Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,0

16 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

Debby , 15-8-2018
Heerlijk eten bij Locanda Catolupo met een adembenemend uitzicht . Op slechts 10 minuten rijden. Vooral tijdens de ondergaande zon is het hier prachtig. Eten is erg lekker en goed betaalbaar.
Debby van Haastrecht, 15-8-2018
Osimo is echt een prachtige stad. Geweldige uitzichten en mooie parkjes met speeltuin. De grotten zijn ook zeker de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben geluncht op Piazza Dante, echt onwijs lekker gegeten!!
Simone, 27-8-2015
San Marino, de stranden bij Grottammare, Loreto, Urbino. heerlijk eten bij Ristorante Il Boccale d'oro (5 min met de auto), Osteria della Contesa (15 min). Cingoli is ook leuk (prachtig uitzicht). Brood bij een supermarkt in Cingoli (vers!)

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Verde Azzurro voor je op een rij gezet:

Hans Berendse, 21-8-2014

Van het vliegveld op Ancona is het maar ong.een half uur rijden naar

Verde Azzurro.

Hans Berendse, 21-8-2014
Ik zou de 6 pers.huisjes aanbevelen.zeer grote kamers en woonruimte.
jeroen, 19-8-2014
Osimo is een mooi plaatsje evenals de badplaats Senigallia

marieke, 17-8-2014

Tip: Cingoli: avond markt op dinsdag avond. Eten: Ragna d'Oro en Albergo Villa Ungolini.

De Grotten van Frassassi: prachtig!

slspierings, 4-8-2014
Wanneer je op zondag arriveert neem dan afbakbroodjes mee en wat beleg. De supermarkt is maandag pas open. Vraag bij het boeken om een huisje met een oventje, niet alle huisjes zijn hiervan voorzien.
Rob, 17-9-2013

In de kamer is er een gastenmap. Hierin staan op welke dagen markt is en waar. Voor een grote supermarkt ben je toch zeker een kwartier, twintig minuten onderweg. Er is wel een minimarkt op het park, maar daar kun je alleen de hoognodige dingen halen. Voor een gevulde winkelwagen, moet je er echt op uit.

Supertip: Bezoek het idyllische plaatsje Porto Novo aan de kust. Vanuit de bergen is het net een bounty eiland. Wit kiezelstrand, met helsblauwe zee en voor de rest alleen maar bomen en bergen

slspierings, 5-8-2013
Koop z.s.m. na aankomst locale muggenspray en aanverwante. Ze zijn er met velen en met een goede voorbereiding heb je minimale last van ze. Citroenkaarsen werken ook goed. Macerata is een prachtige stad op 40 minuten rijden. Zeker de moeite waard i.c.m. de markt op Woensdag. Meer hebben wij niet kunnen doen.. 36 graden is te warm om wat te ondernemen.