ItaliëLe Marche (De Marken)CupramontanaBed & Breakfasts CupramontanaBed & Breakfast Charme B&B - Vakantiewoning La Girandola

Bed & Breakfast Charme B&B - Vakantiewoning La Girandola

ItaliëLe Marche (De Marken)Cupramontana

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Charme B&B - Vakantiewoning La Girandola voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 87 reviews
+127/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 87 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

87 Reviews over Charme B&B - Vakantiewoning La Girandola

• 10Waregemnaarkes06-08-2017

zalig ontstressen

Vlaamse B&B waar de gasten centraal staan. Lekker ontbijt, verzorgde kamer, hartelijke ontvangst en zeer vriedenlijke gastheer en - vrouw. Heel wat info verkrijgbaar omtrent resto's, bezienswaardigheden en ontspanningsmogelijkheden. Puike renovatie zowel binnen als buiten. In de streek heel wat mogelijkheden tot ontspanning (wandelen in de bergen, luieren aan de zee of zwembad, historische dorpen). Na 2016 hier in 2017 terug gekomen met het vliegtuig op Ancona. (40' van B&B) met het huren van een wagen. Zelfs nu nog niet uitgekeken op deze wonderschone niet-toeristische maar gastvrije streek in Italië. Tot de volgende.

• 8Adri18-09-2016

uitstekend

De gastvrijheid was uitstekend, net als het ontbijt er was keuze genoeg. Ligging lekker rustig op een bergje.

• 10YM van Os06-07-2016

Geweldig

Gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Vriendelijk, hhulpvaardig en veel humor. Geen moeite teveel om het hun gasten naar hun zin te maken

• 9Marianne en Leo uit Veenendaal26-06-2016

Geweldig in een woord.

Deze B&B ligt op een prachtige, rustige locatie niet ver van het stadje Cupramontana. Het ontvangst was zo hartelijk, dat we ons er gelijk thuis voelde. De kamer is ondanks het sobere karakter heel gezellig ingericht, met een fijne badkamer en voldoende ruimte. Tijdens het heerlijk ontbijt met een goed kop koffie en een vers geperst sapje, was er altijd een gezellig gesprekje met de gastvrouw en/of gastheer. In de omgeving is van alles te doen. Of dit nu een heerlijk stevige wandeling is, een musea bezoek of een tocht richting de kust er is genoeg te ontdekken. Een aanrader. Breng een bezoek aan de olijfboomgaarde van Oleificio Rosini. Dit is zeker de moeite waard. Even geen zin om iets te ondernemen, dan is het heerlijk toeven bij het zwembad. Wij hebben van deze vakantie (22 mei / 8 juni 2016) met volle teugen genoten. Mede dank zij twee fijne mensen. Isabelle en Erik dank jullie wel.

• 9Lydi19-12-2015

hemel op aarde

Super vriendelijk onthaal. Eigenaars staan steeds paraat om te helpen. Veel info over bezienswaardigheden in de buurt. Ook info over restaurantjes, plaatjes, ...die je gewone toerist niet vindt. De ligging is fenomenaal. Kamers zijn sober maar super gezellig.

• 9Karine Van Daele16-12-2015

een aanrader. heerlijke B&b in Cupramontana

authentieke sfeer te midden die uitzonderlijk mooie regio Le Marche

• 9Karina07-12-2015

Heerlijk plekje!

Rustige ligging en mooi uitzicht, comfortabele kamers en een lekker ontbijt. Ideaal vertrekpunt voor uitstapjes in de Marche. Heerlijke restaurantjes en interessante bezienswaardigheden in de buurt (grotten van Frasassi, olijfoliemolen, Fabriano, Ancona). Met als kers op de taart de supervriendelijke eigenaars Isabelle en Erik. Warm aanbevolen.

• 8Marc Janssen07-12-2015

doen!

kom tot rust en geniet van de omgeving!

• 9Dirk en Magda07-12-2015

Prachtige locatie voor een onvergetelijke reünie

La girandola ligt op een prachtige locatie nabij het mooie Cupramontana. Wij verbleven hier (helaas slechts ) 4 dagen maar tijdens ons kort verblijf hebben we ons een goed idee kunnen vormen van wat de streek en deze B&B te bieden heeft. Niet alleen vinden wij Le Marche één van de mooiste regio's van Italië maar het is er ook nog echt authentiek. De mensen zijn heel open en vriendelijk , de restaurantjes zijn een openbaring en de demonstratie van de olijfolie-persing met bijhorende proeverij was werkelijk uniek. Niettegenstaande het reeds eind oktober was hebben wij tijdens ons kort verblijf genoten van de zon, de mooie natuur , de locale cultuur en architektuur en de gastronomie . Dit was echter enkel mogelijk door de de absolute topattractie , namelijk de uitbaters van La Grandola.

Dank je wel Isabel en Erik !

• 9sac07-12-2015

Supervriendelijke en behulpzame uitbaters

Leuke plek om te ontstressen.

Bed & Breakfast Charme B&B - Vakantiewoning La Girandola info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met