31 tips over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Wim en Annette, 04-12-2013

Wij hebben in een appartement gezeten en in een B&B kamer. Beiden zijn aan te bevelen. Wat je zeker ook niet moet missen is een avond met de zelfgemaakte pizza's van Herman; lekker en heel gezellig! En mocht je iets willen ondernemen; Marion & Herman weten je het wel te vertellen!

• gea en peter kuzee, 12-06-2012

Urbino, prachtige stad trek wel goede schoenen aan het is klimmen.

• djeez71, 29-07-2012

Boek minimaal een week(paar dagen ,wat wij deden is veel te kort) Ga je met het vliegtuig, boek tevens een huur auto, zodat je de omgeving kunt bekijken.

• Yolanda van Dijk, 31-07-2012

In het dorp Corinaldo kan je lekker genieten van het uitzicht, met een heerlijk glaasje prosecco!

• Fam. van Stiphout, 03-06-2013

Tip: Luister naar Marion en Herman, zij weten waar ze over praten.

• monique van hout, 21-10-2011

goede ligging, niet ver van zee en srand( alleen jammer dat het seizoen voorbij was ), 2 uur rijden naar assisi, maar wel een aanrader, verder prachtige historische plaatsen, zoals urbino,gubbio,loreto enz.

• Maurice Klabbers, 03-07-2013
    1. De wijnproeverij van Herman. Zijn enthousiasme en de bijbehorende hapjes maken dit een gezellige avond onder de olijfbomen. Rood, wit, goede gesprekken en dansende vuurvliegjes.

2. Senegalia - met een 18 kilometer lang strand, en tips van Marion en Herman, de ideale plek voor een ontspannen stranddag. Huur een strandbedje voor de dag. Het enige waar je je druk over hoeft te maken is de richting van de zon.

• Gonnie Linssen , 28-05-2013

De wijnbar in het dorp met de locals is een aanrader. Lekkere wijnen te proeven bij de cantina's in de omgeving. Je voelt je erg welkom.

• johanna geeraedts, 20-02-2014

Doe de Marken eens in de winter!!

• a_schuitemaker, 12-08-2012

De B&B biedt een Italiaanse kookworkshop aan, die erg de moeite waard is. Bezoek ook eens het 'Siblini' gebergte (bij Castelsantangelo). Dit gebied is van een adembenemende schoonheid. De Monte Vettore (te voet) beklimmen behoort tot de mogelijkheden. Dit is een wandeling met een hoogteverschil van een kilometer, dus erg zwaar. Het strand bij Senigallia is prachtig, maar wel vrij druk. Je zou kunnen uitwijken naar Torrette di Fano. Verder zijn de grotten van Frasassi ook zeker een bezoek waard!

• Eric, 06-10-2013

Herman en Marion kennen de omgeving op hun duimpje, en geven je de mooiste adviezen om te gaan bekijken. Ook voor eetadresjes ben je bij hun aan het juiste adres. Wij hebben werkelijk genoten van ons verblijf, en kunnen het iedereen aanraden om een bezoek te brengen aan deze streek, en zeker aan dit mooie, schone bed & breakfast.

• Leonie Knuever, 23-05-2013

Pizza avond. Restaurant ai 9 tirocchi. San Marino Marion's limoncello

• Henk en Lucie Diesveld, 02-09-2012

Locatie is ± 25 minuten van het strand van Senigallia. Herman en Marion hebben toen wij boekten meteen bedjes en een parasol op het strand (Bij Marco e Vergillio, bagno 46) gereserveerd. Bij La Tartane kun je met de voetjes in het zand 's middags heerlijk lunchen en 's avonds dineren. Op advies van Herman zijn wij naar Sirolo geweest, schitterende route. We hebben daar gegeten bij Restaurant Da Luigi.

• cng de vries, 25-06-2012

Mooie / Leuke Stadjes / Dorpen in de omgeving met goede Lunch mogelijkheden . en natuurlijk ook de zee makkelijk berijkbaar voor een heerlijke strandwandeling . [ Herman en Marjon ] geweldige INFO !

• Ton Christiaans, 17-06-2012

Laat wensen vooraf weten aan de eigenaren. Zij zullen er beslist iets mee doen.

• siew tang, 03-04-2012

De kookworkshop die we hadden gedaan is echt een aanrader. Het was leerzaam maar vooral gezellig om na je "harde" arbeid gezamelijk op het terras te genieten van al het lekkers.

• knuever, 05-02-2012

Ga rond 17.00u een wijntje drinken in de bar bij de trap met de waterput. Gastvrij, en sfeervol! Lekker eten in de restaurantjes in de stadsmuur.

• Hans en Ester, 18-10-2011

Op advies van Herman en Marion zijn wij gaan eten in een restaurant in Corinaldo. Heerlijk Italiaans gegeten in een zeer betaalbaar restaurant onder de schaduw van de prachtige, oude stadsmuur. Ook een bezoek aan Senigalia is de moeite waard. Een leuke combinatie van cultuur en strand. Verder is het prachtig om met de auto een rit te maken in de omgeving waarbij je langs verschillende dorpjes komt (vraag om advies bij Il Settimo Borgo)

• Sjannie en Herman van Laarhoven, 15-10-2011

Voor dag uitstapjes (er is voldoende moois in de omgeving te zien) raad ik je aan vraag Herman en Marion om advies. Ze weten altijd wel iets extra's te vertellen waar je op moet letten of te bezoeken. Ook adviseren ze routes/bezienswaardigheden die ze graag uitprinten. Zeker de moeite waard om te bezoeken: de grotten van Frasassi, Loreto, Mondavio, voor strand Senigallia, markt van Fano, Urbino, Ostra. We moeten nog eens terug als alle akkers vol met zonnebloemen staan en voor het wijnproeven !

• Fred Strauven, 18-10-2011

Ook de transver tijden van en naar het vliegveld zijn zeer goed

• Conny Merkestein, 27-07-2014

Vraag Marion naar de zelfgemaakte Limoncello, lekker hoor!

• Jan Kloks, 18-08-2014

Airco op de kamers? Bewegwijzering nabij locatie.

• H van Santvliet, 24-06-2015

Voor de fans van verse italiaanse producten: huur hier een appartement zodat je lekker zelf kan koken!

• Johan, 28-07-2014

Rotskust en strand bij Sirolo. Even lopen maar dan lig je ook op een prachtig strand. Bedevaartsoord Loreta

• J.H. Sessink, 30-06-2015

Laat je verrassen door de tips van Herman en Marion qua eten , wijnen en uitstapjes.

• Willemijn van Werkum, 18-07-2015

Voor leuke aankopen kan je terecht op de zaterdagochtendmarkt in Fano. Gratis parkeerterrein achter het station.

• G. te Geldrop, 14-11-2014

Gewoon lekker een weekendje weg van "alles", rustig en lekker genieten met een glaasje wijn en lekker eten en uiteraard de mooie omgeving!

• Arno Irene Derkx, 03-12-2014

Perfecte locatie om mooie trips te maken in de omgeving of je nu naar Zee wil of naar het geweldige binnenland

• Trudy Vrielink, 29-05-2015

Tips kun je volop krijgen van Herman en Marion.

• Marja en Ad, 07-12-2014

Het dorpje Corinaldo zelf is ook een aanrader. Oud, maar heel goed "geconserveerd".

• Lammers, 06-06-2015

Eenmaal per week kun je aanschuiven voor het avondeten. Voor een klein prijsje bakt de eigenaar lekkere pizza's in zijn eigengemaakte pizzaoven in de sfeervolle tuin onder de olijfbomen.