Géén boekingskosten

Meer appartement info

12 Reviews over Casa Ripa

• 9Jan22-12-2019

Leuke stek, alhoewel nu zónder Marco & Olga

Wij bewoonden een week huisje ‘Zuid’. Goed ingericht en beslist schoon. Mooi uitzicht vanaf de terrassen en voldoende privacy. 1 of 2 avonden per week is er hoor-/zichtbare activiteit in het nabije honkbalstadion. Het badje is echt een dompelbad, meer niet. Cupramontana heeft basisvoorzieningen (ook kleine supers) en vooral ook een pittoresk historisch centrum, waar regelmatig leuke evenementen georganiseerd worden. De website is nu gelukkig aangepast, maar via het gastenboek kun je nog steeds de indruk krijgen dat Marco & Olga hier ook wonen en pizza-avondjes organiseren etc.. DIT IS SINDS BEGIN 2019 NIET MEER HET GEVAL! Wij voelden ons wat ‘bekocht’ toen wij dit vaststelden. Zij traden tijdens ons verblijf nog wel op als gastvrouw (ontvangst) en ‘caretaker’ (verzorging van terrein/gebouw) voor de nieuwe – Duitse – eigenaar. Zij wonen inmiddels elders. Beslist aardige, hardwerkende mensen. Maar de informatie mag niet misleiden.

• 10Bubble15-10-2016

Prachtig !

De ligging is fantastisch. Het uitzicht is elke dag en avond weer prachtig. Je zit dichtbij het dorp zodat je er lopend naar toe kunt. Wel op goede schoenen want het is even een klim. Het appartement is prima, leuk ingericht en een aparte slaapkamer en badkamer. Olga en Marco bieden je veel privacy en zijn een fijne gastheer en vrouw. We hebben echt genoten. Elke dag kunnen ontbijten op het terras. Het koken lieten we over aan de koks van Italie zelf. Wanneer je een wasje hebt wast Olga het voor je mee das fijn wanneer je er langer bent. Ook hondjes werden heel hartelijk ontvangen. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 10Ellen03-10-2016

Prachtig!

Geweldige week gehad in Casa Ripa. Er is een appartement en een huisje te huur. Wij verbleven in het huisje. Deze is van alle gemakken voorzien. Beide hebben een prachtig uitzicht en een ruim eigen terras. De eigenaren, Marco en Olga, zijn zeer gastvrij en je kunt ze van alles vragen. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Martijn en Renske02-09-2016

Een prachtig appartemen

Wij hebben een week in het appertement gezeten en we hebben er erg van genoten. Een mooi verblijf met leuke details er in. Helaas zat het weer niet echt mee en was buiten zitten niet altijd een optie. Mooi uitzicht. Omgeving was ook leuk

• 10Jan21-06-2016

Heerlijk ruim appartement op een prachtige plek

Wij hebben erg genoten van het appartement bij Marco en Olga. Ze waren zeer gastvrij en behulpzaam. Tegelijk was ons appartement heel privé met een prachtig uitzicht. Ancona, Jesi, Loreto, Gubbio is allemaal goed bereikbaar. Ook de grotten van Frasassi zijn een aanrader.
    De steile onverharde weg naar beneden is even wennen (schrikken) maar goed berijdbaar.

• 10Justian29-05-2016

Voor een onvergetelijke vakantie!

Casa ripa is een prachtige plek om valantie te vieren. Je komt er heerlijk tot rust en er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving te doen. De mensen uit het dorp zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wat wij erg leuk vonden is dat het plaatsje niet de nadelige toeristische eigenschappen heeft. Je ziet er nog echt de Italiaanse gebruiken. Dankzij Marco en Olga hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad.

• 10Desiree 14-07-2014

Heerlijk !

Wij verbleven bij Olga en Marco in het noordappartement. Deze is zowel qua ligging en inrichting een geweldig appartment. Sfeervol ingericht met mooie meubels, mooie badkamer en meer dan voldoende ruimte. Het uitzicht vanaf het terras, waar je ook heerlijk onder de pergola kan zitten, is fenomenaal en je kan er ook naar een schitterende zonsondersgang kijken. Marco en Olga zijn 2 zeer gastvrije mensen die alles doen om je het naar de zin te maken. We zijn naar een supergezellige wijnproeverij geweest en hebben nog mogen genieten van Marco's specialiteit als pizzabakker. Dit is echt een aanrader !!

• 10joris.sels23-04-2014

Zéééér aan te raden!

Een prachtig, rustig vakantieplekje! Héél vriendelijke, behulpzame mensen, die weten wat privacy is! Heel ruim, rustig appartement. Wij gaan zeker nog eens terug om huisje uit te proberen. Ook dit zag er geweldig uit. Omgeving is ook prachtig, vooral nog niet vol van toeristen.... Kortom, een aanrader van jewelste. Hildegarde en Joris

• 10Cor en Belinda13-04-2013

Heerlijke plek !

We hebben kunnen genieten van een 5 sterren appartement ! We hebben hiervandaan het echte Italië leren kennen. Vanuit het zwembad heb je een uitzicht, fantastisch. Heerlijk kunnen genieten van de wijnen en het eten in de trattoria's in het dorp.

• 10Bert Zeegers25-12-2012

Fantastisch, zeer mooi uitzicht

Zeer ruim, mooi apprtement bij 2 gweldig gastvrije mensen.

Appartement Casa Ripa info

• CafeNiet beschikbaar