Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

8,1

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,9

Omschrijving
In de regio Le Marche, in Italië, ligt Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro. Het park beschikt over een zwemparadijs, een animatieteam en een à la carte restaurant. Wil je boodschappen doen? Dan heb je wel de auto nodig. Het strand is ongeveer een uur rijden. Andere leuke dagtrips zijn de markt in Macerata of het dorpje Cingoli.

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Verde Azzurro voor je op een rij gezet:

132 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro in het Nederlands

• Activiteiten7

Schitterend zwemparadijs. Animatie erg opdringerig bij het zwembad.

's avonds altijd iets te doen. Veel Nederlanders op de camping. Wij hadden een houten huisje. Was erg leuk en ruim. Jammer dat ze met goedkope materialen hebben gewerkt (ramen rammelen e.d.) En jammer dat het terras erg klein is. Winkel op camping is superklein, bijna niets te krijgen. Kleine supermarkt op ca. 8 km. Grotere supermarkten ca. 30 km van de camping! In de omgeving weinig te doen. Geen grote steden. Wel leuke dorpjes. Maar niet zo mooi als bv. Toscane.

Supervakantie gehad!

pieniemini
20-8-2012
  • Activiteiten8

Verde Azzurro is een heel leuk park op het platteland van Italie. Als je een aanbod van toeristische activiteiten wilt of wilt gaan shoppen kun je beter een andere plek uitkiezen voor je vakantie. Voor ons (gezin 2 kinderen 16 en 14 jaar oud) was het een perfecte plek. De animatie vonden wij niet opdringerig, ze bedoelden het goed als ze een praatje kwamen maken. Als je ergens niet aan mee wilde doen dan lieten ze je verder ook met rust. De jongens en meisjes moeten lange dagen maken en willen dat iedereen het naar z n zin heeft. 's Avonds was er genoeg te doen, en als je de juiste mensen leert kennen is het heel gezellig vertoeven in de centrale ruimte. Het restaurant hebben we maar 1 x uitgeprobeerd, was prima maar er zijn genoeg leuke eetgelegenheden in de omgeving. Het winkeltje had idd een beperkt assortiment maar laten we eerlijk zijn, wie gaat al zijn boodschappen in de campingwinkel doen?? Het brood is zoutloos maar wel zacht, doe je beleg wat dikker erop dan valt het wel mee!

possitief overtuigd !!!

yolanda onsia
20-8-2012
  • Activiteiten9

Nog nooit had ik een vakantiepark bezocht, steeds naar een luxe hotel..maar ik ben possitief overtuigd dat dit een leuke combinatie is zowel voor onze kids als voor onzelf , het team dat voor de animatie stond had heel veel intresse in onze kinderen, en zorgden ervoor dat iedereen een ontspannen vakantie had, met heel veel dans !!!

Fijn vakantiepark!

Fam. Broens
16-8-2012
  • Activiteiten8

Fijn vakantiepark! Met kinderen van 12 en 7 een leuke tijd gehad en wel voor de tweede keer! Dit jaar verbleven we in een nieuwe bungalow welke een stuk groter was met in alle drie de kamers apart te regelen airco! Een grote douche met douchedeur was erg prettig. Wederom hebben de kinderen grote lol gehad met animatie team en veel vriendjes gemaakt. Het park ligt wel afgelegen en je zult toch min. een 30 minuten moeten rijden om bij de kust te komen. In Cingoli ligt een heerlijk restaurant dat we zeker aanraden nl Ragno D'oro. Wij zijn twee keer geweest met veel plezier maar voor ons niet nodig om nog eens terug te gaan.

Ontspannende vakantie

Els van Herk
9-8-2012

Pluspunten Verdo Azzuro

- erg behulpzame receptie;

- netjes huisjes;

- geweldige zwembaden; alles was er goed geregeld. Het fluiten van de badmeesters was altijd terecht!

- prachtige omgeving

Minpunten :

- erg opdringerige animatie : ik heb er aan het zwembad geen behoefte aan om met ze te praten. Mijn kinderen amuseren zich met spelletjes bij hun, maar laat mij AUB met rust.

- veel te kleine campingwinkel : zo' n kleine winkel heb ik nog nooit gezien. Fruit hebben ze er niet, kaas hebben ze niet. Dus boodschappenlijstje maken.

