Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

52 Reviews over Agriturismo Fortuna Verde

• 10Jenn & Tele10-09-2021

Heerlijke liefdevolle plek. Echte Italië 🇮🇹!

Erik en Marianne zijn gastvrije mensen die weten wat service is. Alles wordt met liefde gedaan! Fortuna Verde ligt op een schitterende plek in de heuvels van Le Marche. Je kan echt tot rust komen. Kamperen ⛺️ op z’n leukst! Onze dochter (4) heeft genoten van alles wat Fortuna Verde te bieden heeft. Spelen met andere kinderen, pizza bakken, de natuur, boer Erik 👌🤙😄. Simply the best!

• 9Kirsten, Mark, Lucy en Tom30-08-2021

Ontzettend leuke week in een prachtige omgeving!

Wat een ontzettend fijne week hebben wij gehad bij Erik, Marianne en hun kids. Vanaf dag 1 hebben we ons prima vermaakt. Het was erg leuk met de andere gezinnen die ook jonge kinderen hadden. Onze kids van 5 en 3 hadden ‘s-ochtends vaak geen zin om wat in de omgeving te gaan doen omdat ze het te leuk vonden om op het terrein te spelen met hun nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Toch zijn we iedere dag wel wat gaan doen. Eric en Marianne gaven ons hele goede tips over leuke dingen in de omgeving. Leuke strandjes, een leuke markt, een mooie ruïne en kindvriendelijke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Met de andere gasten een avondje naar de plaatselijke pizzeria, een wijnproeverij en ‘s-avonds gezellig naborrelen maakten de week compleet. Super bedankt voor een geweldige week Erik en Marianne! Onze eerste keer in De Marken en wat is het er ontzettend mooi!

• 6Anja26-08-2021

Tegenvallende accomodatie

Het is jammer dat wij een andere ervaring hebben opgedaan afgelopen zomer dan de positieve ervaringen die hier gedeeld worden. Onze verwachtingen waren hoog gespannen en jammer genoeg niet waargemaakt. Wij verbleven in een van de twee appartementen en ondanks dat er op de site staat dat de dikke muren de warmte tegenhouden was het tijdens ons verblijf verschrikkelijk warm in het appartement, de stenen waren heel warm waardoor het binnen een oven leek. Er is geen ventilator aanwezig en het is niet te doen om in deze warmte te slapen. Erik heeft ons een kleine ventilator gegeven maar dat was nog niet genoeg om het een beetje aangenaam te krijgen en daarom zelf er nog een bij gekocht. Jammer was ook dat beloftes gedaan op de website niet nagekomen worden, zoals veel ondernemen met de kinderen, mee mogen helpen op de boerderij enz. Jammer ook dat de familie grotendeels in Offida verblijft en niet op de boerderij.

• 8Ruimte
  • 9Myrthe Verbeek24-08-2021

Geweldig

Super plek om te verblijven! Erik en Marianne doen er alles aan om jou een top vakantie te geven. Hun Agriturismo ligt idyllisch in de heuvels van Cossignano. Offida op een kleine 10 minuten rijden. Het strand 15 minuten. De bergen zijn dichtbij.De Agriturismo zelf is prachtig en van alle gemakken voorzien.

• 9Marieke10-08-2021

Heerlijke plek!!

Al onze verwachtingen werden overtroffen op deze plek. Een waar stukje paradijs! We sliepen in een Safaritent met onze dochters van 2 en 4jr. Erik en Marianne hebben een prachtige plek gecreëerd en wat een gastvrijheid en vriendelijkheid. Fijne tips voor dagjes weg . Overal is aan gedacht. uitzicht is werkelijk prachtig op de vallei. voor de kids is voldoende vermaak, grote zandbak, speelgoed, trampoline, schommels en speeltoestellen. Doordat het omheind is hoefden we ons ook geen zorgen te maken dat ze weg konden en konden ze lekker vrij spelen .. ook lekker voor ons ;-) alle andere (NL) gasten hadden ook kleine kids dus alles speelde lekker samen en zo konden de ouders ook gezellig samen borrelen. Heel gezellig!na t ontbijt trokken de meesten er overdag op uit, genoeg te doen /zien in deze mooie streek, strand(dichtbij, zandstrand en ondiep dus heel fijn voor kleine kids), stadjes, marktjes, heerlijk eten ..kortom een dikke aanrader!

• 9Lobke Koppens06-01-2020

Een cadeautje!

