Appartement Agriturismo Fortuna Verde

Met jonge kinderen

Héérlijk!

Hanneke
5-7-2018

We zijn in juni 2018 2,5 week bij Fortuna Verde geweest. Eerst in een safaritent, daarna verhuisd naar appartement Oliva. Wát een heerlijke plek om te zijn! Zowel de tent als het appartement zijn mooi en sfeervol ingericht. Voor kinderen is het een paradijs! Veel vriendjes en speelmogelijkheden. En dat maakt het voor de ouders ook tot een ideale bestemming. Eigenaars Erik en Marianne staan dag en nacht klaar om het hun gasten naar de zin te maken en je de beste tips te geven. Ze organiseren regelmatig super leuke activiteiten; Uitgebreide Italiaanse lunch door kok Fabio, pizza-avond (uit eigen oven), wijnproeverijen, pranzo (Italiaanse lunch) bij een naastgelegen agriturismo, verzorging van een heerlijke pastabox waarmee je na een dagje uit zó met een heerlijke maaltijd aan tafel schuift... Teveel om op te noemen. Tel daar de prachtige, afwisselende omgeving en het strand op 20 minuutjes rijden bij op en het is de perfecte vakantie!

Fantastisch met jonge kinderen!

jasmijn
16-6-2018

Wij hebben enorm genoten van deze accommodatie! Alles is goed verzorgd en Erik en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt, ook de kinderen voelden zich meteen thuis. Ze organiseren veel dingen zoals pizza avond en etentjes. De eerste week zaten wij in de safari tent en de tweede week in de bell-tent, beide plekken zijn erg aan te raden! Je hebt overal een fantastisch uitzicht. Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Hemel op aarde

Arthur van Baaren
11-6-2018

Marianne en Erik zorgen voor een hele prettige en ontspannen sfeer. Ze doen er alles aan om je vakantie te doen slagen, organiseren leuke activiteiten en helpen je waar mogelijk. Ze zijn ook super aardig voor de kinderen. Het lijkt wel of je bij familie op bezoek bent. Maar niets moet; ze laten je volkomen vrij. De tenten en de appartementen staan op een mooi terrein groot terrein waar de kinderen alle ruimte hebben en kunnen spelen. Ze leren er veel en mogen zelf hun fruit plukken of meehelpen met bijvoorbeeld gras maaien. Appartement is prima. Het uitzicht is adembenemend. Omgeving is prachtig met veel wijngaarden. De wijn is dan ook erg lekker. Het strand is heel geschikt voor de kinderen omdat het heel lang ondiep blijft. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Heerlijke dagen in Italie

Fam Burggraeve
10-6-2018

Fortuna Verde: wat een heerlijke plek. Wij en onze kinderen hebben ontzettend genoten. Alles was goed verzorgd, onze spullen werden naar de tent gebracht, onze bedden waren opgemaakt en de wijn stond klaar. de speeltuintjes, trampolines en zandbakken vielen ontzettend in de smaak bij onze dochters. het is een kleinschalige plek van alle gemakken voorzien. Marianne en Erik waren erg vriendelijk en wisten de leuke plekjes waar we naar toe moesten. Ook de nieuw gebouwde pizza oven viel in de smaak. Absoluut een aanrader!

Weer geweldig!

Hans, Femke & Fleur
22-9-2017

Voor 2e keer volop genoten bij Fortuna Verde, voelde als thuiskomen! Erik en Marianne zorgen met veel passie voor een perfect verblijf! Hun prachtig gelegen agriturismo tussen de glooiende heuvels is met zorg ingericht zodat het een ideale combinatie is van rust en ruimte met leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. Alle details kloppen. Wij overnachtten in een ruime, stylish ingerichte safaritent. Het ideale buitengevoel èn luxe! Heerlijk eten:elke dag vers brood, gezellige pasta avonden, verse vijgenjam, fruit wat je zelf mag plukken etc. Erik en Marianne hebben veel tips en als je wil kun je mee naar lekkere restaurants en authentieke feesten in de omgeving. De zee en vele mooie oude stadjes zijn dichtbij. Maar het is ook heerlijk relaxen bij de agriturismo: spelletjes doen, boek lezen, van het uitzicht genieten bij de hooizolder, frisse buitendouche en afkoelen in de tub en spelen in de zandbak of de speeltoestellen. Wij vinden Fortuna Verde echt een aanrader, komen zeker terug!

Prettige vakantiebestemming

Joost
21-8-2017

Ondanks de hittegolf en vele aanwezige muggen in de avonduren hebben we een prettige week doorgebracht op Fortuna Verde. De ligging/omgeving is werkelijk prachtig!

Voor jonge kinderen is het terrein een paradijs. Heel erg veel speelmogelijkheden! Wat oudere kinderen zullen zich vermoedelijk wat sneller vervelen.

Bij Fortuna Verde kom je alleen Nederlanders tegen. Daar moet je van houden.

Ondanks eerdere commentaren dat een zwembad niet gemist zou worden, hebben wij dit wel als een gemis ervaren. De hottub compenseert dit naar onze mening niet. Het strand is echter goed bereikbaar op zo'n 20 minuten rijden.

Het terrein, sanitaire voorzieningen en de safari tent zijn verder schoon, netjes en veilig.

Bijkomende kosten voor bijvoorbeeld gebruik wasmachine, eindschoonmaak en huur babyset vonden wij aan de hoge kant en niet helemaal in verhouding.

Prettige gastheer die veel tips heeft over de omgeving.

Heerlijk ontspannen vakantie!

Robbert
29-7-2017

Super gastvrij, mooie accommodatie en een perfecte ligging (vlakbij strand, nationale parken en mooie steden). Wat ons betreft alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Heerlijk

Wouter
20-7-2017

Goed verzorgd, mooie locatie en schitterend voor kleine kinderen

Heerlijke plek voor een fijne vakantie!

Marieke
14-7-2017

Fortuna Verde is een plek om weer naar terug te keren. We hebben enorm genoten van de tent, het heerlijke eten, het mooie weer en de goede tips voor leuke stadjes, restaurantjes en het strand. Onze zoon had meteen vriendjes en genoot ook volop! Kortom een aanrader!

wij kregen een instant vakantiegevoel bij aankomst bij het prachtige Fortuna Verde. De loacatie en uitzicht over de heuvels en de wijngaarden is adembenemend! We werden warm en persoonlijk ontvangen door Erik en Marianne. Zij zijn onwijs betrokken en kennen de omgeving op hun duimpje, waardoor ze de beste tips hebben voor eettentjes, strandjes, prachtige dorpjes etc. De safaritent van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Voor onze kinderen van bijna 2 en 4 een groot avontuur om hier op vakantie te zijn, rennen en klauteren over jet terrein met hun vriendjes en vriendinnetjes, spelen in de zandbak of de tub. In de omgeving ook veel verschillende dingen te doen, van actief wandelen tot heerlijk relaxed op het strand. Le Marche is een prachtige streek met nog weinig buitenlandse toeristen, Italiaanse cultuur ten top! Persoonlijk hoogtepunt was voor ons het diner van kok Fabio die bij Fortuna Verde kwam koken. Verrukkelijk en authentiek eten en lokale wijnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Fortuna Verde in Cossignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Fortuna Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.