Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

9,6

Laatste review

Siny en Gert de Olde,
24-10-2018

Wij zijn in september voor de derde keer in "Il settimo borgo" geweest.

Het was weer een hele fijne vakantie. We hebben met diverse gasten s'avonds in de tuin onder de olijfbomen heerlijk Italiaans gegeten. Herman en Marion kunnen erg goed koken en proberen op allerlei manieren de gasten te verwennen.

Erg fijn is ook dat het mooie stadje Corinaldo op loopafstand ligt.

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Kinderopvang

234 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

Siny en Gert de Olde,
24-10-2018

Wij zijn in september voor de derde keer in "Il settimo borgo" geweest.

Erg fijn is ook dat het mooie stadje Corinaldo op loopafstand ligt.

Dit is een plek om lief te hebben!

Ingrid,
15-10-2018

Voor de derde keer zijn we naar Il settimo Borgo geweest. Nu waren we met z’n vieren. Wat een gastvrijheid! We zijn er een week geweest en in die week konden we twee keer genieten van een verrukkelijke maaltijd en een zeer gezellige pizza-avond, verzorgd door de eigenaar die daar zelf een pizza-oven heeft gebouwd. Natuurlijk hebben we ook van de omgeving genoten. We kregen van Marion en Herman te horen waar we naartoe konden gaan, of het nu een gezellige markt, een middeleeuws stadje, een museum of een toeristische route was, zij hielpen ons op weg met een duidelijke uitgeprinte route. Il settimo Borgo ligt prachtig, op loopafstand van het middeleeuws stadje Corinaldo. Een accommodatie waar je U tegen kunt zeggen. Een schitterend uitzicht, verschillende terrasjes met zitjes en natuurlijk met olijfbomen. Wij komen zeker nog een vierde keer terug! Marion en Herman: bedankt voor jullie gastvrijheid, het lekkere eten en de lekkere wijn!

fantastisch

Jan Punt,
27-9-2018

Alles hier vonden wij super ! Prachtige locatie, fijne kamers, sfeervolle tuin met diverse zitjes, waar je met andere gasten of alleen kon vertoeven.

Ontbijt onder de olijfbomen, soms bakt Herman zelf pizza's in de houtoven of verzorgt met Marion een heerlijk diner. Kortom: wij komen graag terug !

voor herhaling vatbaar, fantastisch

Adri en Marie-José,
13-8-2018

Gezellig ontvangst door Herman en Marion. Prachtig appartement, gezellig en sfeervol ingericht, schoon, mooie tuin met olijfbomen en zitjes met bloemen én een prachtig uitzicht over de velden dat nooit verveelt richting de zee.

Herman en Marion kunnen heerlijk koken en wanneer zij dat doen is er een gezellige Italiaanse sfeer met lekker eten en wijn.

Het appartement ligt in een rustige omgeving, net buiten het oude centrum van Cordinaldo. In het oude centrum kun je ook heerlijk eten.

Ik vind het er super!!!

Cordinaldo ligt gunstig wanneer je mooie tochten door de Marken wilt maken, er is in de omgeving veel te zien aan rustieke en authentieke plaatsen. Daarnaast is het heerlijk vertoeven op het strand bij de zee.

Wederom Geweldig Genoten van de Gastvrijheid

Arno & Lilianne,
30-7-2018

Dit jaar zijn we alweer voor de 8e keer bij Herman en Marion geweest. Het hebben wederom geweldig genoten van de Brabantse Gezelligheid. De kamers zijn netjes ingericht en vooral schoon en hygienisch. Het ontbijt onder de olijfbomen en het prachtige uitzicht zorgen er voor dat de dag wel goed moet beginnen.

Dit jaar zijn we getuige geweest van het jaarlijks terugkerende dorpsfeest 'Pozza della Polenta'. Wat een mooi feest is dit, waarbij het gehele dorp uitloopt en zich verzamelt in het prachtige centrum van Corinaldo.

Herman en Marion, wederom bedankt voor deze mooie vakantie. Die van volgende jaar staat al genoteerd.

Superdepuper

Tjek H.A. Egberts,
6-7-2018

Wat een geweldige ontvangst bij aankomst; je voelt je al meteen thuis. Herman en Marion hebben erg goed nagedacht om hier een B&B op te starten. Ze zijn aangenaam professioneel. Hun gastvrijheid en hulpvaardigheid hebben we zeer gewaardeerd.

Onze kamer annex badkamer was ruim en zeer smaakvol ingericht. We hebben er 10 dagen met heel veel plezier gebruik van gemaakt.

Elke dag ontbijt onder de olijfbomen en een prachtig uitzicht vanaf het terras. Het 7e Gehucht is gelegen in een sfeervolle kleine buitenwijk van Corinaldo op loopafstand van het oude centrum.

We hebben de gezelligheid en het samen zijn met ook de andere gasten zeer gewaardeerd.Herman en Marion zijn echte 'verminderd'.

Een goede tip is om -wanneer je een weekje wilt komen- om te vliegen op Ancona of Bologna en daar een auto te huren. Gewoon een keertje doen!.

In één woord geweldig !

Janny en Aart,
21-11-2017

Herman en Marion zijn fantastische mensen ! Zij weten als geen ander hoe het hun gasten naar de zin te maken ! Het plezier stralen zij uit ! Vorig jaar hadden we een heerlijke tijd op Il Septimo Borgo ! Onze verwachtingen waren dan ook hoog gespannen ! Het was zoals ik in veel reviews lees alsof we thuis kwamen ! Marion en Herman dank je wel !

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze mooie plek

willy plugers Plantaz,
21-11-2017

Mooie omgeving lieve hartelijke mensen. Geweldige gastvrouw en gastheer. Wij waren er toen het 46 graden was en dan is een airco op de kamer wel wenselijk.

Voldeed aan alle verwachtingen en nog méér!!

Marjo, Corrie, Mien en Fieke,
19-11-2017

Meteen bij aankomst voelden we: dit zit helemaal goed! De foto’s op internet logen niet. Alles wat op de website staat, is meer dan waar. We hebben het geweldig gehad en voelden ons helemaal “thuis”.

Hier ben je geen klant, maar een vriend!

Heerlijk en zeker nog een keer!

Harald, Evelien en Famke,
19-11-2017

Een prima plek in het mooie Le Marche. Supermooie appartementen/B&B kamers, schoon en compleet, gezellige sfeer, gastvrije eigenaars die het iedereen graag naar de zin maken. Op loopafstand van Corinaldo, dichtbij supermarkten, acceptabele rij-afstand naar zee. Je kunt hier heerlijk relaxen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.