Appartement Casa Ripa

11 reviews over Appartement Casa Ripa in het Nederlands

Prachtig !

Bubble
15-10-2016

De ligging is fantastisch. Het uitzicht is elke dag en avond weer prachtig. Je zit dichtbij het dorp zodat je er lopend naar toe kunt. Wel op goede schoenen want het is even een klim. Het appartement is prima, leuk ingericht en een aparte slaapkamer en badkamer. Olga en Marco bieden je veel privacy en zijn een fijne gastheer en vrouw. We hebben echt genoten. Elke dag kunnen ontbijten op het terras. Het koken lieten we over aan de koks van Italie zelf. Wanneer je een wasje hebt wast Olga het voor je mee das fijn wanneer je er langer bent. Ook hondjes werden heel hartelijk ontvangen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Prachtig!

Ellen
3-10-2016

Geweldige week gehad in Casa Ripa. Er is een appartement en een huisje te huur. Wij verbleven in het huisje. Deze is van alle gemakken voorzien. Beide hebben een prachtig uitzicht en een ruim eigen terras. De eigenaren, Marco en Olga, zijn zeer gastvrij en je kunt ze van alles vragen. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een prachtig appartemen

Martijn en Renske
2-9-2016

Wij hebben een week in het appertement gezeten en we hebben er erg van genoten. Een mooi verblijf met leuke details er in. Helaas zat het weer niet echt mee en was buiten zitten niet altijd een optie. Mooi uitzicht. Omgeving was ook leuk

Wij hebben erg genoten van het appartement bij Marco en Olga. Ze waren zeer gastvrij en behulpzaam. Tegelijk was ons appartement heel privé met een prachtig uitzicht. Ancona, Jesi, Loreto, Gubbio is allemaal goed bereikbaar. Ook de grotten van Frasassi zijn een aanrader.

De steile onverharde weg naar beneden is even wennen (schrikken) maar goed berijdbaar.

Voor een onvergetelijke vakantie!

Justian
29-5-2016

Casa ripa is een prachtige plek om valantie te vieren. Je komt er heerlijk tot rust en er zijn genoeg leuke dingen in de omgeving te doen. De mensen uit het dorp zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wat wij erg leuk vonden is dat het plaatsje niet de nadelige toeristische eigenschappen heeft. Je ziet er nog echt de Italiaanse gebruiken. Dankzij Marco en Olga hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad.

Heerlijk !

Desiree
14-7-2014

Wij verbleven bij Olga en Marco in het noordappartement. Deze is zowel qua ligging en inrichting een geweldig appartment. Sfeervol ingericht met mooie meubels, mooie badkamer en meer dan voldoende ruimte.

Het uitzicht vanaf het terras, waar je ook heerlijk onder de pergola kan zitten, is fenomenaal en je kan er ook naar een schitterende zonsondersgang kijken.

Marco en Olga zijn 2 zeer gastvrije mensen die alles doen om je het naar de zin te maken. We zijn naar een supergezellige wijnproeverij geweest en hebben nog mogen genieten van Marco's specialiteit als pizzabakker.

Dit is echt een aanrader !!

Zéééér aan te raden!

joris.sels
23-4-2014

Een prachtig, rustig vakantieplekje! Héél vriendelijke, behulpzame mensen, die weten wat privacy is! Heel ruim, rustig appartement.

Wij gaan zeker nog eens terug om huisje uit te proberen. Ook dit zag er geweldig uit.

Omgeving is ook prachtig, vooral nog niet vol van toeristen....

Kortom, een aanrader van jewelste.

Hildegarde en Joris

Heerlijke plek !

Cor en Belinda
13-4-2013

We hebben kunnen genieten van een 5 sterren appartement !

We hebben hiervandaan het echte Italië leren kennen.

Vanuit het zwembad heb je een uitzicht, fantastisch.

Heerlijk kunnen genieten van de wijnen en het eten in de trattoria's in het dorp.

Fantastisch, zeer mooi uitzicht

Bert Zeegers
25-12-2012

Zeer ruim, mooi apprtement bij 2 gweldig gastvrije mensen.

Heerlijk!!

Frederique
15-7-2012

Waanzinnig uitzicht, perfecte kamer, heerlijk huis en de ontvangst is zo hartelijk. Een heerlijke plek om te ontspannen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Ripa in Cupramontana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Ripa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.