Bed and Breakfast Mulino Barchio

BedAndBreakfastWeer vandaag27°19°
Bed and Breakfast Mulino Barchio
9,7

5 reviews over Bed and Breakfast Mulino Barchio in het Nederlands

“Enzo (perfect Engelstalig) helpt je met het plannen van trips en samen met Patrick zorgen ze voor een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. Je kunt heerlijk ontspannen in ligstoelen in de tuin in de zon of onder één van de vele bomen. Prachtige omgeving, heerlijk rustig maar toch lig je vlak bij de weg en vlak bij het stadje Cupramontana. Héél erg ruime en zeer mooie kamers (4, alle even mooi) en idem badkamer (mooi moderne douche met veel waterdruk) die perfect zijn gemaakt en ingericht ... werkelijk perfect! Magnifiek gerestaureerd pand (lekker koel in de zomer) heel mooi en authentiek ... een echte aanrader!”

Je kunt ook kamers krijgen voor 4 personen, de kamers zijn echt heel erg ruim, lekker koel en leuk authentiek.

Heb erg veel B&B's en Agritourismo's meegemaakt maar dit is echt zowat de beste (alles werkt perfect, er is een goede koelkast en prachtig terras met veel bloemen).

Ook fijn is dat de parkeerplaats (semischaduw) bij het huis is (erg safe).

Frank, België

Wij verbleven 11 nachten in deze B&B en genoten van de gastvrijheid van beide heren. De kamer "Boccio" was zeer ruim met mogelijkheid tot verblijf van een derde persoon op de kamer. De badkamer was voorzien van een grote douche, wc, lavabo en bidet. De kamer is van binnenuit met luiken desgewenst al of niet volledig te verduisteren, dit geldt overigens ook voor de overige drie kamers. (Welke zeer geschikt zijn om met vrienden of familie tot 8 personen samen te verblijven, deze 3 kamers komen uit op een gemeenschappelijke zitplaats voorzien van een ijskast, zetels en boekenkast). Ook deze kamers hebben elk een afzonderlijke badkamer ingericht op dezelfde wijze als "Boccio". De gastheren spreken zowel Italiaans als Engels en zullen u indien gevraagd graag met alle mogelijke inlichtingen over de Marken verder helpen. Het ontbijt is goed, geen overbodige luxe maar elke dag was er zelf gebakken vers brood. Indien u rust en gezelligheid waardeert is dit een zeker aan te bevelen locatie.

zeer goed

frits standaert
27-7-2012

onberispelijk verblijf. mooie omgeving. zeer rustig. sympathieke uitbaters. zeer gezellige kamers, proper.

Al drie jaar met veel plezier...

Kristel
10-5-2012

...komen wij bij Mulino Barchio in De Marken. De locatie is prachtig, de kamers zijn ruim, comfortabel en schoon. Patrick en Enzo zijn fantastische gastheren, altijd in voor een praatje of een goed gesprek al dan niet met een glas wijn.

Een echte aanrader! Zeker doen!

Mooie ligging en uiterst vriendelijke eigenaren

Trudy Kersbergen
20-6-2010

De B & B Mulino Barchio ligt op een prachtige plek vlakbij het dorpje Cupramontana

met uitzicht op de heuvels , de kamers zijn voorzien van alle comfort.

De eigenaren Enzo en Patrick zijn uiterst gastvrij en gezellig , we werden ontvangen

met een glas koele witte wijn en het ontbijt is verukkelijk met vers brood en scones.

We hopen er spoedig weer eens terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mulino Barchio in Cupramontana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mulino Barchio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mulino Barchio scoort een 9.71 uit 10 op basis van 6 reviews.