Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro
8,5

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Verde Azzurro voor je op een rij gezet:

129 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro in het Nederlands

Fijn vakantiepark!

Fam. Broens
16-8-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Fijn vakantiepark! Met kinderen van 12 en 7 een leuke tijd gehad en wel voor de tweede keer! Dit jaar verbleven we in een nieuwe bungalow welke een stuk groter was met in alle drie de kamers apart te regelen airco! Een grote douche met douchedeur was erg prettig. Wederom hebben de kinderen grote lol gehad met animatie team en veel vriendjes gemaakt. Het park ligt wel afgelegen en je zult toch min. een 30 minuten moeten rijden om bij de kust te komen. In Cingoli ligt een heerlijk restaurant dat we zeker aanraden nl Ragno D'oro. Wij zijn twee keer geweest met veel plezier maar voor ons niet nodig om nog eens terug te gaan.

Ontspannende vakantie

Els van Herk
9-8-2012

Pluspunten Verdo Azzuro

- erg behulpzame receptie;

- netjes huisjes;

- geweldige zwembaden; alles was er goed geregeld. Het fluiten van de badmeesters was altijd terecht!

- prachtige omgeving

Minpunten :

- erg opdringerige animatie : ik heb er aan het zwembad geen behoefte aan om met ze te praten. Mijn kinderen amuseren zich met spelletjes bij hun, maar laat mij AUB met rust.

- veel te kleine campingwinkel : zo' n kleine winkel heb ik nog nooit gezien. Fruit hebben ze er niet, kaas hebben ze niet. Dus boodschappenlijstje maken.

- openingstijden campingwinkel : 's ochtends van 08:00-10:00 en 's avonds van 17:00-19:00 uur. Onze kinderen (10 en 2 van 9) vonden het erg jammer dat ze naar huis moesten. Ze willen volgend jaar terug. Wij hebben ook erg van de rust genoten (alles is ruim opgezet). Centro Verdo Azzuro is zeker de moeite waard!!

Hele leuke vakantie gehad!

b_hogendoorn
8-8-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad en gaan hier volgend jaar waarschijnlijk weer naartoe.

Het animatieteam vonden wij geweldig. Ze maken een praatje met je en doen alles om het naar je zin te maken. Meedoen is leuk maar ik vind ze niet opdringerig.

Ligging is wel wat afgelegen maar 15 minuten naar Fillotrano rijden en je hebt alles bij de hand. Pinautomaten, benzinestation, supermarkt, apotheek. Dat is voor ons voldoende. Op een klein half uur rijden ligt Jesi. Van daaruit zijn we met de trein naar Rome geweest. Met een soort intercity ben je 2,5 uur onderweg met de stoptrein 3,5 uur. Jesi zelf en Fillotrano zijn ook de moeite waard om te bezoeken. Parkeren in Fillotrano is wel eens wat moeilijk op drukke dagen.

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Spreken ze ook goed Engels Al met al voor ons een topbestemming! Minpuntje is betaald internet 5 euro per dag of 25 euro per week. Moet je ook bij de receptie gaan zitten voor de verbinding. Maar dat misten we niet zo.

Mooie plek

Menno
7-8-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

In juli een week naar Verde azzurro geweest. Mooi park met natuurlijk een heel mooi zwembad met glijbanen enz. (Zwembad is normaal door de week wel aardig druk door bussen met kinderen uit de buurt). Het park ligt mooi tussen de heuvels van de Marche, maar wel een beetje afgelegen. Mooie huisjes, alleen het rare eraan was dat je de elektriciteit (en eventueel de airco) apart moet betalen bij je vertrek. Maar al met al zeker een aanradar!

