Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Meer bedandbreakfast info

245 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• 9Lia en Nicole19-11-2017

Brabants gezelligheid, genieten

Heerlijk genieten van de gezelligheid met de gastvrouw, gastheer en de gasten die er zijn. De lange tafel waar je samen aan ontbijt zit en in de zithoek, als je 's avonds thuiskomt van je avonturen die dag, met anderen de ervaringen uitwisselen. Leuke excursies die ze georganiseerd hadden. Het enige minpuntje waren de muggen maar ook daar hadden ze goede middelen tegen zodat we er weinig last van hadden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Mien17-11-2017

Een fantastische plek om te verblijven.

Geweldige ontvangst van een fantastische gastheer en gastvrouw. Je voelde je meteen thuis. Prachtige omgeving. Marion en Herman geven veel tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Genoten van de heerlijke zelf gebakken pizza's. Was een super avond onder de olijven bomen. Ook de kookworkshop bij een Italiaanse familie was echt een hoogtepunt. Heel mooie kamers en een tuin met veel gezellige zitjes waar het met een glas wijn goed toeven is. We hebben zo genoten van alles dat we weer geboekt hebben voor augustus 2018

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Charles van Sambeek17-11-2017

Heerlijk ontspannen sfeer met een prima kamer

Het contact met de overige landgenoten s'avonds was erg prettig, zeker als je ook een pizza avond mee mag maken waarin Herman zijn uitstekende bak kwaliteiten toont.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Henk en Lucie Diesveld17-11-2017

Thuiskomen

Wij zijn de afgelopen jaren 6 keer bij Herman en Marion op vakantie geweest. Vanwege hun enorme gastvrijheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid. Wij zijn echte zonaanbidders en gaan dan ook dagelijks naar het strand in Sennigalia, strandje 64 (aanrader) Waarom gaan wij zo vaak terug naar hetzelfde adres omdat wij het gezellig vinden, onder andere met andere gasten, maar vooral ook met Herman en Marion. Het ontbijt aan een grote lange tafel met alle gasten. De pasta-, pizza- en wijnavonden onder de olijfbomen zijn fantastisch. Herman heeft het bakken van de pizza’s ieder jaar geperfectioneerd. De kamers zijn schitterend ingericht met goede bedden, mooi beddengoed. Het enige minpuntje is dat er geen airco is en dat was dit jaar zwaar met temperaturen boven de 30 graden. Verder toplocatie op loopafstand van het centrum van Corinaldo. Echt een aanrader. Wij vinden het geen locatie voor gezinnen met kinderen, voor hen is er op de locatie zelf, behalve een hangmat en schommel en ladingen spelletjes, niet veel te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Johanna15-11-2017

Een gevoel van "thuiskomen"

Top gastheer en gastvrouw. Komen hier al voor de 4e keer. Gezellige pizza avond in de tuin met heerlijke door Herman gemaakte pizza's. Omgeving is prachtig. Kamers en verzorging zijn top.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Hetty en Ton15-11-2017

Geweldige stek waar wij jaarlijks "thuiskomen"

Het is bij Herman en Marion verslavend gezellig. Je voelt me meteen thuis, je wordt verwend met aandacht en eten en drinken , en dat in een prachtige omgeving. Het klikt ook altijd met de andere gasten, er zijn zelfs vriendschappen uit gegroeid!! En de B en B ligt op loopafstand van het stadje Corinaldo. Makkelijk en leuk om daar te gaan eten en/of borrelen.....

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Peter en Elles14-11-2017

in een woord geweldig!!

We hebben genoten van ons verblijf. Wat een vriendelijke en gastvrije eigenaren. De kamer was super, we hebben tijdens ons verblijf niet een minpuntje kunnen ontdekken. De Marche is een prachtige omgeving en Il Settimo Borgo heeft een centrale ligging.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Too09-10-2017

Gweldig gastvrij B&B

De gastvrijheid van deze mensen is geweldig,ze weten veel van de omgeving en geven tips om te gaan doen;ook organiseren ze zelf uitjes. Wat een topper was,was eten bij een Italiaanse familie en ook het diner dat de eigenaren zelf gekookt hadden. De omgeving is prachtig en het uitzicht bij het ontbijt ook

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Lotte en Peter uit lierop28-09-2017

Vakantie met hoofdletter V

Alles is tot in de puntjes geregeld. De service is perfect maar het belangrijkste is de gastvrijheid en het gevoel wat Marion en Herman geven. Je voelt je thuis. Het is gezellig. Alles kan. Gewoon super. Ook wij komen terug. Marion en Herman bedankt.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Cristy en Johan17-09-2017

Uitmuntend, Fantastisch, Geweldig, Gezellig

Marion en Herman zijn heerlijke mensen welke het al hun gasten enorm naar de zin maken. Lekkere pizza's uit eigen oven, gezellige tuin met veel zitplekjes en alles is perfect. Ze adviseren je waar e.e.a. te doen is en hebben overal een duidelijke routebeschrijving van. Ze zijn supergastvrij en elke dag was een feestje. "s Avonds af en toe samen een borrel, het was echt goed. Veel van de gasten komen dan ook (vaker dan eens) terug en ook wij denken aan een herhaalbezoek. Werkelijk heerlijke relaxte vakantie gehad welke we iedereen aanraden. Wat NIET te doen; eten bij I Tigli in Corinaldo, hebben wij per abuis gedaan maar is echt slecht. (we waren wel gewaarschuwd...) TOPBESTEMMING wat ons betreft.

Marion en Herman, Bedankt!

Gereisd met partner in september 2017

Bed and Breakfast Il Settimo Borgo info