Bed and Breakfast Casa di Tre Paesi

23 reviews over Bed and Breakfast Casa di Tre Paesi in het Nederlands

Dit is genieten!!

Thea en Flip
9-4-2017

Hier optimaal genieten van rust, gastvrijheid, omgeving en Italiaanse lekkernijen.

Geweldig, alles top

Michel
4-1-2017

Danny, (eigenaar) wat heeft die jongen hart voor z,n zaak. Een kerel met een warm hart 👌

Geweldig verblijf

3-10-2016

Hou je van een geweldig uitzicht, gastvrijheid en dieren dan is dit de plek om heen te gaan. Hier kom je tot rust, maar er is ook genoeg te doen en te zien. Op elke heuvel zie je wel een dorpje liggen, de zee is niet ver weg en er zijn genoeg restaurants om heerlijk te eten.

Mooie locatie, gastvrijheid is top, Italië totaal

Thea en Flip Kuipers
9-9-2016

Hou van het Italiaanse leven!

Zelfs na 16 bezoeken blijft het de moeite waard, voelt als thuiskomen.

Heerlijke plek om tot rust te komen

26-9-2014

Hier kom je tot rust en geniet je van al het goede dat Italie te bieden heeft.

Ultieme Agrotoerisme

Rick Lesquillier
19-9-2014

Wederom een heerlijk vakantie gevierd in dit sublieme B&B.tussen de olijfbomen en wijngaarden. Weg van het massatoerisme en relexen in privacy, en dan ook nog eens in een authentieke, idylische omgeving. Lekker rondrijden op de scooter en de prachtige omgeving van de Marche ontdekken. En ook die heerlijke wijnen proeven in Dit is agrotoerisme ten top!

geweldige ontvangst, super service

Senne
31-5-2014

de ideale b&b met een schitterend ontbijt!

veel vriendelijke huisdieren.

een adembenemend uitzicht!

Thuis op vakantie

Piet Huijsmans
30-11-2013

Het is een prachtige ,sfeervolle ,supergastvrije,prachtig gelegen,accomodatie, waar je zeker naar terug wil.

Genieten met een grote G

29-11-2013

Wil je heerlijk relaxen in een schitterende omgeving, genieten van al het lekkers wat Le Marche je kan bieden, omringd door prachtige dieren en een zeer gastvriendelijke echtpaar. Dan moet je naar Casa di Tre Paesi. Dan en Sas zijn geweldige mensen die er alles aan doen om je een fantastische vakantie te geven. De omgeving is schitterend. Het eten in de restaurants geweldig en tegen een leuke prijs. Er is genoeg te zien, maar je komt er ook heerlijk tot rust. We zitten zelf voor zover mogelijk in Rome en hebben een inmiddels een heerlijk terras voor het appartement gekregen waar we 's morgens genieten van ons ontbijt met elke dag versgebakken brood van de eigenaren met een werkelijk geweldig uitzicht.Liever houden we dit adres voor ons zelf, maar dan zouden we Dan en Sas tekort doen.

Geweldige plek!!!!!

Walter Lutterman
28-11-2013

NU voor de tweede keer Casa di Tre Paesi bezocht. Je komt alleen terug als je uitermate tevreden bent. Dan en Sas zijn heel gastvrij. Voelen aan wanneer ze er moeten zijn (met een glaasje witte wijn) of wanneer ze gasten de ruimte gunnen.

Veel fijne zitjes je hebt daardoor altijd wel een plek voor jezelf. Een super plek. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa di Tre Paesi in Cupramontana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa di Tre Paesi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.