Camping Faranghe

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk genoten

Martin en Inge Kooren
16-7-2018

Wij hebben heerlijk genoten op de camping van Faranghe .

Prachtige plek met mooi uitzicht op het huis en de omgeving.

Michel en Mieke hebben een mooie stekje, waar iedereen welkom is.

Leuke dingen in de omgeving,maar alles is wel een uurtje rijden.

Maar als je terug komt ,kun je genieten van de rust en de gezelligheid .

We hebben van de etentjes en kookworkshops genoten.

Erg gezellig, wij hadden een leuk gezelschap.

Michel en Mieke nogmaals reuze bedankt voor deze fijne vakantie

Fantástisch en heerlijk genoten van de rust

Theo&Ria van der Ven
2-7-2018

Wij hebben voor de derde keer zó ontzéttend genoten op Faranghe: van het uitzicht, het heerlijke eten, de gezelligheid en de ontzettende lieve gastvrijheid van Mieke&Michel!

Als je er eenmaal ben, voel je je echt thuis en wil je eigenlijk niet meer weg!

een heerlijke vakantieplek

Familie Dekker
29-5-2018

Fijne kampeerplek met alles wat je nodig hebt. Douches en wcs eenvoudig maar netjes. Aardige en behulpzame gastheer. Aardige gastvrouw en goeie kokkin. De streek is nog echt Italiaans met weinig toeristen. We zijn naar de grotten geweest, die zijn grandioos. Een dagje naar Assisi, prachtig. Op de camping terug is het lekker rustig. Ze hebben een nieuw zwembad met een waanzinnig mooi uitzicht. En je kunt er heel mooi wandelen. Kortom wij vonden het een heerlijke vakantieplek.

Je hoort de nachtegaal

Mark en Jetta Evertsen
20-5-2018

We waren er vroeg bij dit jaar en kwamen op deze mooie plek. Gastvrij ontvangen, een ruime plek, net sanitair en wakker worden met de gezang van de vogels. We hebben de nachtegaal gehoord en de wielewaal gespot. We kregen een wandelkaart en er veel gebruik van gemaakt, wat een fantastisch wandelgebied!

Super leuke weken gehad!!!

Wijnie
12-8-2017

Kinderen die zich vermaken geven de ouders ook vakantie!!

Toilet en douche gebouw vonden wij niet zo best. Erg kleine douches en niet al te schoon. Zwembad is een opbouw bad. Dit voldoet wel voor de kinderen. Omgeving is prachtig. Gastheer en gastvrouw zijn top. Activiteiten die georganiseerd worden zijn ook super en een aanrader om bij aan te sluiten!

Gastvrij, mooie plek, al geboekt voor 2018!!

Ria Durand
28-7-2017

Wij hebben gebruik gemaakt van het 2 persoons appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, zelfs de keuken is compleet. En dan het uitzicht over het dal, dit verveeld nooit. De sfeer op Faranghe vinden wij hartverwarmend. Michel en Mieke staan altijd klaar en de maaltijden van top kwaliteit.

Echt een verblijf van alles kan en niets moet. In de omgeving is voldoende te doen, wandelen, steden bezoeken, olijfolie proeverij en nog veel meer. Wij gaan in 2018 voor de 4e keer op rij naar Faranghe en kijken er naar uit.

Geweldige plek!

Mart Hoogkamp
28-7-2017

Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding. Michel en Mieke gingen mee naar de tandarts voor een kleine spoedreparatie aan een afgebroken kies.

Kookworkshop (lekkere recepten!) En pizza bakken met en voor de kinderen is erg leuk!

Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt en willen terug!

nooit meer

sylvia
27-7-2017

Ongelooflijk dat deze camping zo hoog scoort. We kwamen hier voor een tussenstop. Om 19.00 aangekomen. Volgende dag om 14.00 aangegeven dat we weer verder gingen , kosten 100 euro! We hadden voor 11.00 moeten vertrekken, dit was ons niet verteld bij aankomst. Mieke en michel werden zelfs agressief toen we hier iets van zeiden.

Verder sanitair niet om aan te zien. Kleine douchehokjes waar je je kont niet in kunt keren met een douchegordijn. Mensen staan zich hierom buiten de hokjes aan te kleden en af te drogen. Toiletten stinken .

Meer staat leuk op de site, maar is een heel eind rijden.

De mensen in het dorp zijn wel heel vriendelijk.

