Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Tonen op kaart

47 reviews over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• 9M&M16-07-2015

Schitterende kindvriendelijke locatie!

Fortuna Verde is een ideale locatie om lekker tot rust te komen in een schitterende omgeving (Ascoli / Piano Grande. Binnen 20 minuten sta je op het mooie strand van Cupra Marritima/Grottamara. Het strand/zee is ideaal voor kleine kinderen. Eric&Marianne zijn hartstikke gastvrij en kunnen je veel vertellen over de omgeving. De gezamenlijke activiteiten (wijnproeverij/eten) zijn een aanrader. Appartementen + B&B zijn hartstikke netjes en sfeervol. De nieuwe safaritenten zijn ideaal voor jonge gezinnen. Fortuna Verde is een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Martn te Beek04-07-2015

Heerlijk rustig en prachtig gelegen !

Een ideale plek om bij te komen in een schitterende omgeving. Ver weg van alle drukte. Marianne en Erik zijn prima gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9l. schram10-06-2015

Super plek!

Een heerlijke plek!! Eric en Marianne laten je welkom voelen ! Prachtige omgeving en de eigenaren geven goede tips voor uitstapjes! We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Jikke Bos-Monsma02-11-2014

Heerlijke plek voor gezin met jonge kinderen

Dit jaar voor de tweede maal bij Erik en Marianne in Fortuna Verde gelogeerd! Zij voegen waarde toe aan de heerlijkheid die Fortuna Verde al van nature heeft. Als gast voel je je vrij en gezien. Als ouders word je blij van de ontwapenende benadering van je kinderen. Als gezin merk je de omarming van een mooi en veilig thuis middenin een wereld die zich aan je wil onthullen. Erik en Marianne betonen zich in aanvulling op hun gastheerschap ook je gids. Zij kennen de Middeleeuwse dorpjes in de omgeving, met hun feesten. Reserveren een stoel voor je op het strand bij een visrestaurantje in Grottammare (15 km). Nemen je mee naar een restaurantje ‘om de hoek’ voor een proeverij van Italiaanse gerechten, of toveren zelf een vier gangen maaltijd op tafel. Courgettesoep, pasta’s, vleesgerechten, salades, limoncello -zelfgemaakt; met ingredienten uit eigen tuin. Ze wijzen je de kleding-outlets van de grote designers nabij Fermo, de prachtige Piano Grande en waar er die dag markt is. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Jenny Hamminga03-07-2014

Een paradijselijk plekje

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad in Fortuna Verde. Erik en Marianne zijn een heel gastvrij stel. Ze hebben ons leuke tips gegeven om uit eten te gaan en dorpjes en plaatsen te bezichtigen. We werden elke ochtend verwend met een heerlijk ontbijtje. We mochten gebruik maken van het pas gerestaureerde appartement Fico en dat was echt super. 's Morgens opende je de luiken en keek je uit over het glooiende landschap. Heerlijk rustig gelegen. Erik en Marianne kunnen heerlijk koken en speciale vermelding verdient de heerlijke zelfgemaakte limoncello van Erik. We gaan er zeker opnieuw een bezoek brengen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Linda Fraters02-07-2014

Een prachtige Italiaanse plek.

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij Marianne, Erik en de kleine Isabella. De ontbijtjes waren iedere dag weer een leuke verrassing, Marianne verwent de gasten iedere dag met iets nieuws,erg leuk en lekker. Erik kan ook heerlijk koken, dat hebben wij samen met de andere leuke gasten, Jenny, Harry, Monique en Marco mogen beleven. De uitstapjes waren ook perfect, Erik heeft ons een tip gegeven over een Italiaanse avond met eten en live muziek, geweldig. Ook de marktjes en het leuke restaurantje in het oude Grottammare waren geweldig. Ook een paar stranddagen houden is niet verkeerd, lekker lunchen met een flesje Pecorino wijn bij NOA. Kortom Ruud en ik hebben een geweldige week gehad, bedankt Marianne en Erik, natuurlijk komen wij terug.

