We hebben een aantal aanbieders voor Fabriano voor je op een rij gezet:

Reviews over Fabriano

Mooie Piazza Communale

Paul
    14-7-2014

Fabriano is gekend voor zijn papierindustrie. Bezoek zeker het infokantoor op de Piazza Communale, want deze mevrouw helpt je goed op weg om de stad en regio te verkennen. De stad bezit mooie oude gebouwen en pleintjes.

Gereisd Met partner in Sun Jun 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fabriano, een industriestadje.

R. Kromhout
    19-8-2012

Fabriano is geen mooie stad. Sinds de 13e eeuw wordt er papier gemaakt, Aristona en Indesit vinden hun wortels ook in Fabriano. Er zijn veel supermarkten. Mooie stadjes in de Marken zijn oa Jesi, Ancona, Urbino, Macerata en Fossombrone. Gubbio ligt in Umbrie, 50 minuten rijden vanaf Genga, nabij Fabriano.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Fabriano scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews