Bed and Breakfast La Girandola

Laatste review

zalig ontstressen

Waregemnaarkes,
6-8-2017

Vlaamse B&B waar de gasten centraal staan. Lekker ontbijt, verzorgde kamer, hartelijke ontvangst en zeer vriedenlijke gastheer en - vrouw. Heel wat info verkrijgbaar omtrent resto's, bezienswaardigheden en ontspanningsmogelijkheden. Puike renovatie zowel binnen als buiten. In de streek heel wat mogelijkheden tot ontspanning (wandelen in de bergen, luieren aan de zee of zwembad, historische dorpen). Na 2016 hier in 2017 terug gekomen met het vliegtuig op Ancona. (40' van B&B) met het huren van een wagen. Zelfs nu nog niet uitgekeken op deze wonderschone niet-toeristische maar gastvrije streek in Italië. Tot de volgende.

Kenmerken

6-8-2017

uitstekend

Adri
18-9-2016

De gastvrijheid was uitstekend, net als het ontbijt er was keuze genoeg.

Ligging lekker rustig op een bergje.

Geweldig

YM van Os
6-7-2016

Gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Vriendelijk, hhulpvaardig en veel humor. Geen moeite teveel om het hun gasten naar hun zin te maken

Geweldig in een woord.

Marianne en Leo uit Veenendaal
26-6-2016

Deze B&B ligt op een prachtige, rustige locatie niet ver van het stadje Cupramontana.

Het ontvangst was zo hartelijk, dat we ons er gelijk thuis voelde. De kamer is ondanks het sobere karakter heel gezellig ingericht, met een fijne badkamer en voldoende ruimte. Tijdens het heerlijk ontbijt met een goed kop koffie en een vers geperst sapje, was er altijd een gezellig gesprekje met de gastvrouw en/of gastheer.

In de omgeving is van alles te doen. Of dit nu een heerlijk stevige wandeling is, een musea bezoek of een tocht richting de kust er is genoeg te ontdekken. Een aanrader. Breng een bezoek aan de olijfboomgaarde van Oleificio Rosini. Dit is zeker de moeite waard. Even geen zin om iets te ondernemen, dan is het heerlijk toeven bij het zwembad.

Wij hebben van deze vakantie (22 mei / 8 juni 2016) met volle teugen genoten. Mede dank zij twee fijne mensen.

Isabelle en Erik dank jullie wel.

hemel op aarde

Lydi
19-12-2015

Super vriendelijk onthaal. Eigenaars staan steeds paraat om te helpen. Veel info over bezienswaardigheden in de buurt. Ook info over restaurantjes, plaatjes, ...die je gewone toerist niet vindt. De ligging is fenomenaal. Kamers zijn sober maar super gezellig.

een aanrader. heerlijke B&b in Cupramontana

Karine Van Daele
16-12-2015

authentieke sfeer te midden die uitzonderlijk mooie regio Le Marche

Heerlijk plekje!

Karina
7-12-2015

Rustige ligging en mooi uitzicht, comfortabele kamers en een lekker ontbijt. Ideaal vertrekpunt voor uitstapjes in de Marche. Heerlijke restaurantjes en interessante bezienswaardigheden in de buurt (grotten van Frasassi, olijfoliemolen, Fabriano, Ancona). Met als kers op de taart de supervriendelijke eigenaars Isabelle en Erik. Warm aanbevolen.

doen!

Marc Janssen
7-12-2015

kom tot rust en geniet van de omgeving!

Prachtige locatie voor een onvergetelijke reünie

Dirk en Magda
7-12-2015

La girandola ligt op een prachtige locatie nabij het mooie Cupramontana. Wij verbleven hier (helaas slechts ) 4 dagen maar tijdens ons kort verblijf hebben we ons een goed idee kunnen vormen van wat de streek en deze B&B te bieden heeft. Niet alleen vinden wij Le Marche één van de mooiste regio's van Italië maar het is er ook nog echt authentiek. De mensen zijn heel open en vriendelijk , de restaurantjes zijn een openbaring en de demonstratie van de olijfolie-persing met bijhorende proeverij was werkelijk uniek. Niettegenstaande het reeds eind oktober was hebben wij tijdens ons kort verblijf genoten van de zon, de mooie natuur , de locale cultuur en architektuur en de gastronomie . Dit was echter enkel mogelijk door de de absolute topattractie , namelijk de uitbaters van La Grandola.

Dank je wel Isabel en Erik !

Supervriendelijke en behulpzame uitbaters

sac
7-12-2015

Leuke plek om te ontstressen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Girandola voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Girandola in Cupramontana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Girandola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.