Tanti saluti, Ruud & Linda

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Henk Diepstra23-06-2014

Fortuna Verde, een fantastishe plek.

Fortuna Verde een prachtige plek in Cossignano Le Marche. Geweldig genoten van het verblijf het eten (Erik kan nl geweldig koken), de omgeving en niet te vergeten de gastvrijheid van Erik en Marianne. Prachtig en sfeervol appartement met oog voor detail. Dit is een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9carlo_lobke25-10-2013

Bijzondere en mooie plek, eentje om te onhouden!

Het huis van Erik en Marianne ligt prachtig in de heuvels, tussen de olijf- en amandelbomen en de wijngaarden. Wij zaten in het kleinste appartement met ons zoontje van (net) 3, heerlijk! Mooi ingericht en ruim, heel erg fijn. Erik en Marianne hebben hun deuren voor de gasten nog niet heel erg lang geopend maar toch is alles al tot in de puntjes geregeld, dat viel ons op. Ze hebben heel veel en goede informatie over de omgeving en activiteiten en Erik kan heerlijk koken, geleerd van een echte Italiaanse mama :-). Daarbij zijn ze ontzettend gastvrij en wij hebben dan ook een super tijd gehad. Je voelt je erg welkom terwijl je ook alle vrijheid hebt om te genieten daar waar je dat van wilt. Een heel bijzonder plekje, eentje om te onthouden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9Patrick11-09-2013

Fortuna Verde: voor elk wat wils.

Schitterende vergezichten, zee, zon, bergweggetjes, dorpjes, bergtoppen. En net daar achter Agriturismo Fortuna Verde. Voor ons, gezin met twee kinderen (4,5 en 7,5), niet alleen de uitvalsbasis, maar ook de rustplek voor een ideale vakantie in de Marken. Vanuit de Fortuna Verde heb je binnen handbereik een ruime keuze aan dorpjes, restaurants, stranden en wijnboeren. Erik en Marianne zijn altijd behulpzaam bij het maken van deze keuzes. Op de Fortuna Verde zelf zijn er vele plekjes om lekker tot rust te komen. Kinderen kunnen zich er prima vermaken en anders verzinnen Erik en Marianne de leukste klusjes voor ze. Fantastische plek waar we het nog regelmatig over hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Danielle Fransen05-09-2013

Ultieme gastvrijheid in Le Marche

Wij hebben genoten van een heerlijke week ultieme gastvrijheid in een fantastisch mooie omgeving. Het appartement (Fico) waarin wij logeerden met onze 2 dochters voldeed aan al onze wensen. Onze kinderen (1,5 en 5,5 jaar) hebben genoten van de omgeving, het strand (geleidelijk aflopend, dus erg kindvriendelijk) én zeker van alles wat er bij Fortuna Verde te doen was. Van Pruimen plukken, pasta maken, badderen in de hot tub tot het maken van jam. In de tuin zijn verschillende plekjes om je lekker terug te trekken, in de zon of juist in de schaduw, waardoor ook een (mid)dagje thuis heel relaxt is. Marianne en Erik hebben een heerlijk plekje gecreëerd om te ontspannen en te genieten van het échte Italië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

6 tips over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• marion meijer, 18-07-2013

Heerlijk restaurant op loopafstand van Fortuna Verde.

• Otto , 19-03-2013

Schuif aan bij de heerlijke maaltijden die door Erik en Marianne zelf bereid worden. Met liefde en aandacht klaargemaakt!

• Otto Postma, 19-03-2013

Bezoek het prachtig authentieke dorp Grottammare. Oude, smalle, straatjes en gezellige, kleine restaurantjes. Deze streek is gelukkig nog niet ontdekt door het massatoerisme. Spreek je niet goed italiaans, neem dan een woordenboek mee, zodat je kunt communiceren met de lokale bevolking. Erg vriendelijk en behulpzaam!

0 vragen over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Appartement info