Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfastinfo

240 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• 10Marjon 05-05-2015

Sfeervolle B&B in een prachtige omgeving

Het is zoals iedereen beschrijft: een sfeervolle B&B op een mooie locatie - op loopafstand van een prachtig dorpje - met een enorme gastvrijheid. Het ontbreekt je hier aan niets. De gast staat hier echt centraal!

• 10Karin en Rob & kids02-08-2014

Genieten

We zijn een week heerlijk verwend door Marion & Herman. Naast hun gastvrijheid en perfecte verzorging maken ze er een feestje van voor de gasten. Heerlijk die Brabantse gezelligheid. Met name de pizza avond en de wijn proef avond waren top. We komen graag nog een keer terug.

• 9m.modder01-08-2013

Fantastische plek

We hebben een geweldige tijd gehad bij Herman en Marion, een fantastische plek, mooie kamers en zeer gastvrij en, niet onbelangrijk, op een half uurtje van de mooie kust. Complimenten voor Herman en Marion voor de wijze waarop ze deze plek hebben omgetoverd in een zeer sfeervolle plek waar je tot rust kun komen en je hebt daardoor echt het gevoel dat je je in het authentieke Italië waant. Op loopafstand het prachtige dorp Corinaldo en ook de omgeving is prachtig, ook door z'n mooie vergezichten. kortom, Il Setiimo Borgo is een aanrader

• 10Fam. van Stiphout03-06-2013

Geweldig!!

De hartelijke/warme ontvangst, het fantastische uitzicht, en de geweldige service en het feit dat Marion en Herman van allerlei tips en routes uit hun mouw schudden, doet ons beseffen dat zij het voorbeeld zijn van hoe het ook kan. Het was uitmuntend, maar vooral merk je hun echte belangstelling en stellen ze alles in het werk om de tijd die je daar doorbrengt tot een echte vakantie te maken. Top!

• 9Heidi Delissen20-08-2012

Uitstekende plek/basis om de omgeving te ontdekken

Hoogstaande kwaliteit kamers en faciliteiten, locatie is een ideale basis om Le Marche te ontdekken, Corinaldo, Jesi en natuurlijk Senegallia, uitstekende restaurants in de omgeving met name Jesi en Senegallia. Maar het belangrijkste is het "thuiskomen" bij Marion en Herman na een ontdekkings trip. Tevens weten Marion en Herman je te wijzen op de beste locaties in de nabije en verre omgeving. We waren zeer onder de indruk van het uitgebreide onbijt bereid door meesterkok Herman. We komen zeker weer terug.

• 9djeez7129-07-2012

"Thuiskomen"

Warm welkom geheten door eigenaren ,Herman en Marion . Je voelt je meteen op je gemak. Prachtige nette kamers(apartementen).eenvoudig ontbijt. Sfeervolle mooieomgeving.prachtig uitzicht!! Betrokkenheid als je mee wil koken (kan evt 2 x per week) Ze hebben altijd wel een idee wat er te doen is en waar en hoe. Ontzettende mooie vestigingsstad,waar restaurantjes aan de rand van het centrum liggen, De accomodatie ligt in een zeer rustige omgeving,maar op loopafstand van het stadje. Wij hebben ontzettend genoten .

• 10monique van hout21-10-2011

fijne plek om te zijn.

Leuke gastheer en gastvrouw, warm onthaal met appelgebak. geven leuke tips om naar toe te gaan en staan echt voor je klaar. keurig nette kamer/badkamer. Fijne tuin en mooi uitzicht. 3 maal bij hun aan tafel geschoven voor een italiaanse maaltijd met lekkere wijn en of bier etc. zeer gemoedelijk allemaal. Ik was daar met mijn dochter voor een week en is ons goed bevallen.

• 10Geke en Inge31-07-2011

Fantatisch

We waren voor het eerst in Italie, maar wat een ervaring. Het ontbrak ons aan niets. Herman en Marion zorgen hiervoor. Prachtige omgeving, mooie oude stadjes, lekker eten. We kunnen dit adres zeer aanbevelen en wij komen zeker terug.

• 10Familie Cuijten22-11-2010

Mooie omgeving en een sfeervolle uitvalsbasis

Bed&breakfast il settimo borgo is een perfecte plek als uitvalsbasis voor een aantal mooie bezoekjes in de omgeving. Het is net een openlucht museum. Je waant je in de middeleeuwen. Met mooi weer is het prima vertoeven in Senegalia aan het strand. Het mooiste van alles is de geweldige gemoedelijke ontvangst door de familie Voetman, die ons gedurende alle dagen van ons verblijf verwend heeft.

Omdat deze streek voor ons onbekend was, hebben we gretig gebruik gemaakt van alle mooie suggesties van Herman en Marion. Het gezamenlijk koken en dineren was een aangename verrassing.

We komen zeker nog eens terug in het voorjaar of in het najaar om te genieten van de rust, de mooie omgeving en het gemoedelijke en sfeervolle onderkomen.

• 10Bert Imhoff22-11-2010

Wat een fijn verblijf in dit erg mooie B&B

Met ons schoonouders hebben we hier een fantastisch ontvangst en perfect verblijf gehad. Bij aankomst werden we door de familie Voetman in de gezellige keuken met een lekkere Prosecco ontvangen. Leuk! En konden we even lekker bijkomen van de reis er naar toe. De kamers zijn erg ruim en mooi ingericht. Ook de badkamer is helemaal nieuw en erg mooi. De eerste avond hebben we lekker kunnen genieten van het diner dat speciaal voor ons gekookt werd.

Na een heerlijke nachtrust werden we weer verrast met een lekker ontbijt. Vanuit de keuken hebben we genoten van de ochtendzon en het uitzicht over de heuvels

Ilsettimoborgo is een prima plek om lekker te genieten en leuke uitstapjes te maken in de mooie omgeving.

Bedankt Herman en Marion voor jullie gastvrijheid! Jullie krijgen van mij een dikke 10!

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info