Bed and Breakfast

238 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

Geweldige stek waar wij jaarlijks "thuiskomen"

Hetty en Ton
15-11-2017

Het is bij Herman en Marion verslavend gezellig. Je voelt me meteen thuis, je wordt verwend met aandacht en eten en drinken , en dat in een prachtige omgeving. Het klikt ook altijd met de andere gasten, er zijn zelfs vriendschappen uit gegroeid!! En de B en B ligt op loopafstand van het stadje Corinaldo. Makkelijk en leuk om daar te gaan eten en/of borrelen.....

in een woord geweldig!!

Peter en Elles
14-11-2017

We hebben genoten van ons verblijf. Wat een vriendelijke en gastvrije eigenaren. De kamer was super, we hebben tijdens ons verblijf niet een minpuntje kunnen ontdekken. De Marche is een prachtige omgeving en Il Settimo Borgo heeft een centrale ligging.

Gweldig gastvrij B&B

Too
9-10-2017

De gastvrijheid van deze mensen is geweldig,ze weten veel van de omgeving en geven tips om te gaan doen;ook organiseren ze zelf uitjes. Wat een topper was,was eten bij een Italiaanse familie en ook het diner dat de eigenaren zelf gekookt hadden. De omgeving is prachtig en het uitzicht bij het ontbijt ook

Gereisd Met partner in oktober 2017

Vakantie met hoofdletter V

Lotte en Peter uit lierop
28-9-2017

Alles is tot in de puntjes geregeld. De service is perfect maar het belangrijkste is de gastvrijheid en het gevoel wat Marion en Herman geven. Je voelt je thuis. Het is gezellig. Alles kan. Gewoon super. Ook wij komen terug. Marion en Herman bedankt.

Uitmuntend, Fantastisch, Geweldig, Gezellig

Cristy en Johan
17-9-2017

Marion en Herman zijn heerlijke mensen welke het al hun gasten enorm naar de zin maken. Lekkere pizza's uit eigen oven, gezellige tuin met veel zitplekjes en alles is perfect. Ze adviseren je waar e.e.a. te doen is en hebben overal een duidelijke routebeschrijving van. Ze zijn supergastvrij en elke dag was een feestje. "s Avonds af en toe samen een borrel, het was echt goed. Veel van de gasten komen dan ook (vaker dan eens) terug en ook wij denken aan een herhaalbezoek. Werkelijk heerlijke relaxte vakantie gehad welke we iedereen aanraden. Wat NIET te doen; eten bij I Tigli in Corinaldo, hebben wij per abuis gedaan maar is echt slecht. (we waren wel gewaarschuwd...) TOPBESTEMMING wat ons betreft.

Marion en Herman, Bedankt!

Gereisd Met partner in september 2017

Carien Dijsselblom
11-9-2017

We hebben een super week gehad in dit bed and breakfast. Marion en Herman deden er alles aan om het je naar de zin te maken. super mooie kamers, heel gezellige zitjes in de tuin en de super gezellige en lekker pizza avond. (wat kan Herman lekkere pizza's maken!!) ook het ontbijt was erg lekker. We komen zeker nog een keer terug, want door het warme weer hebben we nog niet alles gezien in de buurt.

Gereisd Met partner in juli 2017

was weer grandioos

werner
2-9-2017

bij Herman en Marion is het altijd top dit jaar de 11 de keer geweest en weer hebben ze ons verrast met de goede service en gastvriendelijkheid

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Sfeervol genieten

Martien van Litsenburg
1-8-2017

Settimo Borgo is een fantastische plek om op een ontspannen manier te genieten. Bij Herman en Marion voel je je van harte welkom. Zij creeren een gastvrije sfeer voor alle gasten. De omgeving is prachtig. We hebben het geweldig naar de zin gehad.
Martien van Litsenburg

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch, erg genoten!

Greet en Wim
30-7-2017

Ons verblijf in Il Settimo Borgo was fantastisch. Een prima appartement, van alle gemakken voorzien. Prachtige ligging met een mooi uitzicht. Herman en Marion zijn geweldig als gastheer en gastvrouw. Ze hebben heerlijk gekookt en de pizza's van Herman waren verrukkelijk. Gezellig om met de andere gasten een paar keer per week te eten. Goede tips gekregen om leuke plaatsen in de omgeving te bezoeken, waar je anders misschien niet komt. Corinaldo is een mooi plaatsje. Kortom, het was genieten! Het was erg warm toen wij er waren. Daarom hebben we wel een beetje een airco gemist, maar met de grote ventilator vang je dat behoorlijk op. Kindvriendelijk kunnen wij niet goed beoordelen, aangezien we er niet met kinderen waren.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima keuze

Frans en Lianne
19-7-2017

Wij hebben een prima week gehad in Corinaldo. Herman en Marion zijn erg gastvrij en attent. Gezellig met andere gasten aan het ontbijt. De pizza's van Herman waren super. Fijn dat het dorp en de restaurants op loopafstand zijn. De kekke witte badslippers met logo hebben we als souvenir mee naar huis genomen. Het had voor ons wel iets minder warm mogen zijn, maar dat heeft gelukkig niemand in de hand.

Gereisd Met partner in juni 2017

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.