Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Meer appartement info
Tonen op kaart

47 reviews over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• 9Mirjam02-01-2017

Heerlijke vakantie: rust, ruimte!

De vakantie was echt heerlijk. De kindjes hadden alle vrijheid en ruimte om te spelen en hun eigen gang te gaan. Het was zeer overzichtelijk voor hun. En hierdoor hadden wij ook echt een vakantie gevoel! De tent was prachtig ingericht, net als de rest van het terrein. Eric en Marianne heel gastvrij. Ook de workshops waren echt een aanrader om aan mee te doen. De stranden in de buurt waren zeer kindvriendelijk aan een mooie boulevard.

We hebben bewust gekozen voor een plek zonder zwembad zodat de kindjes lekker hun gang konden gaan en wij niet bang hoefden te zijn dat ze daar heen gingen.

Al met al een fijne vakantie, een plek om nog een keer naar terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Fam Bouman29-11-2016

Super accommodatie!

We hebben hier twee weken lang genoten in het (late) voorjaar. Onze safaritent was meer dan dat we ervan verwacht hadden: genoeg ruimte zowel binnen als buiten en heel sfeervol ingericht. Comfortabel buiten koken en heerlijk slapen op de boxspring bedden. De douche/ wasruimte is ook prima, vooral de familiebadkamer is met twee kleine kinderen een uitkomst. Erik en Marianne zijn enorm behulpzame en lieve hosts waardoor het je aan niets ontbreekt. Brood wordt voor je gehaald iedere ochtend, als je wil kun je deelnemen aan workshops en etentjes, maar vooral heel fijn: dit alles met een sfeer van: niets moet, alles mag! We hebben ons goed vermaakt op het grote terrein van de agriturismo. Er zijn diverse speelmogelijkheden en zitjes, zodat zowel volwassenen als kinderen hun eigen plekjes kunnen opzoeken. Dat er geen zwembad is, zou een nadeel kunnen zijn, maar met een eigen opblaasbadje kom je ook een eind ;-) De ligging is heel fijn: dichtbij zee en mooie oude dorpjes en veel natuur om te bezoeken. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Familie van de Wall29-08-2016

Een aanrader! Stijlvol en gastvrij!

Marianne en Erik zijn gastvrouw/heer in hart en nieren. Ze hebben van Fortuna Verde een heerlijke vakantieplek gemaakt! Stijlvol en gastvrij. Wij hebben zowel in de Bell tent als de Safaritent overnacht. Beiden voorzien van alle gemakken en met veel zorg en smaak ingericht. In en rond het huis is plaats voor gezelligheid (heerlijk voor onze kinderen van 7 en 9 jaar) en tegelijkertijd zijn de plaatsen zo ruim opgezet dat er meer dan voldoende privacy is. Een unieke combinatie. In de nabije omgeving zijn leuke uitjes voor het hele gezin (gezellige dorpjes, brede zandstranden, restaurantjes met de lekkerste gerechten). Marianne en Erik voorzien je graag van de beste tips. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Wouter en Wendy15-08-2016

Perfect voor een heerlijk relaxte vakantie

Prachtige kleinschalige camping met fantastisch vriendelijke en gastvrije eigenaren Erik en Marianne. Vanaf het eerste moment voel je je welkom door het gastvrije en persoonlijke ontvangst. De safaritent is heerlijk schoon, ruim en gezellig ingericht. Met prima bedden. De omgeving,met leuke authentieke stadjes, en het uitzicht zijn prachtig. Het weer was perfect waardoor wij erg genoten hebben van de prachtige stranden in de buurt. Het ontbreken van een zwembad op de camping was voor ons een pré met kinderen van 3 en 5 jaar. Op het terrein zijn er verder genoeg speeltoestellen (en een 'hot-tub') waarmee kinderen zich prima kunnen vermaken. Erg leuk en lekker waren de zaterdagavond maaltijden (op z'n Italiaans uiteraard) die Erik en Marianne organiseren. Ook een proeverij op de wijngaard van de buurman is een absolute aanrader. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10hansenjanneke15-08-2016

Prachtig plekje

We hadden het mooiste plekje van de camping. De bell-tent, waar we in zaten, staat tussen de olijfbomen waarvan je lekker schaduw hebt overdag. Het uitzicht was werkelijk prachtig. Ondanks dat de camping geen zwembad heeft hebben onze kinderen (5 en 8 jaar) zich prima vermaakt met de andere kinderen. Ze mogen overal spelen, er staat een hut-tube waar ze lekker konden afkoelen, een leuk overdekte zandbak en een idylische hooischuur waar ze lekker een boekje kunnen lezen of kunnen spelen met elkaar. Marianne en Erik zijn enorme leuke eigenaren. Ze hebben een lieflijke plekje gemaakt van hun camping met veel oog voor details. Ook organiseren ze workshops en etentjes waar je zeker aan moet deelnemen. De omgeving is ook erg leuk, authentieke stadjes, leuke festivalletjes, mooie stranden, riviertjes om af te koelen en de Piano grande moet je ook gezien hebben. Kortom echt een plek om super leuke vakantie te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Jacoline26-07-2016

Dit is hoe vakantie hoort te zijn, geweldig!

