Appartement Agriturismo Fortuna Verde

47 reviews over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• 2018
    9Arthur van Baaren11-06-2018

Hemel op aarde

Marianne en Erik zorgen voor een hele prettige en ontspannen sfeer. Ze doen er alles aan om je vakantie te doen slagen, organiseren leuke activiteiten en helpen je waar mogelijk. Ze zijn ook super aardig voor de kinderen. Het lijkt wel of je bij familie op bezoek bent. Maar niets moet; ze laten je volkomen vrij. De tenten en de appartementen staan op een mooi terrein groot terrein waar de kinderen alle ruimte hebben en kunnen spelen. Ze leren er veel en mogen zelf hun fruit plukken of meehelpen met bijvoorbeeld gras maaien. Appartement is prima. Het uitzicht is adembenemend. Omgeving is prachtig met veel wijngaarden. De wijn is dan ook erg lekker. Het strand is heel geschikt voor de kinderen omdat het heel lang ondiep blijft. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Fam Burggraeve10-06-2018

Heerlijke dagen in Italie

Fortuna Verde: wat een heerlijke plek. Wij en onze kinderen hebben ontzettend genoten. Alles was goed verzorgd, onze spullen werden naar de tent gebracht, onze bedden waren opgemaakt en de wijn stond klaar. de speeltuintjes, trampolines en zandbakken vielen ontzettend in de smaak bij onze dochters. het is een kleinschalige plek van alle gemakken voorzien. Marianne en Erik waren erg vriendelijk en wisten de leuke plekjes waar we naar toe moesten. Ook de nieuw gebouwde pizza oven viel in de smaak. Absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Hans, Femke & Fleur22-09-2017

Weer geweldig!

Voor 2e keer volop genoten bij Fortuna Verde, voelde als thuiskomen! Erik en Marianne zorgen met veel passie voor een perfect verblijf! Hun prachtig gelegen agriturismo tussen de glooiende heuvels is met zorg ingericht zodat het een ideale combinatie is van rust en ruimte met leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. Alle details kloppen. Wij overnachtten in een ruime, stylish ingerichte safaritent. Het ideale buitengevoel èn luxe! Heerlijk eten:elke dag vers brood, gezellige pasta avonden, verse vijgenjam, fruit wat je zelf mag plukken etc. Erik en Marianne hebben veel tips en als je wil kun je mee naar lekkere restaurants en authentieke feesten in de omgeving. De zee en vele mooie oude stadjes zijn dichtbij. Maar het is ook heerlijk relaxen bij de agriturismo: spelletjes doen, boek lezen, van het uitzicht genieten bij de hooizolder, frisse buitendouche en afkoelen in de tub en spelen in de zandbak of de speeltoestellen. Wij vinden Fortuna Verde echt een aanrader, komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Joost21-08-2017

Prettige vakantiebestemming

Ondanks de hittegolf en vele aanwezige muggen in de avonduren hebben we een prettige week doorgebracht op Fortuna Verde. De ligging/omgeving is werkelijk prachtig! Voor jonge kinderen is het terrein een paradijs. Heel erg veel speelmogelijkheden! Wat oudere kinderen zullen zich vermoedelijk wat sneller vervelen. Bij Fortuna Verde kom je alleen Nederlanders tegen. Daar moet je van houden. Ondanks eerdere commentaren dat een zwembad niet gemist zou worden, hebben wij dit wel als een gemis ervaren. De hottub compenseert dit naar onze mening niet. Het strand is echter goed bereikbaar op zo'n 20 minuten rijden. Het terrein, sanitaire voorzieningen en de safari tent zijn verder schoon, netjes en veilig. Bijkomende kosten voor bijvoorbeeld gebruik wasmachine, eindschoonmaak en huur babyset vonden wij aan de hoge kant en niet helemaal in verhouding. Prettige gastheer die veel tips heeft over de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Robbert29-07-2017

Heerlijk ontspannen vakantie!

