Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Meer bedandbreakfastinfo

240 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• 10Sandra en Co12-08-2019

Fantastische locatie

Voor ons de eerste keer in Le Marche en dus ook bij Il Settimo Borgo. Een schitterende locatie waar wij door Marion en Herman uitermate gastvrij zijn ontvangen. Na een dagje sightseeing in de mooie omgeving was het thuiskomen in ons appartement dat van alle gemakken was voorzien. We hebben genoten van de ontzettend gezellige pizza avonden samen met de andere gasten. Onze zoon heeft van Herman Pizza's leren bakken. Hij vond het geweldig. We gaan zeker nog een keer terug !

Met oudere kinderen

• 10Arno en Lilianne09-08-2019

Wederom een geweldige vakantie

Deze vakantie hebben we het 10e bezoek gebracht aan Il Settimo Borgo. Wederom hebben we genoten van de gastvrijheid van Marion en Herman. De pizza avonden waren ook nu weer geweldig gezellig. Il Settimo Borgo blijft nog steeds de beste uitvalbasis voor culturele activiteiten, strandbezoekjes en wandelingen door de mooie natuur.

• 10Miranda en Reinoud10-07-2019

Een onvergetelijke aanrader.

Marion en Herman zijn gastvrouw en heer zoals het moet zijn werkelijk een voorbeeld. Wij zijn er in totaal 3 weken geweest en zowel mijn vrouw als ik zelf hebben onvergetelijke weken gehad. Een prachtige royale kamer met alles er op en er aan. Werkelijk het heeft ons aan niets ontbroken, meerdere malen heerlijk gegeten in een reuze gezellige en ontspannen sfeer. Het was voor ons de eerste keer dat we hier waren maar zeker niet de laatste.

• 10Gert-Jan en Monique10-06-2019

Fantastisch😀👏

In een woord “Fantastische B&B. Prachtige ligging, op loopafstand van Corinaldo. Mooi uitzicht. Zeer ruime kamer. Fantastisch ontbijt! Lekkere betaalbare huiswijn. Goede adviezen voor dagtripjes. Eenmaal diner en eenmaal pizza gegeten in de B&B. Heerlijk en gezellig. Brabantse gezelligheid en gastvrijheid maakt het verblijf extra gezellig. Echt een aanrader!

• 2018
    10Siny en Gert de Olde24-10-2018

Wij zijn in september voor de derde keer in "Il settimo borgo" geweest. Het was weer een hele fijne vakantie. We hebben met diverse gasten s'avonds in de tuin onder de olijfbomen heerlijk Italiaans gegeten. Herman en Marion kunnen erg goed koken en proberen op allerlei manieren de gasten te verwennen. Erg fijn is ook dat het mooie stadje Corinaldo op loopafstand ligt.

• 10Ingrid15-10-2018

Dit is een plek om lief te hebben!

Voor de derde keer zijn we naar Il settimo Borgo geweest. Nu waren we met z’n vieren. Wat een gastvrijheid! We zijn er een week geweest en in die week konden we twee keer genieten van een verrukkelijke maaltijd en een zeer gezellige pizza-avond, verzorgd door de eigenaar die daar zelf een pizza-oven heeft gebouwd. Natuurlijk hebben we ook van de omgeving genoten. We kregen van Marion en Herman te horen waar we naartoe konden gaan, of het nu een gezellige markt, een middeleeuws stadje, een museum of een toeristische route was, zij hielpen ons op weg met een duidelijke uitgeprinte route. Il settimo Borgo ligt prachtig, op loopafstand van het middeleeuws stadje Corinaldo. Een accommodatie waar je U tegen kunt zeggen. Een schitterend uitzicht, verschillende terrasjes met zitjes en natuurlijk met olijfbomen. Wij komen zeker nog een vierde keer terug! Marion en Herman: bedankt voor jullie gastvrijheid, het lekkere eten en de lekkere wijn!

Met vrienden

• 10Jan Punt27-09-2018

fantastisch

Alles hier vonden wij super ! Prachtige locatie, fijne kamers, sfeervolle tuin met diverse zitjes, waar je met andere gasten of alleen kon vertoeven. Ontbijt onder de olijfbomen, soms bakt Herman zelf pizza's in de houtoven of verzorgt met Marion een heerlijk diner. Kortom: wij komen graag terug !

• 10Adri en Marie-José13-08-2018

voor herhaling vatbaar, fantastisch

Gezellig ontvangst door Herman en Marion. Prachtig appartement, gezellig en sfeervol ingericht, schoon, mooie tuin met olijfbomen en zitjes met bloemen én een prachtig uitzicht over de velden dat nooit verveelt richting de zee. Herman en Marion kunnen heerlijk koken en wanneer zij dat doen is er een gezellige Italiaanse sfeer met lekker eten en wijn. Het appartement ligt in een rustige omgeving, net buiten het oude centrum van Cordinaldo. In het oude centrum kun je ook heerlijk eten. Ik vind het er super!!!

Cordinaldo ligt gunstig wanneer je mooie tochten door de Marken wilt maken, er is in de omgeving veel te zien aan rustieke en authentieke plaatsen. Daarnaast is het heerlijk vertoeven op het strand bij de zee.

• 10Arno & Lilianne30-07-2018

Wederom Geweldig Genoten van de Gastvrijheid

Dit jaar zijn we alweer voor de 8e keer bij Herman en Marion geweest. Het hebben wederom geweldig genoten van de Brabantse Gezelligheid. De kamers zijn netjes ingericht en vooral schoon en hygienisch. Het ontbijt onder de olijfbomen en het prachtige uitzicht zorgen er voor dat de dag wel goed moet beginnen. Dit jaar zijn we getuige geweest van het jaarlijks terugkerende dorpsfeest 'Pozza della Polenta'. Wat een mooi feest is dit, waarbij het gehele dorp uitloopt en zich verzamelt in het prachtige centrum van Corinaldo. Herman en Marion, wederom bedankt voor deze mooie vakantie. Die van volgende jaar staat al genoteerd.

• 10Tjek H.A. Egberts06-07-2018

Superdepuper

Wat een geweldige ontvangst bij aankomst; je voelt je al meteen thuis. Herman en Marion hebben erg goed nagedacht om hier een B&B op te starten. Ze zijn aangenaam professioneel. Hun gastvrijheid en hulpvaardigheid hebben we zeer gewaardeerd. Onze kamer annex badkamer was ruim en zeer smaakvol ingericht. We hebben er 10 dagen met heel veel plezier gebruik van gemaakt. Elke dag ontbijt onder de olijfbomen en een prachtig uitzicht vanaf het terras. Het 7e Gehucht is gelegen in een sfeervolle kleine buitenwijk van Corinaldo op loopafstand van het oude centrum. We hebben de gezelligheid en het samen zijn met ook de andere gasten zeer gewaardeerd.Herman en Marion zijn echte 'verminderd'. Een goede tip is om -wanneer je een weekje wilt komen- om te vliegen op Ancona of Bologna en daar een auto te huren. Gewoon een keertje doen!.

31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

Bed and Breakfast info