Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

238 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

• 2017
    9Ans en Ge10-07-2017

Kwaliteit met sfeer!

Herman en Marion laten voortdurend zien wat passie is en maken daarmee je verblijf in hun B & B maar ook in de omgeving onvergetelijk. Als je van fietsen houdt....of een e-bike en op een racefiets (zoals Gé) een reservebandje extra. Fantastisch om te fietsen maar wel slechte wegen. Kunnen Marion en Herman niets aan doen overigens :-)

• 9Petra van den Heuvel05-07-2017

Super mooi verblijf

Super mooi verblijf aan de voet van het dorp Corinaldo. Herman en Marion, eigenaren van Il Settimo Borgo zijn erg vriendelijke en sociale mensen die dit Bed & Breakfast vanuit hun hart hebben opgezet. Zeker de moeite waar om hier een paar dagen te verblijven. De omgeving biedt mooie uitzichten over de bergen en prachtige stadjes met een schat aan architectuur en kunst.

8Kindvriendelijk

• 10Dirk & Aukje27-06-2017

Zeer gastvrij onthaal, prachtige B&B, super plek !

Gepassioneerde en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, Herman & Marion. Ze doen dit vanuit het hart. Indien gewenst veel tips voor een dagje uit. Prachtige B&B en zeer comfortabele appartementen. Een kleinschalig complex waar gezelligheid, persoonlijke aandacht en privacy goed worden gecombineerd. De pizza avond mag je niet missen. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Op loop afstand van het stadje Corinaldo met goede restaurants. Kortom een echte aanrader! Wij hebben enorm genoten. Heel erg bedankt. E'stato grande !!

• 10Valerie en Thijs26-06-2017

Warm onthaal op een prachtige locatie

Wat een heerlijk plekje is Il Settimo Borgo. Kamer met badkamer super. Mooie tuin met prachtig uitzicht. Dichtbij leuk stadje, op loopafstand met prima restaurants. Maar bovenal de geweldig aardige gastheer en gastvrouw, die je meteen een gevoel van thuis geven en waar niets te veel voor is. Herman en Marion, top!

• 9Lisan Lampe23-06-2017

Genieten!

Heerlijk genoten in de B&B van Herman & Marjon! Heel gezellige tuin met mooi uitzicht, schone en leuke kamers, fijn ontbijt, lekker pizza gegeten en gezellig gekletst :) Veel tips gekregen over stadjes en uitstapjes in de omgeving, hartstikke bedankt!

8Ligging

• 9Carolien en Hans, Ruben en Marian22-06-2017

Bella Italia op zijn best bij Herman en Marion

Het was als thuiskomen bij Marion en Herman. We zijn de hele week heerlijk verwend met eten, drinken, allerlei uitstapjes en het prachtige weer.

• 10Monique en Eva15-06-2017

Rustgevend

Het was heerlijk rustgevend, een gezellige ambiance, super lieve en gastvrije gastheer en gastvrouw, heerlijk eten en een prachtig schoon en comfortabele slaapplek.

10Kindvriendelijk

• 9Sophie13-06-2017

Fantastisch!

Il settimo borgo ligt op mooie accommodatie met mooie plaatjes en strandjes in de buurt. De kamers waren schoon en het personeel was erg vriendelijk en meedenkend. Ik mis vooral de lekkere ontbijtjes met het mooie uitzicht over de Italiaanse bergen. Zeker een aanrader!

Met vrienden

• 9Laura en Jaap11-06-2017

La dolce vita in het zevende gehucht van Corinaldo

Heerlijk appartement in een prachtige omgeving. Herman en Marion wat hebben jullie ons verwend. De heerlijke borreltjes aan het einde van de dag, de fijne gesprekken, de Italiaanse avond. Herman de pizza-bakker. Marion de super gastvrouw. Fantastisch gewoon. Dank!

5Kindvriendelijk
    8Eten

• 9Tiny en ine09-06-2017

Mooie Italiaanse lokatie met hele gastvrije mensen

Er valt heel veel te zien en te doen rond en in Corinaldo. Herman en Marion hebben ook veel suggesties voor uitstapjes en goede restaurants. Wij waren in het zevende gehucht maar het voelde als de zevende hemel.......!

8Eten

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info