- openingstijden campingwinkel : 's ochtends van 08:00-10:00 en 's avonds van 17:00-19:00 uur. Onze kinderen (10 en 2 van 9) vonden het erg jammer dat ze naar huis moesten. Ze willen volgend jaar terug. Wij hebben ook erg van de rust genoten (alles is ruim opgezet). Centro Verdo Azzuro is zeker de moeite waard!!

Hele leuke vakantie gehad!

b_hogendoorn
8-8-2012
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad en gaan hier volgend jaar waarschijnlijk weer naartoe.

Het animatieteam vonden wij geweldig. Ze maken een praatje met je en doen alles om het naar je zin te maken. Meedoen is leuk maar ik vind ze niet opdringerig.

Ligging is wel wat afgelegen maar 15 minuten naar Fillotrano rijden en je hebt alles bij de hand. Pinautomaten, benzinestation, supermarkt, apotheek. Dat is voor ons voldoende. Op een klein half uur rijden ligt Jesi. Van daaruit zijn we met de trein naar Rome geweest. Met een soort intercity ben je 2,5 uur onderweg met de stoptrein 3,5 uur. Jesi zelf en Fillotrano zijn ook de moeite waard om te bezoeken. Parkeren in Fillotrano is wel eens wat moeilijk op drukke dagen.

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Spreken ze ook goed Engels Al met al voor ons een topbestemming! Minpuntje is betaald internet 5 euro per dag of 25 euro per week. Moet je ook bij de receptie gaan zitten voor de verbinding. Maar dat misten we niet zo.

Mooie plek

Menno
7-8-2012
  • Activiteiten7

In juli een week naar Verde azzurro geweest. Mooi park met natuurlijk een heel mooi zwembad met glijbanen enz. (Zwembad is normaal door de week wel aardig druk door bussen met kinderen uit de buurt). Het park ligt mooi tussen de heuvels van de Marche, maar wel een beetje afgelegen. Mooie huisjes, alleen het rare eraan was dat je de elektriciteit (en eventueel de airco) apart moet betalen bij je vertrek. Maar al met al zeker een aanradar!

Leuk vakantiepark, mooi zwembad

nadia van herck
7-8-2012
  • Activiteiten7

Wij hadden dit vakantiepark al eerder overwogen, maar de afstand (met de wagen) hield ons elke keer tegen. Dit jaar is het er dan toch van gekomen, vooral obv de mooie foto's en de veelal positieve recencies op Zoover. Hoewel we een positieve balans opmaken van ons verblijf, is 1 keertje wel genoeg geweest. Onze beoordeling in een notedop : POSITIEF : schoon, leuk waterpark met toffe glijbanen en "wild"waterrivier + vriendelijk, meertalig (ook Nederlands!) personeel/kinderanimatie + basic, voldoende uitgeruste houten huisjes + lekker restaurant. NEGATIEF : de foto's ogen mooier/groter + het gehele park is gedateerd + in the middle of nowhere. Winkeltje ter plaatse stelt niks voor. Je moet dus op zoek naar een winkel in de buurt. Niet evident. Dit park ook open voor niet gasten van het park, dus voor niet verblijvende gezinnen en groepen van kinderen. Dit betekent toch een heleboel mensen extra overdag (5 schoolbussen dagelijks minimum). Na 16.00 uur keerde meestal de rust terug.

Eens maar nooit weer

W. Litjens
3-8-2012
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Mooi park maar ligging zeer afgelegen. Met name voor volwassenen avonds niets te beleven. Zou het niemand aanbevelen.

Italie op z'n Italiaans

t_h_hendriks
3-8-2012
  • Activiteiten10

Verde Azzurro ligt zo'n 30 km van de kust in een heuvelachtig gebied, met veel oude dorpjes en stadjes. Het park is voorzien van alle faciliteiten: zwembaden/glijbanen, van allerhande sportfaciliteiten (voetbal/tennis/basketbal/beachvolley/fitness) goed restaurant, actieve animatie, maar vooral supervriendelijke en behulpzaam personeel ! Het enigste minpunt vonden wij de harde matrassen. Je moet voor uitstapjes wel in de auto, maar dan zie je ook nog eens het Italië op z'n Italiaans !

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro in Cingoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.