Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Appartement Agriturismo Fortuna Verde
9,5

6 tips over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Martn te Beek, 4-7-2015
Het proeven van de biologische wijn bij de vriendelijke buurman mag je niet missen.
Jikke Bos-Monsma, 2-11-2014

Fortuna Verde biedt ook B&B!

Fietsen langs de palmenboulevard

stad Ascoli Piceno

Bezoek de lokale Middeleeuwse feesten

carlo_lobke, 25-10-2013
De eigengemaakte producten van Mariannne (wij proefden de vijgenjam van vijgen uit eigen tuin) zijn heerlijk!

marion meijer, 18-7-2013
Heerlijk restaurant op loopafstand van Fortuna Verde.
Otto , 19-3-2013
Schuif aan bij de heerlijke maaltijden die door Erik en Marianne zelf bereid worden. Met liefde en aandacht klaargemaakt!
Otto Postma, 19-3-2013

Bezoek het prachtig authentieke dorp Grottammare. Oude, smalle, straatjes en gezellige, kleine restaurantjes.

Deze streek is gelukkig nog niet ontdekt door het massatoerisme. Spreek je niet goed italiaans, neem dan een woordenboek mee, zodat je kunt communiceren met de lokale bevolking. Erg vriendelijk en behulpzaam!