Camping Faranghestersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

149 reviews over Camping Faranghe

• 9René en Evelien27-11-2019

Fijne kleine camping, gastvrije eigenaren!

Wat een fijne tijd hebben wij hier gehad (gezin met 2 kids, 10 en 12 jaar). De locatie is fijn maar vooral de gastvrijheid van Mieke en Michel. En niet te vergeten de gezelligheid; op het overdekte terras kon je lekker zitten, niets moest en (bijna) alles mocht. Mieke en Michel organiseren ook vanalles voor groot en klein. Persoonlijk vond ik het hoogtepunt het koken met 'nonna'; twee oudere vrouwen uit het dorp kwamen met ons koken in de prachtige keuken van Mieke en Michel. Wat een gezellige dag en we hebben uiteindelijk voor 25 man een heerlijk maal weten te serveren, bereid op authentieke Italiaanse wijze. Ook nog een kookboek nagezonden gekregen met allerlei leuke recepten. Sanitair is prima en gastvrijheid geweldig: tijdens een stortbui is de tent van onze kinderen volledig natgeregeld. Er werd voor de nacht meteen een alternatief geregeld en de volgende dag ook voor de rest vd week!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Pieter-Jan11-11-2019

Wij hebben genoten.

Ben je sportief aangelegen en hou je van mountainbiken zoals wij, dan is dit een geweldige plek. De camping ligt mooi. Ze hebben een goeie kaart met routes van de bergen om je heen. En je kan er ook lekker eten. We hebben er genoten

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie Gerardsen11-11-2019

Lekker relaxt met jonge kinderen

Vakantie samen met onze jongens op Faranghe was een goeie keus. Van hieruit bezochten we mooie plaatsen in Umbrie en in Marche, de grotten vonden de kinderen fantastisch en natuurlijk de hoge glijbanen van het waterpretpark. Maar het liefst bleven ze op de camping met andere kinderen. En die waren er zat. Leuke activiteiten op de camping. En voor ons een fijne, relaxte plek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Margot en Eefke07-11-2019

Een heerlijke vakantie

Wat een heerlijke vakantie afgelopen zomer bij Mieke en Michel. De streek is nog echt Italiaans, we hebben verschillende stadjes bezocht, Fabriano vonden we een echte aanrader. Lekker gegeten, (goeie tips in hun e-book), en meegedaan aan de kookles van oma Biancina. De kampeerplek is ruim. Het sanitair eenvoudig maar schoon. Vanaf terras en zwembad heb je een prachtig uitzicht. En ze schenken een heerlijke wijn en die is ook nog goed betaalbaar. Een vakantie om niet meer te vergeten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Karin KB21-07-2019

We komen zeker weer

Dit was onze derde keer Faranghe. De eigenaren doen hun best om het naar je zin te maken. Zelf georganiseerde activiteiten en een "bibliotheek" vol met tips voor trips. Naast het pdf boek dat je ontvangt bij het boeken. De plekken zijn royaal, afhankelijk van hoe je buurman de tent heeft neergezet. Er is niet overal veel schaduw maar bomen hebben tijd nodig te groeien. De omgeving is heerlijk, het enigste is, zoals op vele plekken in Italië, je moet even met de auto. De toiletruimte misschien even wennen is functioneel en schoon.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gert13-07-2019

Erg leuke rustige top camping

Leuke kleine rustige camping die fantastisch wordt gerund door Mieke en Michel. Erg veel informatie wat er te doen is in een prachtige omgeving. Mooie ruime plekken . Bijzonder zijn de vuurvliegjes tegen de avond. O ja je kan ook nog super lekker eten klaargemaakt door Mieke en Michel met de nodige uitleg erbij. 2x gedaan en erg gezellig. De bomen midden op het kampeer terrein moeten nog wat groeien dus eventueel een schaduw doek meenemen is geen overbodige luxe. Verder heb je net als in heel italie hier ook wel muggen zitten dus gewoon even wat spul meenemen er tegen. Soms is het een stukje rijden als je ergens wil komen maar in dit mooie landschap is dat alleen maar genieten. Al met al hebben we er een top week gestaan in juni met zijn tweeën 👍🎉

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Mulder31-10-2018

Heerlijke, gastvrije en kindvriendelijke camping.

Het is een jaar geleden, maar Faranghe zit nog steeds in ons hoofd en is ons eerste review waard! Mieke is een fantastische vrouw. Wij kwamen wat later aan, maar er stond al een heerlijke pasta voor ons klaar. Ik heb een gluten en melkallergie en met elke maaltijd hield Mieke hier rekening mee. De pizza avond waarbij de kinderen zelf de pizza s bakten vonden ze fantastisch (ook de allergievrije variant was heerlijk). Niets is teveel. Veel leuke tips voor de omgeving. Kids hebben snel aansluiting met de andere kinderen, ze hoeven zich hier niet te vervelen. Wij sliepen in de retro caravan met een aparte tent ernaast voor de kinderen. Vonden we fantastisch, veel ruimte om je caravan. We hebben een heerlijke week gehad!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Kees Hoogenraad15-08-2018

Aanrader!

Op deze camping voel je je gelijk thuis, de eigenaren Michel en Mieke doen er alles aan om het je zin te maken. Mooi nieuw zwembad, heerlijk voor de kids. Veel te doen in de omgeving, typische Italiaanse stadjes en de zee is dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Rene en Marit15-08-2018

Wat een mooi plekje!

Wat hebben wij bij Mieke en Michel op de camping genoten van de prachtige omgeving, het schitterende uitzicht, het heerlijke weer en bovenal het fantastische eten! Top plek voor een heerlijke en relaxe vakantie!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Katrezebees14-08-2018

Heerlijk rustig en gastvrije ontvangst

Heerlijke camping met ruime plaatsen en prachtig zicht vanuit het zwembad en op het terras. Mieke en Michel zorgen ervoor dat je je meteen helemaal thuisvoelt. De pizza avond was een topper voor zowel kinderen als ouders. En als ik dan toch één puntje van kritiek moet geven : de douches zijn inderdaad vrij krap en niet zo heel handig...

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

13 tips over Camping Faranghe

• E Peters, 12-10-2013

Schrijf in voor de kookworkshop in het klooster boven op de berg. Probeer de zelfgemaakte limoncello likeur.

• Hetty, 16-10-2013

De grotten van Frasassi, het meer van Fiastra, de markt in Matelica, meegaan naar de wijnboer( we drinken er nu nog van)Het papier museum in Fabriano.Gewoon rondrijden in de omgeving en door gehuchtjes komen, waar onverwacht zoveel moois te zien is...Een dagje strand, t is wel even rijden ,maar wel te doen.En nog veel , veel meer

• Kees Hoogenraad, 25-08-2013

De camping heeft een goed zwembad en de zee is vlakbij (circa 45 minuten). Beleef het Italiaanse strandleven onder de Italianen, weinig toeristen. Ook zijn er 2 stuwmeren in de nabije omgeving met goed zwemwater. Er zijn in de omgeving voldoende uitstapjes te maken.

1 vraag over Camping Faranghe

• Nicolette, 19-07-2016

Route naar Farranghe

Wij zijn van plan om met onze caravan in drie dagen via Oostenrijk naar Farranghe te rijden. We overnachten de eerste nacht in zuid- Duitsland maar zijn nog op zoek naar een overnachtingscamping in Italië tussen Verona en Bologna? Wie heeft een met de caravan goed berijdbare route met een eenvoudig bereikbare overnachtingscamping?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan