Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Tonen op kaart

47 reviews over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• 9Lobke Koppens06-01-2020

Een cadeautje!

In oktober kwamen we hier al voor de derde keer, er nog even een weekje tussen uit. Het was echt een cadeautje! Erik en Marianne hebben hier zo'n prachtig plekje. Je bent hier even helemaal weg van alle drukte. Door de ligging en het uitzicht, maar ook de heerlijke knusse plekjes op het terrein rondom de boerderij. De hangstoel bij de hooischuur is volgens mij bij iedereen favoriet! Wij genieten hier echt van alle kleine dingen. Erik en Marianne begrijpen heel goed waar het om gaat en dat zie je terug tot in de details. Bovendien zijn het ook nog eens hele leuke en gastvrije mensen. Echt! Le Marche is prachtig, iedere keer dat we er zijn ontdekken we weer mooie nieuwe plekken om te wandelen, neem je wandelschoenen dus zeker mee. Maar ook de gezellige omliggende dorpjes, de grotten van Frassasi en de vele strandjes zijn de moeite waard. En had ik het eten al genoemd? :-)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2019
    10F. Bakker25-12-2019

Genieten!!!!!

Heerlijk rustig gelegen plekje met prachtig uitzicht op de wijngaarden ,15 minuutjes van de zee. Voor de kinderen is er van alles te doen trampoline,glijbaan zandbak etc. Erik en Marianne zijn gezellige mensen en organiseren allerlei leuke dingen als een wijnproeverij komend jaar zelfs hun eigen wijn van eigen bodem net als de olijfolie ook uit eigen oogst Erik is een toppizzabakker met zijn pravhtige oven. In de omgeving zijn ook schitterende dorpjes en stadjes met prachtige uitzichten leuke marktjes ,beekjes waar je heerlijk even kunt zwemmen alles binnen een halfuurtje rijden. Erik en Marianne hebben ook altijd goeie tips als je wat over de omgeving wilt weten. Kortom een topvakantie met vrouw en kind gehad P.S het strand in de buurt heeft weinig golven dat is met kleine kinderen erg fijn. Ik vergeet nog alle lekkere restaurantjes in één woord genieten. Wij komen er zeker terug

• 9Corné23-11-2019

La Dolce Vita beleef je hier!

Fantastische locatie: kleinschalige agri turismo, gelegen in het glooiende landschap van de Marchen, midden tussen de wijngaarden. 25min. rijden naar het strand en 1 uur naar de Apennijnen. De Marchen is een nog relatief onbekend gebied bij toeristen (onvergelijkbaar met bijv. Toscane), de bevolking is vriendelijk en je kunt overal heerlijk eten (wat overigens ook niet duur is). Op enkele minuten afstand van Fortuna Verde kun je fantastische verse maaltijden afhalen en in Cossignano kun je de ochtend beginnen met een heerlijke capuccino met roomcroissant.

Bij aankomst word je welkom geheten door Erik en Marianne, die ongelooflijk gastvrij zijn: altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. Wij zaten afgelopen zomer voor de tweede keer in een safaritent. Deze zeer ruim bemeten tent is bijzonder comfortabel, met eigen toilet en stromend water. Doordat het zeer kindvriendelijk is, is het bij uitstek een locatie om heen te gaan als jong gezin.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Familie van Dijk17-11-2019

Genieten met een hoofdletter G!

Afgelopen zomer hebben wij twee weken vakantie gevierd bij Fortuna Verde. En we kijken er (nog geregeld) met heel veel plezier op terug. Het uitzicht is werkelijk prachtig en verveelt geen moment. Wij verbleven in beide appartementen en ze waren fijn en schoon. Het strand op 20 minuten rijden en veel leuke dorpjes op een prima afstand om te bezoeken. Marianne en Erik hebben daarnaast allerlei tips over de omgeving en voor wie wil worden er leuke activiteiten georganiseerd zoals een wijnproeverij of lunch op het strand. Voor de kinderen zijn er veel speelmogelijkheden zoals grote zandbak, trampoline of spelletjes. Kortom voor gezinnen met jonge kinderen is dit zeker een aanrader!

• 9Familie Sanders uit Maastricht12-11-2019

Wij komen zeker nog eens terug!

Ik was bij deze fijne Agriturismo met mijn vrouw en dochter (van 2,5 jaar oud). Ik vond het erg fijn dat er zoveel gasten waren met dezelfde ideeën als wij. Lekker met de kinderen overdag op pad (naar de zee, mooie dorpjes oid) en dan in de namiddag terug bij Fortuna Verde om lekker met de andere kinderen te spelen. Op deze manier kun je als jonge ouder toch nog af en toe eens lekker uitrusten en misschien zelfs een boek lezen. Meerdere dagen van de week werd er door de eigenaars wat georganiseerd. Voor de kinderen bijvoorbeeld maak-zelf-je-pizza-avond en voor de ouders een lekkere wijn- en olijfolie-proeverij. Al bij al een topvakantie.

