Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

245 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• 9Carien Dijsselblom11-09-2017

We hebben een super week gehad in dit bed and breakfast. Marion en Herman deden er alles aan om het je naar de zin te maken. super mooie kamers, heel gezellige zitjes in de tuin en de super gezellige en lekker pizza avond. (wat kan Herman lekkere pizza's maken!!) ook het ontbijt was erg lekker. We komen zeker nog een keer terug, want door het warme weer hebben we nog niet alles gezien in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10werner02-09-2017

was weer grandioos

bij Herman en Marion is het altijd top dit jaar de 11 de keer geweest en weer hebben ze ons verrast met de goede service en gastvriendelijkheid

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Martien van Litsenburg01-08-2017

Sfeervol genieten

Settimo Borgo is een fantastische plek om op een ontspannen manier te genieten. Bij Herman en Marion voel je je van harte welkom. Zij creeren een gastvrije sfeer voor alle gasten. De omgeving is prachtig. We hebben het geweldig naar de zin gehad.
    Martien van Litsenburg

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Greet en Wim30-07-2017

Fantastisch, erg genoten!

Ons verblijf in Il Settimo Borgo was fantastisch. Een prima appartement, van alle gemakken voorzien. Prachtige ligging met een mooi uitzicht. Herman en Marion zijn geweldig als gastheer en gastvrouw. Ze hebben heerlijk gekookt en de pizza's van Herman waren verrukkelijk. Gezellig om met de andere gasten een paar keer per week te eten. Goede tips gekregen om leuke plaatsen in de omgeving te bezoeken, waar je anders misschien niet komt. Corinaldo is een mooi plaatsje. Kortom, het was genieten! Het was erg warm toen wij er waren. Daarom hebben we wel een beetje een airco gemist, maar met de grote ventilator vang je dat behoorlijk op. Kindvriendelijk kunnen wij niet goed beoordelen, aangezien we er niet met kinderen waren.

• 10Frans en Lianne19-07-2017

Prima keuze

Wij hebben een prima week gehad in Corinaldo. Herman en Marion zijn erg gastvrij en attent. Gezellig met andere gasten aan het ontbijt. De pizza's van Herman waren super. Fijn dat het dorp en de restaurants op loopafstand zijn. De kekke witte badslippers met logo hebben we als souvenir mee naar huis genomen. Het had voor ons wel iets minder warm mogen zijn, maar dat heeft gelukkig niemand in de hand.

• 9Ans en Ge10-07-2017

Kwaliteit met sfeer!

Herman en Marion laten voortdurend zien wat passie is en maken daarmee je verblijf in hun B & B maar ook in de omgeving onvergetelijk. Als je van fietsen houdt....of een e-bike en op een racefiets (zoals Gé) een reservebandje extra. Fantastisch om te fietsen maar wel slechte wegen. Kunnen Marion en Herman niets aan doen overigens :-)

• 9Petra van den Heuvel05-07-2017

Super mooi verblijf

Super mooi verblijf aan de voet van het dorp Corinaldo. Herman en Marion, eigenaren van Il Settimo Borgo zijn erg vriendelijke en sociale mensen die dit Bed & Breakfast vanuit hun hart hebben opgezet. Zeker de moeite waar om hier een paar dagen te verblijven. De omgeving biedt mooie uitzichten over de bergen en prachtige stadjes met een schat aan architectuur en kunst.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Dirk & Aukje27-06-2017

Zeer gastvrij onthaal, prachtige B&B, super plek !

Gepassioneerde en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, Herman & Marion. Ze doen dit vanuit het hart. Indien gewenst veel tips voor een dagje uit. Prachtige B&B en zeer comfortabele appartementen. Een kleinschalig complex waar gezelligheid, persoonlijke aandacht en privacy goed worden gecombineerd. De pizza avond mag je niet missen. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Op loop afstand van het stadje Corinaldo met goede restaurants. Kortom een echte aanrader! Wij hebben enorm genoten. Heel erg bedankt. E'stato grande !!

• 10Valerie en Thijs26-06-2017

Warm onthaal op een prachtige locatie

Wat een heerlijk plekje is Il Settimo Borgo. Kamer met badkamer super. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Dichtbij leuk stadje, op loopafstand met prima restaurants. Maar bovenal de geweldig aardige gastheer en gastvrouw, die je meteen een gevoel van thuis geven en waar niets te veel voor is. Herman en Marion, top!

• 9Lisan Lampe23-06-2017

Genieten!

Heerlijk genoten in de B&B van Herman & Marjon! Heel gezellige tuin met mooi uitzicht, schone en leuke kamers, fijn ontbijt, lekker pizza gegeten en gezellig gekletst :) Veel tips gekregen over stadjes en uitstapjes in de omgeving, hartstikke bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Bed and Breakfast Il Settimo Borgo info