Géén boekingskosten
/Italië/Le Marche (De Marken)/Cossignano/Appartementen Cossignano/Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Agriturismo Fortuna Verde

• 8.3Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

55 Reviews over Agriturismo Fortuna Verde

• 9Jolie22-08-2022

Super!!!

Heerlijk verblijf gehad bij Fortuna Verde. Erik en Marianne zijn super gastvrij. Ze helpen je graag bij het vinden en reserveren van goede restaurantjes of leuke plekjes in de omgeving. Ook was de pizza avond tot in de puntjes verzorgd en wordt er gewerkt met biologische streekproducten. Wij vonden het wel jammer dat er geen waterpret voor de kinderen aanwezig was op de camping, dat had het verblijf nóg leuker gemaakt. Wij zouden zeker nog een keer teruggaan naar Fortuna Verde om te genieten van de rust in het super mooie, groene Le Marche.

• 10Mathieu en Jacqueline21-06-2022

Genieten geblazen!

Een heerlijke plek middenin de natuur met alle fijne ingrediënten voor het dolce vita gevoel. Leuke dorpjes, strand, fijn en smaakvol ingericht appartement. Eric en Marianne doen hard hun best om het iedereen naar de zin te maken. Beslist een aanrader!

• 10Jenn & Tele10-09-2021

Heerlijke liefdevolle plek. Echte Italië 🇮🇹!

Erik en Marianne zijn gastvrije mensen die weten wat service is. Alles wordt met liefde gedaan! Fortuna Verde ligt op een schitterende plek in de heuvels van Le Marche. Je kan echt tot rust komen. Kamperen ⛺️ op z’n leukst! Onze dochter (4) heeft genoten van alles wat Fortuna Verde te bieden heeft. Spelen met andere kinderen, pizza bakken, de natuur, boer Erik 👌🤙😄. Simply the best!

• 9Kirsten, Mark, Lucy en Tom30-08-2021

Ontzettend leuke week in een prachtige omgeving!

Wat een ontzettend fijne week hebben wij gehad bij Erik, Marianne en hun kids. Vanaf dag 1 hebben we ons prima vermaakt. Het was erg leuk met de andere gezinnen die ook jonge kinderen hadden. Onze kids van 5 en 3 hadden ‘s-ochtends vaak geen zin om wat in de omgeving te gaan doen omdat ze het te leuk vonden om op het terrein te spelen met hun nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Toch zijn we iedere dag wel wat gaan doen. Eric en Marianne gaven ons hele goede tips over leuke dingen in de omgeving. Leuke strandjes, een leuke markt, een mooie ruïne en kindvriendelijke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Met de andere gasten een avondje naar de plaatselijke pizzeria, een wijnproeverij en ‘s-avonds gezellig naborrelen maakten de week compleet. Super bedankt voor een geweldige week Erik en Marianne! Onze eerste keer in De Marken en wat is het er ontzettend mooi!

• 6Anja26-08-2021

Tegenvallende accomodatie

Het is jammer dat wij een andere ervaring hebben opgedaan afgelopen zomer dan de positieve ervaringen die hier gedeeld worden. Onze verwachtingen waren hoog gespannen en jammer genoeg niet waargemaakt. Wij verbleven in een van de twee appartementen en ondanks dat er op de site staat dat de dikke muren de warmte tegenhouden was het tijdens ons verblijf verschrikkelijk warm in het appartement, de stenen waren heel warm waardoor het binnen een oven leek. Er is geen ventilator aanwezig en het is niet te doen om in deze warmte te slapen. Erik heeft ons een kleine ventilator gegeven maar dat was nog niet genoeg om het een beetje aangenaam te krijgen en daarom zelf er nog een bij gekocht. Jammer was ook dat beloftes gedaan op de website niet nagekomen worden, zoals veel ondernemen met de kinderen, mee mogen helpen op de boerderij enz. Jammer ook dat de familie grotendeels in Offida verblijft en niet op de boerderij.

• 8Ruimte
  • 10Jos15-08-2021

Heel erg genoten in een fantastische omgeving!

