Camping Casa Aurora (+B&B)

ItaliëLe Marche (De Marken)Cupramontana

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Casa Aurora (+B&B) voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 82 reviews
+97/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 82 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

85 Reviews over Casa Aurora (+B&B)

• 8Peter18-08-2020

Heerlijk gehad!!!

Casa Aurora is een kleine gemoedelijke terrassen-camping midden in de Marche. Veel schaduwplekken en een klein zwembad met een mooie ligging. Vanaf de camping zijn vele interessante plaatsjes te bezoeken, de grotten Frasassi zijn vlakbij en prachtige badplaatsen als Sirolo en Numana liggen op 45 min rijden.

• 5Ronald25-08-2018

Matige camping

Mooi gebied, camping ligt in mooie vallei maar is wel erg steil. Toegangsweg is een groot avontuur . Door hoogteverschil op camping niet geschikt voor minder valide mense . Zwembad is erg klein . Wel leuk voor kinderen . Er zijm bijna alleen maar Nederlandse kinderen dus dat maakt voor Nederlandse kinderen heel gemakkelijk contact . Wij vonden de camping tamelijk afgelegen; bijna een uur rijden van zee en leuke stadjes .Er is geen barretje op de camping. Ook geen wasmachine; daarvoor moet je echt Cupramontana in wat best veel tijd kost. Wij hadden er meer van verwacht .

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Van Diermen22-08-2018

Le Marche is mooi, we komen zeker een keer terug

Het is ons goed bevallen om op zo'n kleine camping met maar 16 plekken te verblijven. De kinderen hadden de vrijheid/ruimte om zelf op de camping op pad te gaan en vriendschappen te sluiten. Een heerlijk zwembad, prima sanitair en veel schaduw. Er zijn een broodservice en ijsjes! Wim en Alma zijn heel vriendelijk, behulpzaam, gastvrij, relaxed. Houd rekening met: 1) De vele (tijger)muggen, die overdag actief zijn. Je ontkomt er niet aan je elke dag insmeren met deet. Een van ons had meerdere malen een allergische reactie waar diegene erg beroerd van was. 2) De weg van en naar de camping is zeer steil en smal (je kan elkaar dus niet passeren), en bevat veel grind (moeilijk/spannend om de weg omhoog te rijden). 3) De camping zelf ligt ook op een steile helling. Hierdoor kom je buiten adem aan bij de toiletten , en helemaal buiten adem bij het zwembad. 4) De camping ligt afgelegen. Om ergens naar toe te gaan moet je wel te auto pakken.

• 8Ralph12-08-2018

Aanrader voor gezinnen met kinderen

Mooi gelegen camping, vooral bezocht door Nederlandse gezinnen. Er hangt een prettige sfeer op de camping. Terrein is goed afgebakend, waardoor ook jonge kinderen vrij kunnen rondlopen. Wel flink wat hoogteverschil: onze tent lag 15m lager dan het sanitair, dat zelf weer 15m lager lag dan het zwembad. De toegangsweg en de wegen op de camping zijn door dit hoogteverschil lastig te berijden, zeker ook omdat er veel grind/zand op de paden ligt, waardoor de wielen soms slippen. Gelukkig kan Wim in geval van nood zijn 4x4 inzetten om je weer op weg te helpen!

Zwembad is klein, maar voor de kinderen prima. Sanitair wordt prima verzorgd (incl. handzeep en toiletpapier). Wim en Alma zijn erg gastvrij, en organiseren een leuke pizzaworkshop voor kinderen. Op de camping zijn ijsjes, wijn en bier te koop en is brood te bestellen.

Le Marche is een mooie streek die nog niet wordt overspoeld met toeristen: sowieso een aanrader om te bezoeken!

• 9Fam. de Jong04-08-2018

Een aanrader!

We waren voor de tweede keer op deze mooie en rustige camping in de Marche. We hadden een grote plek voor onze vouwwagen, met veel schaduw. De weg naar de camping is erg steil en niet geschikt voor caravans. De eigenaars Wim en Alma zijn erg behulpzaam. Ze organiseren leuke dingen op de camping: een pizza workshop, een maaltijd voor de campinggasten op de piazza in Cupramontana, excursie naar een Olijvenpers, enz.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie Vervoort03-08-2018

Prima camping. Goede uitvalsbasis voor Le Marche.

Dankzij dit plekje heeft Le Marche (de Marken) een plekje in ons hart veroverd. Een prachtig gebied waarin dorpen goed zijn onderhouden, de gastvriendelijkheid serieus wordt genomen en lekker eten de standaard is. Het landelijke jongere broertje van Toscane.

De camping zelf ligt op 5 km rijden van Cupramontana. Deze camping met max. 15 plaatsen ligt op een rustige plek en heeft vriendelijke eigenaren. Het sanitair bestaat uit 4 ruimtes waarin douche en toilet worden gecombineerd. Dit is niet superhandig en zorgt op sommige momenten in het hoogseizoen voor wachttijden. De netheid van het sanitair is mede een verantwoordelijkheid van de caminggasten. De eigenaren Alma en Wim maken ze tijdens het hoogseizoen twee keer per dag schoon.

Tip: ga absoluut een keer op excursie naar de olijfboerderij. Op papier lijkt het saai in de praktijk was het een geweldige ervaring. Onze kinderen hebben er ook echt van genoten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Jacqueline28-07-2018

Geen aanrader

Casa Aurora ligt erg afgelegen aan een enorm steile weg. Uitzicht vanaf de safaritent is slecht; je zit in een donker stuk waarbij je de mooie vallei niet kunt zien. Zwembad is erg klein. Sanitair slecht aangelegd . Zee is plm een uur rijden, best ver. Eigenaren zijn erg vriendelijk, pizza avond voor kids is erg leuk. Maar geen aanrader om bovengenoemde redenen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Tom & Gaby24-07-2017

Schitterende camping in een mooie omgeving

Kleine camping in een mooie omgeving. De sanitaire voorzieningen waren goed en werden ook goed onderhouden (door zowel de gasten als de eigenaars). Het zwembad was echt heerlijk tijdens de hete periode toen we er waren. De camping is ook heel goed gelegen om le Marche te verkennen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Sandy en Paul04-09-2016

Italie op zijn best

Prachtige locatie midden in de Marke. Geweldige ontvangen door Almar en Wim. Zeer gastvrij. Alles kan niks moet. We hadden een appartement ,prima ingericht. Genoeg te beleven in de omgeving. Zeker een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie Gielen11-08-2016

Prachtige, rustige en gezellige camping.

Geweldige en rustige, kleine camping. Ook geschikt voor kinderen. Prachtig uitzicht, genoeg schaduw. Geen animatie, wel iedere week een pizza-avond op de camping en een pasta-avond bij een leuk restaurant in het dorp. Genoeg te doen en te zien in de prachtige omgeving. Het zeilen is een aanrader! Camping ligt halverwege een heuvel, campers en caravans kunnen er niet komen, vouwwagens wel. Terrein is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (steil). De eerste keer dat je met je auto aankomt, is de afdaling een uitdaging (naar boven ook), maar naar een paar keer ben je het gewend. Het sanitair is zeer goed verzorgd! Wim en Alma zijn supervriendelijke mensen die van alles over de omgeving kunnen vertellen.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Casa Aurora (+B&B) info