Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Meer bedandbreakfastinfo

240 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• 10Sandra en Co12-08-2019

Fantastische locatie

Voor ons de eerste keer in Le Marche en dus ook bij Il Settimo Borgo. Een schitterende locatie waar wij door Marion en Herman uitermate gastvrij zijn ontvangen. Na een dagje sightseeing in de mooie omgeving was het thuiskomen in ons appartement dat van alle gemakken was voorzien. We hebben genoten van de ontzettend gezellige pizza avonden samen met de andere gasten. Onze zoon heeft van Herman Pizza's leren bakken. Hij vond het geweldig. We gaan zeker nog een keer terug !

• 2018
    10Ingrid15-10-2018

Dit is een plek om lief te hebben!

Voor de derde keer zijn we naar Il settimo Borgo geweest. Nu waren we met z’n vieren. Wat een gastvrijheid! We zijn er een week geweest en in die week konden we twee keer genieten van een verrukkelijke maaltijd en een zeer gezellige pizza-avond, verzorgd door de eigenaar die daar zelf een pizza-oven heeft gebouwd. Natuurlijk hebben we ook van de omgeving genoten. We kregen van Marion en Herman te horen waar we naartoe konden gaan, of het nu een gezellige markt, een middeleeuws stadje, een museum of een toeristische route was, zij hielpen ons op weg met een duidelijke uitgeprinte route. Il settimo Borgo ligt prachtig, op loopafstand van het middeleeuws stadje Corinaldo. Een accommodatie waar je U tegen kunt zeggen. Een schitterend uitzicht, verschillende terrasjes met zitjes en natuurlijk met olijfbomen. Wij komen zeker nog een vierde keer terug! Marion en Herman: bedankt voor jullie gastvrijheid, het lekkere eten en de lekkere wijn!

• 2017
    10Marjo, Corrie, Mien en Fieke19-11-2017

Voldeed aan alle verwachtingen en nog méér!!

Meteen bij aankomst voelden we: dit zit helemaal goed! De foto’s op internet logen niet. Alles wat op de website staat, is meer dan waar. We hebben het geweldig gehad en voelden ons helemaal “thuis”. Hier ben je geen klant, maar een vriend!

• 9Lia en Nicole19-11-2017

Brabants gezelligheid, genieten

Heerlijk genieten van de gezelligheid met de gastvrouw, gastheer en de gasten die er zijn. De lange tafel waar je samen aan ontbijt zit en in de zithoek, als je 's avonds thuiskomt van je avonturen die dag, met anderen de ervaringen uitwisselen. Leuke excursies die ze georganiseerd hadden. Het enige minpuntje waren de muggen maar ook daar hadden ze goede middelen tegen zodat we er weinig last van hadden.

• 10Mien17-11-2017

Een fantastische plek om te verblijven.

Geweldige ontvangst van een fantastische gastheer en gastvrouw. Je voelde je meteen thuis. Prachtige omgeving. Marion en Herman geven veel tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Genoten van de heerlijke zelf gebakken pizza's. Was een super avond onder de olijven bomen. Ook de kookworkshop bij een Italiaanse familie was echt een hoogtepunt. Heel mooie kamers en een tuin met veel gezellige zitjes waar het met een glas wijn goed toeven is. We hebben zo genoten van alles dat we weer geboekt hebben voor augustus 2018

• 10werner02-09-2017

was weer grandioos

bij Herman en Marion is het altijd top dit jaar de 11 de keer geweest en weer hebben ze ons verrast met de goede service en gastvriendelijkheid

• 9Petra van den Heuvel05-07-2017

Super mooi verblijf

Super mooi verblijf aan de voet van het dorp Corinaldo. Herman en Marion, eigenaren van Il Settimo Borgo zijn erg vriendelijke en sociale mensen die dit Bed & Breakfast vanuit hun hart hebben opgezet. Zeker de moeite waar om hier een paar dagen te verblijven. De omgeving biedt mooie uitzichten over de bergen en prachtige stadjes met een schat aan architectuur en kunst.

• 9Lisan Lampe23-06-2017

Genieten!

Heerlijk genoten in de B&B van Herman & Marjon! Heel gezellige tuin met mooi uitzicht, schone en leuke kamers, fijn ontbijt, lekker pizza gegeten en gezellig gekletst :) Veel tips gekregen over stadjes en uitstapjes in de omgeving, hartstikke bedankt!

• 10Monique en Eva15-06-2017

Rustgevend

Het was heerlijk rustgevend, een gezellige ambiance, super lieve en gastvrije gastheer en gastvrouw, heerlijk eten en een prachtig schoon en comfortabele slaapplek.

• 9Sophie13-06-2017

Fantastisch!

Il settimo borgo ligt op mooie accommodatie met mooie plaatjes en strandjes in de buurt. De kamers waren schoon en het personeel was erg vriendelijk en meedenkend. Ik mis vooral de lekkere ontbijtjes met het mooie uitzicht over de Italiaanse bergen. Zeker een aanrader!

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info