Heel erg genoten van onze vakantie bij Fortuna Verde. Zeer mooie ligging in een fantastische omgeving. Cultureel en culinair genoten evenals van het strand/de zee die niet ver weg is. De eigenaren (Erik&Marianne) zijn erg vriendelijk en hebben allerlei mooie en leuke tips wat er te doen is in de omgeving of waar je lekker kunt eten. Het is geen moeite voor hen om iets voor jou te regelen of te resereven. Grote aanrader als je van het italiaanse leven houdt in een zeer mooie wijnstreek, top!

• 10Ruimte
  • 9Myrthe Verbeek14-08-2021

Geweldig

Super plek om te verblijven! Erik en Marianne doen er alles aan om jou een top vakantie te geven. Hun Agriturismo ligt idyllisch in de heuvels van Cossignano. Offida op een kleine 10 minuten rijden. Het strand 15 minuten. De bergen zijn dichtbij. De Agriturismo zelf is prachtig en van alle gemakken voorzien.

• 10Ruimte
  • 9Marieke10-08-2021

Heerlijke plek!!

Al onze verwachtingen werden overtroffen op deze plek. Een waar stukje paradijs! We sliepen in een Safaritent met onze dochters van 2 en 4jr. Erik en Marianne hebben een prachtige plek gecreëerd en wat een gastvrijheid en vriendelijkheid. Fijne tips voor dagjes weg . Overal is aan gedacht. uitzicht is werkelijk prachtig op de vallei. voor de kids is voldoende vermaak, grote zandbak, speelgoed, trampoline, schommels en speeltoestellen. Doordat het omheind is hoefden we ons ook geen zorgen te maken dat ze weg konden en konden ze lekker vrij spelen .. ook lekker voor ons ;-) alle andere (NL) gasten hadden ook kleine kids dus alles speelde lekker samen en zo konden de ouders ook gezellig samen borrelen. Heel gezellig!na t ontbijt trokken de meesten er overdag op uit, genoeg te doen /zien in deze mooie streek, strand(dichtbij, zandstrand en ondiep dus heel fijn voor kleine kids), stadjes, marktjes, heerlijk eten ..kortom een dikke aanrader!

• 9Lobke Koppens06-01-2020

Een cadeautje!

In oktober kwamen we hier al voor de derde keer, er nog even een weekje tussen uit. Het was echt een cadeautje! Erik en Marianne hebben hier zo'n prachtig plekje. Je bent hier even helemaal weg van alle drukte. Door de ligging en het uitzicht, maar ook de heerlijke knusse plekjes op het terrein rondom de boerderij. De hangstoel bij de hooischuur is volgens mij bij iedereen favoriet! Wij genieten hier echt van alle kleine dingen. Erik en Marianne begrijpen heel goed waar het om gaat en dat zie je terug tot in de details. Bovendien zijn het ook nog eens hele leuke en gastvrije mensen. Echt! Le Marche is prachtig, iedere keer dat we er zijn ontdekken we weer mooie nieuwe plekken om te wandelen, neem je wandelschoenen dus zeker mee. Maar ook de gezellige omliggende dorpjes, de grotten van Frassasi en de vele strandjes zijn de moeite waard. En had ik het eten al genoemd? :-)

• 10F. Bakker25-12-2019

Genieten!!!!!

Heerlijk rustig gelegen plekje met prachtig uitzicht op de wijngaarden ,15 minuutjes van de zee. Voor de kinderen is er van alles te doen trampoline,glijbaan zandbak etc. Erik en Marianne zijn gezellige mensen en organiseren allerlei leuke dingen als een wijnproeverij komend jaar zelfs hun eigen wijn van eigen bodem net als de olijfolie ook uit eigen oogst Erik is een toppizzabakker met zijn pravhtige oven. In de omgeving zijn ook schitterende dorpjes en stadjes met prachtige uitzichten leuke marktjes ,beekjes waar je heerlijk even kunt zwemmen alles binnen een halfuurtje rijden. Erik en Marianne hebben ook altijd goeie tips als je wat over de omgeving wilt weten. Kortom een topvakantie met vrouw en kind gehad P.S het strand in de buurt heeft weinig golven dat is met kleine kinderen erg fijn. Ik vergeet nog alle lekkere restaurantjes in één woord genieten. Wij komen er zeker terug

Appartement Agriturismo Fortuna Verde info

• CafeNiet beschikbaar