Leuk vakantiepark, mooi zwembad

nadia van herck
7-8-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij hadden dit vakantiepark al eerder overwogen, maar de afstand (met de wagen) hield ons elke keer tegen. Dit jaar is het er dan toch van gekomen, vooral obv de mooie foto's en de veelal positieve recencies op Zoover. Hoewel we een positieve balans opmaken van ons verblijf, is 1 keertje wel genoeg geweest. Onze beoordeling in een notedop : POSITIEF : schoon, leuk waterpark met toffe glijbanen en "wild"waterrivier + vriendelijk, meertalig (ook Nederlands!) personeel/kinderanimatie + basic, voldoende uitgeruste houten huisjes + lekker restaurant. NEGATIEF : de foto's ogen mooier/groter + het gehele park is gedateerd + in the middle of nowhere. Winkeltje ter plaatse stelt niks voor. Je moet dus op zoek naar een winkel in de buurt. Niet evident. Dit park ook open voor niet gasten van het park, dus voor niet verblijvende gezinnen en groepen van kinderen. Dit betekent toch een heleboel mensen extra overdag (5 schoolbussen dagelijks minimum). Na 16.00 uur keerde meestal de rust terug.

Eens maar nooit weer

W. Litjens
3-8-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooi park maar ligging zeer afgelegen. Met name voor volwassenen avonds niets te beleven. Zou het niemand aanbevelen.

Italie op z'n Italiaans

t_h_hendriks
3-8-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Verde Azzurro ligt zo'n 30 km van de kust in een heuvelachtig gebied, met veel oude dorpjes en stadjes. Het park is voorzien van alle faciliteiten: zwembaden/glijbanen, van allerhande sportfaciliteiten (voetbal/tennis/basketbal/beachvolley/fitness) goed restaurant, actieve animatie, maar vooral supervriendelijke en behulpzaam personeel ! Het enigste minpunt vonden wij de harde matrassen. Je moet voor uitstapjes wel in de auto, maar dan zie je ook nog eens het Italië op z'n Italiaans !

Geweldige vakantie

sara
1-8-2012
  • Onderkomen9

zeer goede vakantie gehad, park ligt niet zo afgelegen als je een beetje je plan kan trekken in de omgeving! zee van Numana is zeker de moeite! ongelooflijk lekker eten in het hotel, ruime bungalows, alles rond en in het zwembad zeer zuiver. Minpunt: ook met de airco aan bleef het vrij warm in de kamers, winkeltje is vrij beperkt.

Leuke plek maar wel eenmalig

willembat
30-7-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zaten als gezin met 2 kinderen ( 9 en 11 jaar) in een stenen huis. Deze liggen apart van de rest en de kinderen kunnen via een apart tunneltje onder de weg door zodat ze veilig kunnen oversteken. De huisje zijn voor Italie zeer ruim met meer dan genoeg bergruimte. Ze zijn geschikt voor 5 personen maar je kan maar met 4 personen eten/buiten zitten want er is niet meer ruimte. Je kan goed eten in het restaurant van camping maar let op je gaat los aan de drankjes van 4,- per stuk. Wij vonden het animatie team overdreven en plakkerig de hele dag. Laten merken dat we niet iedere uur iemand over de vloer wilde hebben was het wel afgelopen.

Er is in de buurt niet veel te doen en even naar de supermarkt kost je toch al gauw 15 minuten rijden. Mini-supermarkt op de camping is 3 x niets. Brood is niet te eten en lijkt wel 3 dgn oud.

De reden dat wij niet meer teruggaan zijn de echt keiharde bedden of planken en echt iedereen klaagt hierover erover in de ochtend geen vers brood.

• Onderkomen8

Wij waren hier in 2009 met onze kinderen (7 en 9) Het zwemparadijs is prachtig alleen op zondag erg druk met plaatselijke bevolking. Park ligt wat afgelegen. Restaurant is prima, zeer vriendelijke bediening. Ook bij de receptie er behulpzaam. Veel activiteiten/animatie. Ik persoonlijk houd hier niet zo van maar de kids vonden het geweldig. leuke uitstapjes in de omgeving (strand, grotten, Cingoli, Jesi). Kortom een aanrader, ondanks dat het een redelijk groot park is had je hier geen last van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro in Cingoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro scoort een 8.46 uit 10 op basis van 135 reviews.