Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Kinderopvang

3 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

• 10Juliet Lampe01-07-2013

Oké

Bed & Breakfast gelegenheid met zeer persoonlijke en gezellige benadering, wordt gerund door jong Nederlands echtpaar. Gelegen in buitengewoon mooie bergachtige omgeving op een klein 1/2 uur afstand van de kust. Zeer de moeite waard om er te gaan logeren. Het dorp met restaurants ligt op loopafstand van het woonhuis.

10Kindvriendelijk
    10Eten
    10Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

• 8Esther Meijer19-07-2011

Voor wie zich echt gast wil voelen

Gastvrijheid is het kernwoord voor het verblijf bij deze familie die zich volledig inzet om het je als vakantieganger naar de zin te maken. Men heeft veel kennis van de omgeving. Ook voor huizenzoekers een hulp om veel te weten komen over de do's en dont's in het zoekproces van een casa bella!

8Eten
    8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Service
    8Ligging

• 9Irene Stad24-11-2010

Goede service, prachtige ligging en heerlijk eten

De mooie kamers, goede service, het heerlijke eten en de prachtige omgeving, maken Il Settimo Borgo de ideale plek om te genieten en even helemaal tot rust te komen. Een echte aanrader voor iedereen die van Italie houdt!

9Eten
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info