Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

Heerlijk en zeker nog een keer!

Harald, Evelien en Famke
19-11-2017

Een prima plek in het mooie Le Marche. Supermooie appartementen/B&B kamers, schoon en compleet, gezellige sfeer, gastvrije eigenaars die het iedereen graag naar de zin maken. Op loopafstand van Corinaldo, dichtbij supermarkten, acceptabele rij-afstand naar zee. Je kunt hier heerlijk relaxen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nog steeds in vakantiestemming

Rick en Sanne
17-9-2012

Wat opviel bij aankomst was de manier waarop Marion & Herman je op je gemak stelden, welkom laten voelen en uiteindelijk vol trots de kamers laten zien! Het appartement is ruim opgezet en onze kleine man van 2 sliep in de extra slaapkamer. Wat prettig is dat ieder appartement ook zijn eigen terras heeft zodat je wat privacy hebt. Een andere mogelijkheid is om een van de vele terrasjes te gaan zitten met prachtige uitzichten. De omgeving rondom Corinaldo is schitterend en de zee op zo'n 20 minuten (auto)rijden. We hebben twee keer mogen genieten van pizza's van Herman welke samen met Marion gemiddeld twee keer per week een maaltijd voor de gasten op tafel zet. Mee-eten is overigens vrijblijvend, maar wel erg leuk en gezellig. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en denken nog met veel plezier terug aan ons 'vakantiehuissie'.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Super vakantie!

J de jong
22-3-2012

We zijn afgelopen februari naar il settimo borgo geweest. we werden vriendelijk ontvangen met een heerlijk stuk appeltaart. Brabantse gezelligheid. Sommige mensen hadden het over thuis komen, we snapte wat die mensen bedoelde. Herman en Marion hadden goeie tips waar je een dagje naar toe kon en mooie autoroutes. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Alsof je in een Bertolli reclame zit!!

Hans en Ester
18-10-2011

Wat een geweldig plekje op aarde. In een prachtig deel van Le Marche, ligt Corinaldo. Prachtig gelegen on de heuvels van een schilderachtige landschap. En dit is ook het uitzicht vanuit B&B Il Settimo Borgo. Gewoon adembenemend! Herman en Marion hebben op een fantastische manier gebruik gemaakt van de omgeving en hun B&B zo ingericht dat je het idee hebt dat je deel uitmaakt van een Bertolli reclame! Lekker eten aan een lange, rustieke tafel onder prachtige olijvenbomen, heerlijke ligstoelen waar je met een heerlijk prosecco kan genieten van een boek, het uitzicht, het weer of het gezelschap, de verhalen, de tips en hulp van de gastheer en gastvrouw. De kamers zijn fantastisch ingericht, schoon en compleet. Het ontbijt is geweldig met elke dag vers brood, kaas uit de streek, beleg, koffie, vers fruit, etc. Kortom, het is van begin tot eind: GENIETEN!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Genieten!

Pieter Adelaars
22-11-2010

Ondanks het mindere weer hebben wij hier echt genoten. Het is een supermooie locatie en de accomodatie is afgelopen jaar pas open gegaan. De kamers/sanitair zijn dus keurig netjes. Er is een gezellige eetkeuken aanwezig waar je 's ochtends lekker van je ontbijt kunt genieten, of bij lekker weer buiten op het terras of onder de olijfbomen. De eigenaren zijn super gastvrij en kunnen bovendien lekker koken. Je kunt hier dus ook 's avonds ook twee keer per week dineren. Ook hebben zij suggesties voor wat er in de omgeving allemaal te doen en te zien is. Ook hebben ze een kinderstoel en campingbedje wat voor onze dochter van 2,5 jaar echt ideaal was, zo hoef je dit zelf allemaal niet mee te nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.