Bed and Breakfast Il Settimo Borgo

231 reviews over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in het Nederlands

voor herhaling vatbaar, fantastisch

Adri en Marie-José
13-8-2018

Gezellig ontvangst door Herman en Marion. Prachtig appartement, gezellig en sfeervol ingericht, schoon, mooie tuin met olijfbomen en zitjes met bloemen én een prachtig uitzicht over de velden dat nooit verveelt richting de zee.

Herman en Marion kunnen heerlijk koken en wanneer zij dat doen is er een gezellige Italiaanse sfeer met lekker eten en wijn.

Het appartement ligt in een rustige omgeving, net buiten het oude centrum van Cordinaldo. In het oude centrum kun je ook heerlijk eten.

Ik vind het er super!!!

Cordinaldo ligt gunstig wanneer je mooie tochten door de Marken wilt maken, er is in de omgeving veel te zien aan rustieke en authentieke plaatsen. Daarnaast is het heerlijk vertoeven op het strand bij de zee.

Wederom Geweldig Genoten van de Gastvrijheid

Arno & Lilianne
30-7-2018

Dit jaar zijn we alweer voor de 8e keer bij Herman en Marion geweest. Het hebben wederom geweldig genoten van de Brabantse Gezelligheid. De kamers zijn netjes ingericht en vooral schoon en hygienisch. Het ontbijt onder de olijfbomen en het prachtige uitzicht zorgen er voor dat de dag wel goed moet beginnen.

Dit jaar zijn we getuige geweest van het jaarlijks terugkerende dorpsfeest 'Pozza della Polenta'. Wat een mooi feest is dit, waarbij het gehele dorp uitloopt en zich verzamelt in het prachtige centrum van Corinaldo.

Herman en Marion, wederom bedankt voor deze mooie vakantie. Die van volgende jaar staat al genoteerd.

Superdepuper

Tjek H.A. Egberts
6-7-2018

Wat een geweldige ontvangst bij aankomst; je voelt je al meteen thuis. Herman en Marion hebben erg goed nagedacht om hier een B&B op te starten. Ze zijn aangenaam professioneel. Hun gastvrijheid en hulpvaardigheid hebben we zeer gewaardeerd.

Onze kamer annex badkamer was ruim en zeer smaakvol ingericht. We hebben er 10 dagen met heel veel plezier gebruik van gemaakt.

Elke dag ontbijt onder de olijfbomen en een prachtig uitzicht vanaf het terras. Het 7e Gehucht is gelegen in een sfeervolle kleine buitenwijk van Corinaldo op loopafstand van het oude centrum.

We hebben de gezelligheid en het samen zijn met ook de andere gasten zeer gewaardeerd.Herman en Marion zijn echte 'verminderd'.

Een goede tip is om -wanneer je een weekje wilt komen- om te vliegen op Ancona of Bologna en daar een auto te huren. Gewoon een keertje doen!.

In één woord geweldig !

Janny en Aart
21-11-2017

Herman en Marion zijn fantastische mensen ! Zij weten als geen ander hoe het hun gasten naar de zin te maken ! Het plezier stralen zij uit ! Vorig jaar hadden we een heerlijke tijd op Il Septimo Borgo ! Onze verwachtingen waren dan ook hoog gespannen ! Het was zoals ik in veel reviews lees alsof we thuis kwamen ! Marion en Herman dank je wel !

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze mooie plek

willy plugers Plantaz
21-11-2017

Mooie omgeving lieve hartelijke mensen. Geweldige gastvrouw en gastheer. Wij waren er toen het 46 graden was en dan is een airco op de kamer wel wenselijk.

Voldeed aan alle verwachtingen en nog méér!!

Marjo, Corrie, Mien en Fieke
19-11-2017

Meteen bij aankomst voelden we: dit zit helemaal goed! De foto’s op internet logen niet. Alles wat op de website staat, is meer dan waar. We hebben het geweldig gehad en voelden ons helemaal “thuis”.

Hier ben je geen klant, maar een vriend!

Heerlijk en zeker nog een keer!

Harald, Evelien en Famke
19-11-2017

Een prima plek in het mooie Le Marche. Supermooie appartementen/B&B kamers, schoon en compleet, gezellige sfeer, gastvrije eigenaars die het iedereen graag naar de zin maken. Op loopafstand van Corinaldo, dichtbij supermarkten, acceptabele rij-afstand naar zee. Je kunt hier heerlijk relaxen!

Zoveel gastvrijheid zelden gevoeld bij een B&B

Marianne uit Eindhoven
19-11-2017

Prachtige plek op loopafstand van het sfeervolle Corinaldo.

Nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten en hoewel ik op vakantie eigenlijk geen groepsmens ben vond ik het heel gezellig om aan te sluiten bij de maaltijden. Trof alleen maar leuke en interessante mensen.

Hartelijk dank Marion en Herman voor deze leuke vakantie ervaring.

Brabants gezelligheid, genieten

Lia en Nicole
19-11-2017

Heerlijk genieten van de gezelligheid met de gastvrouw, gastheer en de gasten die er zijn. De lange tafel waar je samen aan ontbijt zit en in de zithoek, als je 's avonds thuiskomt van je avonturen die dag, met anderen de ervaringen uitwisselen.

Leuke excursies die ze georganiseerd hadden.

Het enige minpuntje waren de muggen maar ook daar hadden ze goede middelen tegen zodat we er weinig last van hadden.

Een fantastische plek om te verblijven.

Mien
17-11-2017

Geweldige ontvangst van een fantastische gastheer en gastvrouw. Je voelde je meteen thuis. Prachtige omgeving. Marion en Herman geven veel tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Genoten van de heerlijke zelf gebakken pizza's. Was een super avond onder de olijven bomen. Ook de kookworkshop bij een Italiaanse familie was echt een hoogtepunt. Heel mooie kamers en een tuin met veel gezellige zitjes waar het met een glas wijn goed toeven is. We hebben zo genoten van alles dat we weer geboekt hebben voor augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Settimo Borgo in Corinaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Settimo Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.