Haenen
14-8-2016

Net terug van 2 weekjes enorm genieten bij La Casa di Campagna! De gastvrijheid en kookkunsten van Joke en Frans zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. Ons appartement was heerlijk ruim en de enorme veranda met prachtig uitzicht was heerlijk. Leuke bezienswaardigheden in de buurt en prachtige omgeving. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super mooie, rustige lokatie, erg gastvrije mensen

Laurent en Astrid
13-7-2016

Erg mooie, rustige locatie met een heerlijk zwembad. Alles ligt er netjes bij en de kamers zijn mooi en schoon. Joke en Frans zijn hele aardige, gastvrije mensen die er voor zorgen dat je vakantie geweldig is. De accommodatie ligt op een rustige locatie in het buitengebied van Fabriano, maar met de auto ben je in 5 minuten in de stad Fabriano, waar zich restaurantjes en winkels bevinden. Al met al: alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie zijn aanwezig!

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastische vakantie!

Twan en Bianca
16-10-2015

We werden heel erg goed ontvangen door Joke en Frans. De rit ernaar toe was ook zo prachtig. Als je bij La Casa aankomt valt meteen het geweldige uitzicht op. Wat een prachtige omgeving. Ons appartement was groot 4(+2) pers, schoon en van alle gemakken voorzien. Buiten een prachtig terras om heel wat uurtjes te vertoeven. Om over het zwembad nog maar te zwijgen. De kids hebben er heel wat uurtjes doorgebracht. Adembenemend! Het fijne is dat je ook niet verstikt word door alle regeltjes die ze vaak hebben op campings. Alles mag mits je de boel maar schoon houdt en respect hebt voor de andere gasten. Ze organiseren ook hele leuke avonden voor de gasten. Eten bij Joke en Frans moet je echt gedaan hebben. Heerlijk gewoon! Voor de omgeving is een echte aanrader een bezoek aan de grotten van Frasassi of een wandeling door het stadje Gubbio of een dagje strand bij Ancona. Winkels en supermarkten liggen ook allemaal in de buurt. Na 2 weken La Casa voel je je herboren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

Teunie van de water
9-9-2015

Voor de 2 e maal een heerlijke vakantie gehad Niets is te veel voor de gastvrouw en gastheer Prima appartement De gastvrouw kookt geweldig lekker S morgens verse broodje Je komt er heerlijk tot rust zeker de moeite waard

Gereisd Met partner in september 2015

Fantastisch !

Hans en Fina
2-9-2015

Wat een geweldige locatie !!! La Casa di Campagna ligt in een prachtige omgeving met voor elk wat wils !! Of je nu naar het strand wilt of leuke historische stadjes wilt bezoeken of gewoon lekker van de rust wilt genieten, ga dan naar Joke en Frans. Het zijn een stel geweldige mensen die voor iedereen klaar staan en je alles kunnen vertellen over de prachtige omgeving, maar ook om gewoon lekker een biertje of wijntje mee te drinken. Wij kwamen eigenlijk voor 3 dagen maar we zijn uiteindelijk 10 dagen gebleven. Ze hebben een prachtig zwembad en de appartementen zijn keurig , schoon en netjes. Toen we kennis gingen maken met de andere gasten was het gelijk bingo !! Een vreselijk gezellige en mooie vakantie in een gastvrije omgeving !!! Aanraders zijn een bezoek aan de grotten van Frasassi , het stadje Gubbio en een dagje strand bij Ancona, alles op redelijke afstand. Winkels en supermarkten liggen op 5 minuten rijden dus wat wil je nog meer! Joke en Frans Bedankt!!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijk ontspannen

Yvette Gilles
29-8-2015

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Joke en Frans, onze gastvrouw en gastheer, gezellige mensen die hun vak verstaan. Tijdens ons welkomsdrankje kregen we meteen informatie over hoe alles functioneert op de "Casa" en allerlei toeristische tips.

Ons 2-persoons appartement was gezellig, zeer schoon en goed uitgerust met alles wat je aan basis nodig hebt. Onze dochter kreeg een B&B kamer met eigen badkamer. Allemaal heel netjes en sfeervol.

Op het terrein is een prachtig zwembad aangelegd met een mooie ligweide. Het hele complex is goed onderhouden, alles ziet er heel verzorgd uit met gezellige zitjes, mooie planten -en bloemen perken.

Het was een fantastische week, mede ook dankzij Joke en Frans die een fantastisch team vormen en er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. La Casa di Campagna is een heerlijke ontspannende, mooi gelegen en prettige accommodatie voor een geslaagde vakantie in de Marken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Nicole
3-8-2015

Meestal zijn foto's van tevoren mooier dan de vakantieplek zelf, maar hier was de werkelijkheid veel mooier, terwijl wij ook al gecharmeerd waren van de plaatjes vooraf. Met drie kinderen (8, 12 en 14) zaten wij in een ruim, koel sfeervol ingericht appartement. Het zwembad was heerlijk. hierin hebben de kinderen zich heel wat uurtjes vermaakt. Het uitzicht was fantastisch, de zonsondergang iedere avond adembenemend. Frans en Joke verstaan hun vak goed. Uitstekende gastheer en gastvrouw, van alle markten thuis. In de omgeving is genoeg te zien. Steden als Perugia, Gubbio en Assisi zijn prachtig. We zijn ook met de trein naar Rome geweest. Kortom een heerlijke vakantie op een heerlijke plek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo La Casa di Campagna in Fabriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo La Casa di Campagna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.