Super gastvrij, mooie accommodatie en een perfecte ligging (vlakbij strand, nationale parken en mooie steden). Wat ons betreft alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Wouter20-07-2017

Heerlijk

Goed verzorgd, mooie locatie en schitterend voor kleine kinderen

• 10Marieke14-07-2017

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Fortuna Verde is een plek om weer naar terug te keren. We hebben enorm genoten van de tent, het heerlijke eten, het mooie weer en de goede tips voor leuke stadjes, restaurantjes en het strand. Onze zoon had meteen vriendjes en genoot ook volop! Kortom een aanrader!

• 10Evelien28-06-2017

Ultiem vakantie in prachtige streek in Italië

wij kregen een instant vakantiegevoel bij aankomst bij het prachtige Fortuna Verde. De loacatie en uitzicht over de heuvels en de wijngaarden is adembenemend! We werden warm en persoonlijk ontvangen door Erik en Marianne. Zij zijn onwijs betrokken en kennen de omgeving op hun duimpje, waardoor ze de beste tips hebben voor eettentjes, strandjes, prachtige dorpjes etc. De safaritent van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Voor onze kinderen van bijna 2 en 4 een groot avontuur om hier op vakantie te zijn, rennen en klauteren over jet terrein met hun vriendjes en vriendinnetjes, spelen in de zandbak of de tub. In de omgeving ook veel verschillende dingen te doen, van actief wandelen tot heerlijk relaxed op het strand. Le Marche is een prachtige streek met nog weinig buitenlandse toeristen, Italiaanse cultuur ten top! Persoonlijk hoogtepunt was voor ons het diner van kok Fabio die bij Fortuna Verde kwam koken. Verrukkelijk en authentiek eten en lokale wijnen.

• 9Jan & Zwanie28-05-2017

We genieten nog steeds volop na van onze vakantie in Le Marche. Ons verblijf bij Agriturisimo Fortuna Verde is regelmatig onderwerp van gesprek bij familie en vrienden. De persoonlijke ontvangst, de omgeving, de vele mogelijkheden aan de kust, in het binnenland en op onze verblijfplaats maken dit een plek om naar terug te keren. Het enthousiasme van Erik en Marianne en hun gastvrijheid geven je het gevoel bij de familie te horen. Zij weten met hun verzorging, adviezen en activiteiten alle aanwezigen te verenigen. Een hele bijzondere ervaring!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Mw. Fennema08-01-2017

Geweldig! Smaakvol, en comfortabel.

Erik en Marianne hebben echt oog voor wat hun gasten willen. Ze zetten alles op alles om het verblijf zo fijn mogelijk te maken en dat lukt met vlag en wimpel! Ze hebben oog voor detail, zowel wat betreft de inrichting van de verblijven/tenten, als voor het eten en de gezellige zitjes. Helemaal geschikt voor gezinnen met jonge kinderen waarvan de ouders zelf ook wat comfort en luxe willen. Dat er geen zwembad is vonden we eerst wel jammer, maar werd niet gemist doordat we de hottub als coldtub konden gebruiken en de zee binnen 20 minuten te bereiken was. Erik en Marianne zijn erg goed in het je naar de zin te maken, hebben persoonlijke aandacht en koken uitstekend. Helaas doen ze dat niet iedere dag. De sfeer, de aandacht voor de inrichting van de diverse zitjes, de kleinschaligheid, zeer fijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

6 tips over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• marion meijer, 18-07-2013

Heerlijk restaurant op loopafstand van Fortuna Verde.

• Otto , 19-03-2013

Schuif aan bij de heerlijke maaltijden die door Erik en Marianne zelf bereid worden. Met liefde en aandacht klaargemaakt!

• Otto Postma, 19-03-2013

Bezoek het prachtig authentieke dorp Grottammare. Oude, smalle, straatjes en gezellige, kleine restaurantjes. Deze streek is gelukkig nog niet ontdekt door het massatoerisme. Spreek je niet goed italiaans, neem dan een woordenboek mee, zodat je kunt communiceren met de lokale bevolking. Erg vriendelijk en behulpzaam!

0 vragen over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Appartement info