Camping Faranghe

141 reviews over Camping Faranghe in het Nederlands

Aanrader!

Kees Hoogenraad
15-8-2018

Op deze camping voel je je gelijk thuis, de eigenaren Michel en Mieke doen er alles aan om het je zin te maken. Mooi nieuw zwembad, heerlijk voor de kids. Veel te doen in de omgeving, typische Italiaanse stadjes en de zee is dichtbij.

Wat een mooi plekje!

Rene en Marit
15-8-2018

Wat hebben wij bij Mieke en Michel op de camping genoten van de prachtige omgeving, het schitterende uitzicht, het heerlijke weer en bovenal het fantastische eten! Top plek voor een heerlijke en relaxe vakantie!

Heerlijk rustig en gastvrije ontvangst

Katrezebees
14-8-2018

Heerlijke camping met ruime plaatsen en prachtig zicht vanuit het zwembad en op het terras. Mieke en Michel zorgen ervoor dat je je meteen helemaal thuisvoelt. De pizza avond was een topper voor zowel kinderen als ouders.

En als ik dan toch één puntje van kritiek moet geven : de douches zijn inderdaad vrij krap en niet zo heel handig...

Heerlijk!!!!

Fam Mesman
8-8-2018

Leuke, gezellige camping. Michel en Mieke staan dagelijks klaar voor hulp, ideeen en een gezellig praatje. Het is een heerlijk rustige camping met ruime plaatsen en redelijke schaduw. In de omgeving leuke dingen te doen, wel op wat afstand, maar zeker de moeite waard. Wekelijks ook activiteiten, die ook afwisselen...voor het geval je dan een week langer blijft. Heerlijk eten 😋

Bedankt voor de twee geweldige weken die we hebben gehad!!!

Vakantie zoals het hoort te zijn!

Dagmar Bertrand
7-8-2018

Lieve gastvrouw en gastheer, Prachtig uitzicht, kleinschalig, persoonlijk, authentiek!

We hebben 2 heerlijke weken gehad in de prachtige Marken. De kinderen waren meteen dol op Mieke (wat een warm mens)en Michel kan heel veel vertellen over de omgeving. De ligging van het zwembad en terras is werkelijk fenomenaal! Mieke kookt fantastisch en de omgeving is nog authentiek Italiaans. Gubbio en Asissi bezocht, jam met Mieke gemaakt, zeep gemaakt van planten en de Italiaanse workshop met Biachinni gevolgd. Tutti Italia 🇭🇺 Onze meiden van 11, 9 en 3 jaar wilden niet naar huis. Het is dat we nooit 2x naar dezelfde plek gaan maar ik raad iedereen die van kleinschalig, persoonlijk en authentiek houdt aan een bezoek aan Faranghe te brengen!

Tot rust komen in mooie omgeving.

Knol
7-8-2018

Wat geweldig camping. Mooi rustig en zeer prettige sfeer. De omgeving is geweldig en onze kinderen van 10 en 6 hebben zich goed vermaakt met andere leeftijds genootjes. Wij vonden het leuk dat je gebruik kan maken van de spelletjes die er liggen en de grote speelgoed doos. Ook zeer fijn dat je zelf ijsjes en drinken kan pakken. Camping plaatsen zeer ruim. Sanitair zeer basic. Overdag kan het hier wel warm zijn gelukkig zijn de nachten koel. Eigenaren camping super vriendelijk en behulpzaam als er wat is. Pizza bakken en jam maken leuke activiteit voor kinderen.

Een heerlijk Italiaans recept!

Anton, Lily, Anna en Pieter
4-8-2018

Recept voor een heerlijke vakantie!

Men neme:

•Een vader, een moeder en twee pubers

•Twee weken vakantie

•Een auto

•Het zonnige Italië

•Het prachtige Le Marche

•Een gezellige rood-met-witte-stippen-caravan

•Een zwembad met een geweldig uitzicht

•Heerlijk eten bij aankomst

•Leuke campinggasten

•Een fantastische kookcursus met Bianchina

•Rust

•Enorm veel vlinders

•Erg aardige gastvrouw en gastheer (Mieke en Michel)

Roer alle ingrediënten goed maar rustig door elkaar.

Verdeel het over je vakantieweken en dien direct op.

Zie daar een heerlijke vakantie op Faranghe!

Heerlijk

Familie Bouwmeester Van Dam
3-8-2018

Gezellige camping in een prachtige omgeving. Alles onder bezield gastvrouw/heerschap van Mieke en Michel. Ze weten veel over de omgeving, staan klaar bij vragen en brengen hun Italiaanse vrienden en kennissen naar de camping voor allerlei leuke workshops. We hebben genoten van de kookworkshop met Bianchina en Oriano. En onze dochters hebben zeep en kruidenzakjes gemaakt met Ania.

Jfm mols
2-8-2018

Enrom gastvrije eigenaren die graag en met liefde alles doen om je gastvrij te onthalen. Vol met goede tips om t nog specialer te maken

Bijzonder mooie gastvrije plek.

Familie Schuncken
21-7-2018

Wij hadden deze camping uitgezocht omdat we een landelijke camping zochten, die ook leuk is voor kinderen. Onze kinderen zijn 10 en 12, allebei hebben genoten.

Bij aan komst werden we gastvrij onthaald op een drankje, en op een heerlijke pastamaaltijd 's avonds.. Het sanitair is eenvoudig maar schoon, douche inderdaad wat krap. Het zwembad is vernieuwd en ruim genoeg met een mooie houten vlonderombouw en prachtig uitzicht. Bij het huis is een heerlijke veranda waar iedereen kan zitten, een drankje kan pakken, van het uitzicht kan genieten. Er worden volop workshops en activiteiten georganiseerd. Je kunt zelf aangeven welke activiteit uit hun lijst je wil doen, dan proberen ze het ter organiseren, en kunnen anderen gasten ook nog aansluiten. Aanrader is wel de kookworkshop met Bianchina, dat is Itatliaans op en top. Ook voor kinderen is er genoeg te beleven en doen. er is gratis Wifi.

Kortom: prachtig kamperen in de natuur, gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Faranghe in Esanatoglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Faranghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.