Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Kinderopvang

59 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

• 2018
    10Ingrid15-10-2018

Dit is een plek om lief te hebben!

Voor de derde keer zijn we naar Il settimo Borgo geweest. Nu waren we met z’n vieren. Wat een gastvrijheid! We zijn er een week geweest en in die week konden we twee keer genieten van een verrukkelijke maaltijd en een zeer gezellige pizza-avond, verzorgd door de eigenaar die daar zelf een pizza-oven heeft gebouwd. Natuurlijk hebben we ook van de omgeving genoten. We kregen van Marion en Herman te horen waar we naartoe konden gaan, of het nu een gezellige markt, een middeleeuws stadje, een museum of een toeristische route was, zij hielpen ons op weg met een duidelijke uitgeprinte route. Il settimo Borgo ligt prachtig, op loopafstand van het middeleeuws stadje Corinaldo. Een accommodatie waar je U tegen kunt zeggen. Een schitterend uitzicht, verschillende terrasjes met zitjes en natuurlijk met olijfbomen. Wij komen zeker nog een vierde keer terug! Marion en Herman: bedankt voor jullie gastvrijheid, het lekkere eten en de lekkere wijn!

• 2017
    10Marjo, Corrie, Mien en Fieke19-11-2017

Voldeed aan alle verwachtingen en nog méér!!

Meteen bij aankomst voelden we: dit zit helemaal goed! De foto’s op internet logen niet. Alles wat op de website staat, is meer dan waar. We hebben het geweldig gehad en voelden ons helemaal “thuis”. Hier ben je geen klant, maar een vriend!

• 10Mien17-11-2017

Een fantastische plek om te verblijven.

Geweldige ontvangst van een fantastische gastheer en gastvrouw. Je voelde je meteen thuis. Prachtige omgeving. Marion en Herman geven veel tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Genoten van de heerlijke zelf gebakken pizza's. Was een super avond onder de olijven bomen. Ook de kookworkshop bij een Italiaanse familie was echt een hoogtepunt. Heel mooie kamers en een tuin met veel gezellige zitjes waar het met een glas wijn goed toeven is. We hebben zo genoten van alles dat we weer geboekt hebben voor augustus 2018

8Kindvriendelijk

• 10werner02-09-2017

was weer grandioos

bij Herman en Marion is het altijd top dit jaar de 11 de keer geweest en weer hebben ze ons verrast met de goede service en gastvriendelijkheid

• 9Sophie13-06-2017

Fantastisch!

Il settimo borgo ligt op mooie accommodatie met mooie plaatjes en strandjes in de buurt. De kamers waren schoon en het personeel was erg vriendelijk en meedenkend. Ik mis vooral de lekkere ontbijtjes met het mooie uitzicht over de Italiaanse bergen. Zeker een aanrader!

• 10Els Heezemans25-10-2016

Smaakt naar meer

Mijn eerste kennismaking met Italië. Ook in het najaar paradijselijk. We zijn met 10 vrienden warm ontvangen. Door het weer was de pizza geen optie maar een geweldig diner van Marion ondersteund door een wijnproeverij olv een gepassioneerde Herman was een perfecte start. Er wordt meegedacht vooraf en tijdens het verblijf. Niets lijkt teveel voor de altijd vriendelijke en hartelijke gastheer en vrouw. Hygiene in kamers en ontbijt uitmuntend. Veel details tips kloppen. We komen zeker terug voor alles waar we nog niet aan toegekomen zijn.

• 9Alice Vermeulen24-10-2016

Een Welkom Thuis in Corinaldo

Warm welkom door Herman en Marion in een prachtige omgeving zowel qua natuur alsook de kamers en de ontbijt-/dinerruimte. Zeer verzorgd en schoon allemaal, omgeven door een supermooie tuin voorzien van alle details die je in Italie mag verwachten zoals olijfbomen en mooie potten. Kortom; een droomplek.

9Eten
    8Ligging

• 10Gwen De Wachter11-10-2016

Thuiskomen

Super B en B. Geweldige gastvrouw en gasheer. Zeer attent. Mooie kamers, mooie omgeving.

• 9Bineke18-09-2016

Voor een heerlijke ontspannen vakantie

Mooie locatie en de verzorging door de gastvrouw Marion en gastheer Herman was uit de kunst. Een aanrader!

9Eten
    9Kamers

• 9Martine29-08-2016

Een fantastische Italiaanse ervaring!

Het is alweer een maand geleden toen ik aankwam in het mooie Corinaldo om er even een weekje tussenuit te zijn. Had buiten een weekje zon en een beetje ontspannen geen verwachtingen. Wat werd ik blij verrast! Wij werden hier super gastvrij ontvangen door Marion en Herman die ons niet alleen iedere dag weer een heerlijk ontbijt en af en toe heerlijke Italiaanse maaltijden verzorgden maar ons ook bijzonder tips gaven over bezienswaardig- en bezigheden en gezellige en goede restaurantjes in deze mooie omgeving. Zij maakte ons er ook attent op dat Senigallia tijdens ons verblijf in het teken stond van het jaarlijks terugkerend evenement “The Summer jamboree 2016 Senigallia”. Wat een geweldig 10 daags evenement was dit! De hele stad was omgetoverd tot het tijdperk van de (Amerikaanse) Rock and Roll. De mensen waren verkleed, hadden hun haren gemodelleerd, reden auto’s uit die tijd, danste in heel de stad, overdag ook op de speciaal aangelegde dansvloer met gepaste entourage op het strand!!! Onder begeleiding van muziek uit die tijd verzorgd door bekende DJ’s. Wat heb ik enorm genoten van deze week, het is echt een aanrader voor jong en oud om gedurende dit evenement naar Il Settimo Borgo in Corinaldo af te reizen!

9Kindvriendelijk
    9Kamers

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info