Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

• Goed: 7 - 8

Superdepuper

Tjek H.A. Egberts
6-7-2018

Wat een geweldige ontvangst bij aankomst; je voelt je al meteen thuis. Herman en Marion hebben erg goed nagedacht om hier een B&B op te starten. Ze zijn aangenaam professioneel. Hun gastvrijheid en hulpvaardigheid hebben we zeer gewaardeerd.

Onze kamer annex badkamer was ruim en zeer smaakvol ingericht. We hebben er 10 dagen met heel veel plezier gebruik van gemaakt.

Elke dag ontbijt onder de olijfbomen en een prachtig uitzicht vanaf het terras. Het 7e Gehucht is gelegen in een sfeervolle kleine buitenwijk van Corinaldo op loopafstand van het oude centrum.

We hebben de gezelligheid en het samen zijn met ook de andere gasten zeer gewaardeerd.Herman en Marion zijn echte 'verminderd'.

Een goede tip is om -wanneer je een weekje wilt komen- om te vliegen op Ancona of Bologna en daar een auto te huren. Gewoon een keertje doen!.

In één woord geweldig !

Janny en Aart
21-11-2017

Herman en Marion zijn fantastische mensen ! Zij weten als geen ander hoe het hun gasten naar de zin te maken ! Het plezier stralen zij uit ! Vorig jaar hadden we een heerlijke tijd op Il Septimo Borgo ! Onze verwachtingen waren dan ook hoog gespannen ! Het was zoals ik in veel reviews lees alsof we thuis kwamen ! Marion en Herman dank je wel !

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze mooie plek

willy plugers Plantaz
21-11-2017

Mooie omgeving lieve hartelijke mensen. Geweldige gastvrouw en gastheer. Wij waren er toen het 46 graden was en dan is een airco op de kamer wel wenselijk.

Voldeed aan alle verwachtingen en nog méér!!

Marjo, Corrie, Mien en Fieke
19-11-2017

Meteen bij aankomst voelden we: dit zit helemaal goed! De foto’s op internet logen niet. Alles wat op de website staat, is meer dan waar. We hebben het geweldig gehad en voelden ons helemaal “thuis”.

Hier ben je geen klant, maar een vriend!

Heerlijk en zeker nog een keer!

Harald, Evelien en Famke
19-11-2017

Een prima plek in het mooie Le Marche. Supermooie appartementen/B&B kamers, schoon en compleet, gezellige sfeer, gastvrije eigenaars die het iedereen graag naar de zin maken. Op loopafstand van Corinaldo, dichtbij supermarkten, acceptabele rij-afstand naar zee. Je kunt hier heerlijk relaxen!

Zoveel gastvrijheid zelden gevoeld bij een B&B

Marianne uit Eindhoven
19-11-2017

Prachtige plek op loopafstand van het sfeervolle Corinaldo.

Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten en hoewel ik op vakantie eigenlijk geen groepsmens ben vond ik het heel gezellig om aan te sluiten bij de maaltijden. Trof alleen maar leuke en interessante mensen.

Hartelijk dank Marion en Herman voor deze leuke vakantie ervaring.

Brabants gezelligheid, genieten

Lia en Nicole
19-11-2017

Heerlijk genieten van de gezelligheid met de gastvrouw, gastheer en de gasten die er zijn. De lange tafel waar je samen aan ontbijt zit en in de zithoek, als je 's avonds thuiskomt van je avonturen die dag, met anderen de ervaringen uitwisselen.

Leuke excursies die ze georganiseerd hadden.

Het enige minpuntje waren de muggen maar ook daar hadden ze goede middelen tegen zodat we er weinig last van hadden.

Een fantastische plek om te verblijven.

Mien
17-11-2017

Geweldige ontvangst van een fantastische gastheer en gastvrouw. Je voelde je meteen thuis. Prachtige omgeving. Marion en Herman geven veel tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Genoten van de heerlijke zelf gebakken pizza's. Was een super avond onder de olijven bomen. Ook de kookworkshop bij een Italiaanse familie was echt een hoogtepunt. Heel mooie kamers en een tuin met veel gezellige zitjes waar het met een glas wijn goed toeven is. We hebben zo genoten van alles dat we weer geboekt hebben voor augustus 2018

Heerlijk ontspannen sfeer met een prima kamer

Charles van Sambeek
17-11-2017

Het contact met de overige landgenoten s'avonds was erg prettig, zeker als je ook een pizza avond mee mag maken waarin Herman zijn uitstekende bak kwaliteiten toont.

Thuiskomen

Henk en Lucie Diesveld
17-11-2017

Wij zijn de afgelopen jaren 6 keer bij Herman en Marion op vakantie geweest. Vanwege hun enorme gastvrijheid, vriendelijkheid en zorgzaamheid. Wij zijn echte zonaanbidders en gaan dan ook dagelijks naar het strand in Sennigalia, strandje 64 (aanrader) Waarom gaan wij zo vaak terug naar hetzelfde adres omdat wij het gezellig vinden, onder andere met andere gasten, maar vooral ook met Herman en Marion. Het ontbijt aan een grote lange tafel met alle gasten. De pasta-, pizza- en wijnavonden onder de olijfbomen zijn fantastisch. Herman heeft het bakken van de pizza’s ieder jaar geperfectioneerd. De kamers zijn schitterend ingericht met goede bedden, mooi beddengoed. Het enige minpuntje is dat er geen airco is en dat was dit jaar zwaar met temperaturen boven de 30 graden. Verder toplocatie op loopafstand van het centrum van Corinaldo. Echt een aanrader. Wij vinden het geen locatie voor gezinnen met kinderen, voor hen is er op de locatie zelf, behalve een hangmat en schommel en ladingen spelletjes, niet veel te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Settimo Borgo scoort een 9.55 uit 10 op basis van 231 reviews.