Mieke & Michel, Masciano, 28-7-2017

Eigenlijk vinden we een beoordelingssite leerzaam maar niet bedoeld voor onze repliek. In dit geval maken we een uitzondering omdat deze beoordeling vraagt om iets te vertellen over de spelregels en sfeer op Faranghe!.

Doorgaans zijn we (bewoners/beheerders//eigenaren van Faranghe!) flexibele mensen. Wij staan graag klaar voor de wensen en vragen van onze gasten en dat hoeft niet in een strak reglement. Echter ook wij hebben een aantal spelregels.

De kampeerplaats wordt berekenend voor de prijs per nacht (niet per uur). En de nacht houdt bij ons op om 11.00 uur s ochtends.

Faranghe is een kleine camping met een huiselijke sfeer, want we delen graag deze mooie plek met anderen. Wil je tips of zijn er problemen, het is niet snel te gek en we lossen het samen wel op.

Om dat energiek mogelijk te maken, nemen we een pauze tussen 13.00 en 15.00 uur en sluiten we de receptie om 22.00 uur en zijn we weer present om 8.00 uur in de morgen.

Maar niks gaat op slot: het zwembad is toegankelijk, pak zelf je je drankjes en ijsjes in de honesty bar, maak gebruik van de terrassen, de speelgoedkist en de Wifi. Stoor je geen andere gasten, dan is het 24/7 tot je beschikking. Is er een calamiteit, je kunt ons storen in de pauzes.

De consumpties worden achteraf berekend. De meesten mensen geven daarom de avond van te voren aan dat ze vertrekken, zodat we de rekening opmaken en die klaar ligt bij vertrek. Maar dat moet niet. Je mag ook sochtends om 11.00 uur melden dat je bent ingepakt en wilt afrekenen. Haha dat mag zelfs 11.15 uur wezen. Geen probleem.

Kom je echter om 14.00 uur melden dat je vertrekt en heb je de kampeerplaats nog niet leeggemaakt, dan brengen we ook de volgende nacht in rekening, Simpel, nog geen gedoe. Als je ons dan asociaal noemt en dreigt met een negatieve beoordeling, terwijl ons eten koud staat te worden, tsja, dat maakt ons niet toeschietelijker.

Jammer dat we niet iedereen blij kunnen maken. Het blijft wel ons streven!

In alle opzichten een heerlijke plek!

Mandy en Sandra
10-9-2016

Toevallig stuit je dan via internet op een camping in Le Marche... De website van Faranghe was al zo aantrekkelijk en persoonlijk dat we heel snel het besluit namen te gaan. Mijn partner heeft lichamelijk beperkingen, dus kamperen sec wordt het niet meer. Maar Faranghe heeft ook leuke retro-caravans en twee studio's. We kiezen er voor om van beide mogelijkheden gebruik te maken (2 keer een week). In alle opzichten zijn de verwachtingen waar gemaakt. Van de ontvangst, de (toegankelijke en gezellig gemaakte) ruimtes, de tips, de omgeving, de verse vijgen, de lekkere ontbijtjes, de leuke gesprekken met Mieke en Michel: het was een groot feest. We denken er erg prettig aan terug. De camping/het huis ligt op een prachtige plek aan een eindige - en spannende! - landweg. Er is rust, ruimte en een adembenemend uitzicht. Maar er is ook gezelligheid en de mogelijkheid tot leuke dingen doen. Zo hebben we heel erg genoten van de kookles van twee Italiaanse dames uit het dorp. En van het gezellige diner naderhand. Ik kan nog wel even door gaan zo...

Een relaxte plek om Italië te ervaren.

Erik, Sigrid en kinderen
3-9-2016

We hadden een heerlijk ruime plek op deze prettige camping. Mieke en Michel zijn een geweldige gastvrouw en gastheer. Ze zorgen voor de juiste sfeer. Voor de kinderen zijn er leuke dingen te doen, al dan niet onder begeleiding.

Binnen een straal van 1 - 1,5 uur rijden is er ontzettend veel te doen en zien. Dat maakt het een perfecte uitvalsbasis om dit deel van Italië te verkennen.

Maar ook een (kort) bezoek aan Rome is goed te doen vanuit Esanatoglia.

Er komt vast nog eens een vervolgbezoek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Faranghe in Esanatoglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Faranghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Faranghe scoort een 8.75 uit 10 op basis van 131 reviews.