• 8Joan10-11-2019

Prachtige gezinsvakantie

Prachtige luxe tent. Ruime, nette douches. Elke ochtend worden er verse broodjes voor je gehaald. Heerlijk schaduwrij speel- en relaxplekje. Echt een kindercamping, voor (jonge) gezinnen.

• 10Ilse11-08-2019

Geweldige plek!

We zijn in juli 2 weken geweest met de kinderen (11, 8,7,4) en het was geweldig. Het is een bijzonder fijne plek, geweldig uitzicht, fijne speelplekjes. Het appartement was ook precies goed! Genoeg plek en mooi ingericht. Erg fijn dat er elke dag vers brood was. De soep, pizza en pasta die gemaakt is door Erik en Marianne was ook verrukkelijk. Fijne en gezellige sfeer op de camping. Genoeg te doen in de omgeving, een heerlijk strand en zee op 20 minuten rijden! Er worden verschillende “activiteiten” georganiseerd, zowel op de camping als op locatie, maar met de insteek niks moet, alles mag! Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en wij daardoor ook!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10J Fremouw10-05-2019

Fantastische vakantie!

In de meivakantie een week vakantie gevierd in een safaritent op Fortuna Verde. We kijken terug op een heerlijke week!! Gastvrije ontvangst, een sfeervol ingerichte en schone safaritent met werkelijk fantastisch uitzicht!! De eigenaren zijn heel behulpzaam, hebben allerlei leuke tips voor de omgeving en nemen de tijd voor een praatje. Ook organiseren ze leuke activiteiten waar je aan deel kunt nemen: wij deden mee aan een pizza-lunch in de tuin en bezoek van een lokaal restaurant in de buurt. Beiden heel geslaagd! Het terrein is heel verzorgd: leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, maar ook heerlijke zitjes voor volwassenen op mooie plekjes! De ligging (15 minuten van zee) in een heuvelachtig landschap met authentieke Italiaanse dorpjes zorgen direct voor een echt vakantiegevoel! Wij hebben een superweek gehad op Fortuna Verde en kunnen deze locatie van harte aanbevelen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Hanneke05-07-2018

Héérlijk!

We zijn in juni 2018 2,5 week bij Fortuna Verde geweest. Eerst in een safaritent, daarna verhuisd naar appartement Oliva. Wát een heerlijke plek om te zijn! Zowel de tent als het appartement zijn mooi en sfeervol ingericht. Voor kinderen is het een paradijs! Veel vriendjes en speelmogelijkheden. En dat maakt het voor de ouders ook tot een ideale bestemming. Eigenaars Erik en Marianne staan dag en nacht klaar om het hun gasten naar de zin te maken en je de beste tips te geven. Ze organiseren regelmatig super leuke activiteiten; Uitgebreide Italiaanse lunch door kok Fabio, pizza-avond (uit eigen oven), wijnproeverijen, pranzo (Italiaanse lunch) bij een naastgelegen agriturismo, verzorging van een heerlijke pastabox waarmee je na een dagje uit zó met een heerlijke maaltijd aan tafel schuift... Teveel om op te noemen. Tel daar de prachtige, afwisselende omgeving en het strand op 20 minuutjes rijden bij op en het is de perfecte vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10jasmijn16-06-2018

Fantastisch met jonge kinderen!

Wij hebben enorm genoten van deze accommodatie! Alles is goed verzorgd en Erik en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt, ook de kinderen voelden zich meteen thuis. Ze organiseren veel dingen zoals pizza avond en etentjes. De eerste week zaten wij in de safari tent en de tweede week in de bell-tent, beide plekken zijn erg aan te raden! Je hebt overal een fantastisch uitzicht. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

6 tips over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

• marion meijer, 18-07-2013

Heerlijk restaurant op loopafstand van Fortuna Verde.

• Otto , 19-03-2013

Schuif aan bij de heerlijke maaltijden die door Erik en Marianne zelf bereid worden. Met liefde en aandacht klaargemaakt!

• Otto Postma, 19-03-2013

Bezoek het prachtig authentieke dorp Grottammare. Oude, smalle, straatjes en gezellige, kleine restaurantjes. Deze streek is gelukkig nog niet ontdekt door het massatoerisme. Spreek je niet goed italiaans, neem dan een woordenboek mee, zodat je kunt communiceren met de lokale bevolking. Erg vriendelijk en behulpzaam!

0 vragen over Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Appartement info