Deze accommodatie is echt super met kleine kinderen, wij waren met 3 kleine kinderen,van1,3 en 6 jaar oud en die hebben echt genoten. Wij zaten in een safaritent, superleuk ingericht, helemaal kidsproof, leuk terrein waar de kinderen vrij kunnen spelen, speeltuintjes, tube die word gevuld, vlakbij het strand, supergezellig avonden worden er georganiseerd. Erik en Mariannne denken echt aan alles, geven leuke tips, verse broodjes in de ochtend, mee eten, echt top geregeld, dit is echt een aanrader. Het gebied is ook supermooi, mooie stranden, gezellige plaatsjes in de omgeving. Dit is nou echt vakantie vieren, ik zou er zeker nog een keer heengaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Familie van Gelder08-05-2016

super mooie locatie bij een gastvrije familie

Mooie locatie, schone en ruime appartementen.Onze kinderen van 6 en 8 jaar hebben zich prima vermaakt net als wijzelf. Er zijn veel mooie plekjes in de tuin om te zitten en van het prachtige uitzicht te genieten. Erik en Marianne hebben ons goede tips gegeven voor lekker eten en leuke bezienswaardigheden in Le Marche. Een sfeervolle plek, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Jos en Myrthe12-12-2015

Heerlijk verblijf voor jong en oud!

Erik en Marianne zijn zeer gastvrij en maken je verblijf heel bijzonder. Fortuna Verde is een heerlijke plek om te zijn, te relaxen en van waaruit je de Marken kunt ontdekken! De mogelijkheden zijn legio en met hulp van Erik en Marianne kom je op de meest bijzondere plaatsen, waardoor je vakantie echt een belevenis wordt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Hans & Femke15-09-2015

Geweldig!

We zijn eind augustus twee weken naar Fortuna Verde geweest, wij en onze dochter van 3 hebben genoten! Eén groot avontuur in de mooi gestylede safaritent met een prachtig uitzicht!! We hebben veel gezien van de omgeving: de grotten van Frasassi, het papiermuseum in Fabriano, de bergdorpjes in de Monte Sibbilini met het lago Fiastra, lekker outletshoppen, de zee in Grottammare, San Benedetto en Cupra Marittima, en de prachtige dorpjes en steden als Ascoli Piceno. Fortuna Verde ligt op een ideale plek om zowel zee, bergen als steden te bezoeken, le Marche is erg mooi. Maar wat ons het meest zal bijblijven is de gastvrijheid van Erik en Marianne, de gezellige avonden, de heerlijke diners, het verse brood dat iedere ochtend wordt gebracht, het relaxen bij de hooizolder, het zelf fruit plukken uit de bomen en oogsten van de amandelbomen en natuurlijk het spelen met Isabella! We voelden ons helemaal 'thuis'!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Jos & Joyce09-09-2015

Prachtige plek!

Fortuna Verde was de start van onze vakantie in Italië en vanaf dag 1 zaten we ook in die 'flow'. Een verblijf bij Erik, Marianne en Isabella is heerlijk. Gastvrijheid ten top! Het uitzicht vanaf de verschillende plekjes in de tuin is prachtig. De appartementen zijn sfeervol ingericht en van deze tijd. De ontbijtjes verrukkelijk. Het strand is dichtbij en er zijn tal mogelijkheden om uitstapjes te maken. Wij waren er slechts drie nachten maar weten nu al dat we nog eens terugkeren naar deze sfeervolle plek en fijne mensen!

Gereisd met partner in september 2015

6 tips over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• marion meijer, 18-07-2013

Heerlijk restaurant op loopafstand van Fortuna Verde.

• Otto , 19-03-2013

Schuif aan bij de heerlijke maaltijden die door Erik en Marianne zelf bereid worden. Met liefde en aandacht klaargemaakt!

• Otto Postma, 19-03-2013

Bezoek het prachtig authentieke dorp Grottammare. Oude, smalle, straatjes en gezellige, kleine restaurantjes. Deze streek is gelukkig nog niet ontdekt door het massatoerisme. Spreek je niet goed italiaans, neem dan een woordenboek mee, zodat je kunt communiceren met de lokale bevolking. Erg vriendelijk en behulpzaam!

0 vragen over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Appartement info