Bed and Breakfast

20 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

Fantastische locatie

Sandra en Co
12-8-2019

Voor ons de eerste keer in Le Marche en dus ook bij Il Settimo Borgo. Een schitterende locatie waar wij door Marion en Herman uitermate gastvrij zijn ontvangen. Na een dagje sightseeing in de mooie omgeving was het thuiskomen in ons appartement dat van alle gemakken was voorzien. We hebben genoten van de ontzettend gezellige pizza avonden samen met de andere gasten. Onze zoon heeft van Herman Pizza's leren bakken. Hij vond het geweldig. We gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Brabants gezelligheid, genieten

Lia en Nicole
19-11-2017

Heerlijk genieten van de gezelligheid met de gastvrouw, gastheer en de gasten die er zijn. De lange tafel waar je samen aan ontbijt zit en in de zithoek, als je 's avonds thuiskomt van je avonturen die dag, met anderen de ervaringen uitwisselen. Leuke excursies die ze georganiseerd hadden. Het enige minpuntje waren de muggen maar ook daar hadden ze goede middelen tegen zodat we er weinig last van hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super mooi verblijf

Petra van den Heuvel
5-7-2017

Super mooi verblijf aan de voet van het dorp Corinaldo. Herman en Marion, eigenaren van Il Settimo Borgo zijn erg vriendelijke en sociale mensen die dit Bed & Breakfast vanuit hun hart hebben opgezet. Zeker de moeite waar om hier een paar dagen te verblijven. De omgeving biedt mooie uitzichten over de bergen en prachtige stadjes met een schat aan architectuur en kunst.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Genieten!

Lisan Lampe
23-6-2017

Heerlijk genoten in de B&B van Herman & Marjon! Heel gezellige tuin met mooi uitzicht, schone en leuke kamers, fijn ontbijt, lekker pizza gegeten en gezellig gekletst :) Veel tips gekregen over stadjes en uitstapjes in de omgeving, hartstikke bedankt!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Rustgevend

Monique en Eva
15-6-2017

Het was heerlijk rustgevend, een gezellige ambiance, super lieve en gastvrije gastheer en gastvrouw, heerlijk eten en een prachtig schoon en comfortabele slaapplek.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

het ontbrak aan niets.

fam. Nijhof.
29-4-2017

Aan alles is gedacht, het is geweldig geregeld in Il Settimo Borgo.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Een paradijs op aarde in de Marche.

Maria en Henk
23-4-2017

Alles was goed. Bijzonder mooi gelegen en verzorgde b&b. In het echt is het nog mooier dan op de foto's op de site. Marion en Herman doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, waaronder een ontvangst met een drankje en een hapje. In de tuin kun je na een dag op pad te zijn geweest heerlijk ontspannen tussen de olijfbomen. In de nabije omgeving zijn veel verschillende activiteiten te ondernemen. Zowel de zee als de bergen zijn dichtbij. Ook liggen er diverse mooie stadjes in de buurt die het bezoeken waard zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Gastvrijheid op z'n best!

Fam. Steenbakkers
14-11-2016

Met het gezin (2 jongens van 10 en 12 jaar) voor het eerst een week naar een B&B. Zonder zwembad.... En het was helemaal geweldig. We hebben allemaal genoten van een hele fijne combinatie van Italiaans culinaire hoogstandjes van Marion en Herman, genietend van een prachtig huis in een mooie omgeving, met leuke mede reizigers en van een uitstekende service. Het was een hele fijne vakantie herinnering en mooie ervaring voor de kids.
Ooit zelf eens gedacht over het starten van een B&B, dan is dit het beste wat er is. Een week kan veel indruk maken. Grazie mille!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

helemaal waargemaakt

Arian en Astrid
4-12-2015

Zoals boven in 2 woorden; ons idee over een B&B in Italie hebben Marion en Herman helemaal waargemaakt. Super enthousiaste en vriendelijke mensen die je overal mee helpen en je echt het gevoel geven thuis te komen. Wij komen zelf uit het westen van Nederland maar snappen nu het goede gevoel van de Brabantse gezelligheid. Niets is te gek; alles kan geregeld worden; heerlijk ontbijt en super gezellige avonden met alle mensen in de B&B aan een lange tafel in de tuin. Herman kan heerlijk koken en beide zijn ze super gastvrij. Aan een ieder: ga hier vooral heen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Paradijselijk Plekje in de Marken in Italië.

Willemijn van Werkum
18-7-2015

Op een prachtige plek op loopafstand van het Middeleeuwse stadje Corinaldo hebben Herman en Marion Voetman hun droom verwezenlijkt! Je vind er rust, warmte en Brabantse gezelligheid en gastvrijheid. We hebben er genoten. Prima ontbijtjes en heerlijke pizza-avonden! Het strand ligt op een half uurtje rijden. Veel andere bezienswaardigheden op een uurtje rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.