In oktober kwamen we hier al voor de derde keer, er nog even een weekje tussen uit. Het was echt een cadeautje! Erik en Marianne hebben hier zo'n prachtig plekje. Je bent hier even helemaal weg van alle drukte. Door de ligging en het uitzicht, maar ook de heerlijke knusse plekjes op het terrein rondom de boerderij. De hangstoel bij de hooischuur is volgens mij bij iedereen favoriet! Wij genieten hier echt van alle kleine dingen. Erik en Marianne begrijpen heel goed waar het om gaat en dat zie je terug tot in de details. Bovendien zijn het ook nog eens hele leuke en gastvrije mensen. Echt! Le Marche is prachtig, iedere keer dat we er zijn ontdekken we weer mooie nieuwe plekken om te wandelen, neem je wandelschoenen dus zeker mee. Maar ook de gezellige omliggende dorpjes, de grotten van Frassasi en de vele strandjes zijn de moeite waard. En had ik het eten al genoemd? :-)

• 10F. Bakker25-12-2019

Genieten!!!!!

Heerlijk rustig gelegen plekje met prachtig uitzicht op de wijngaarden ,15 minuutjes van de zee. Voor de kinderen is er van alles te doen trampoline,glijbaan zandbak etc. Erik en Marianne zijn gezellige mensen en organiseren allerlei leuke dingen als een wijnproeverij komend jaar zelfs hun eigen wijn van eigen bodem net als de olijfolie ook uit eigen oogst Erik is een toppizzabakker met zijn pravhtige oven. In de omgeving zijn ook schitterende dorpjes en stadjes met prachtige uitzichten leuke marktjes ,beekjes waar je heerlijk even kunt zwemmen alles binnen een halfuurtje rijden. Erik en Marianne hebben ook altijd goeie tips als je wat over de omgeving wilt weten. Kortom een topvakantie met vrouw en kind gehad P.S het strand in de buurt heeft weinig golven dat is met kleine kinderen erg fijn. Ik vergeet nog alle lekkere restaurantjes in één woord genieten. Wij komen er zeker terug

• 9Corné23-11-2019

La Dolce Vita beleef je hier!

Fantastische locatie: kleinschalige agri turismo, gelegen in het glooiende landschap van de Marchen, midden tussen de wijngaarden. 25min. rijden naar het strand en 1 uur naar de Apennijnen. De Marchen is een nog relatief onbekend gebied bij toeristen (onvergelijkbaar met bijv. Toscane), de bevolking is vriendelijk en je kunt overal heerlijk eten (wat overigens ook niet duur is). Op enkele minuten afstand van Fortuna Verde kun je fantastische verse maaltijden afhalen en in Cossignano kun je de ochtend beginnen met een heerlijke capuccino met roomcroissant.

Bij aankomst word je welkom geheten door Erik en Marianne, die ongelooflijk gastvrij zijn: altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. Wij zaten afgelopen zomer voor de tweede keer in een safaritent. Deze zeer ruim bemeten tent is bijzonder comfortabel, met eigen toilet en stromend water. Doordat het zeer kindvriendelijk is, is het bij uitstek een locatie om heen te gaan als jong gezin.

• 9Familie van Dijk17-11-2019

Genieten met een hoofdletter G!

Afgelopen zomer hebben wij twee weken vakantie gevierd bij Fortuna Verde. En we kijken er (nog geregeld) met heel veel plezier op terug. Het uitzicht is werkelijk prachtig en verveelt geen moment. Wij verbleven in beide appartementen en ze waren fijn en schoon. Het strand op 20 minuten rijden en veel leuke dorpjes op een prima afstand om te bezoeken. Marianne en Erik hebben daarnaast allerlei tips over de omgeving en voor wie wil worden er leuke activiteiten georganiseerd zoals een wijnproeverij of lunch op het strand. Voor de kinderen zijn er veel speelmogelijkheden zoals grote zandbak, trampoline of spelletjes. Kortom voor gezinnen met jonge kinderen is dit zeker een aanrader!

• 9Familie Sanders uit Maastricht12-11-2019

Wij komen zeker nog eens terug!

Ik was bij deze fijne Agriturismo met mijn vrouw en dochter (van 2,5 jaar oud). Ik vond het erg fijn dat er zoveel gasten waren met dezelfde ideeën als wij. Lekker met de kinderen overdag op pad (naar de zee, mooie dorpjes oid) en dan in de namiddag terug bij Fortuna Verde om lekker met de andere kinderen te spelen. Op deze manier kun je als jonge ouder toch nog af en toe eens lekker uitrusten en misschien zelfs een boek lezen. Meerdere dagen van de week werd er door de eigenaars wat georganiseerd. Voor de kinderen bijvoorbeeld maak-zelf-je-pizza-avond en voor de ouders een lekkere wijn- en olijfolie-proeverij. Al bij al een topvakantie.

Appartement Agriturismo Fortuna Verde info

• CafeNiet beschikbaar