Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,0

14 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

Simone, 27-8-2015
San Marino, de stranden bij Grottammare, Loreto, Urbino. heerlijk eten bij Ristorante Il Boccale d'oro (5 min met de auto), Osteria della Contesa (15 min). Cingoli is ook leuk (prachtig uitzicht). Brood bij een supermarkt in Cingoli (vers!)
Hans Berendse, 21-8-2014

Van het vliegveld op Ancona is het maar ong.een half uur rijden naar

Verde Azzurro.

Hans Berendse, 21-8-2014
Ik zou de 6 pers.huisjes aanbevelen.zeer grote kamers en woonruimte.

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Verde Azzurro voor je op een rij gezet:

jeroen, 19-8-2014
Osimo is een mooi plaatsje evenals de badplaats Senigallia
marieke, 17-8-2014

Tip: Cingoli: avond markt op dinsdag avond. Eten: Ragna d'Oro en Albergo Villa Ungolini.

De Grotten van Frassassi: prachtig!

slspierings, 4-8-2014
Wanneer je op zondag arriveert neem dan afbakbroodjes mee en wat beleg. De supermarkt is maandag pas open. Vraag bij het boeken om een huisje met een oventje, niet alle huisjes zijn hiervan voorzien.

Rob, 17-9-2013

In de kamer is er een gastenmap. Hierin staan op welke dagen markt is en waar. Voor een grote supermarkt ben je toch zeker een kwartier, twintig minuten onderweg. Er is wel een minimarkt op het park, maar daar kun je alleen de hoognodige dingen halen. Voor een gevulde winkelwagen, moet je er echt op uit.

Supertip: Bezoek het idyllische plaatsje Porto Novo aan de kust. Vanuit de bergen is het net een bounty eiland. Wit kiezelstrand, met helsblauwe zee en voor de rest alleen maar bomen en bergen

slspierings, 5-8-2013
Koop z.s.m. na aankomst locale muggenspray en aanverwante. Ze zijn er met velen en met een goede voorbereiding heb je minimale last van ze. Citroenkaarsen werken ook goed. Macerata is een prachtige stad op 40 minuten rijden. Zeker de moeite waard i.c.m. de markt op Woensdag. Meer hebben wij niet kunnen doen.. 36 graden is te warm om wat te ondernemen.
Arno, 16-9-2012
Zwembad is top, restaurant is ok maar geen culinair hoogstandje...maar het is een camping dus wat wil je. Boek een stenen huis en geen houten. Ga altijd in het hoogseizoen, wij waren er de laatste week vd vakantie en 70% stond leeg, lekker rustig in het zwembad maar voor de kinderen geen vriendjes....we waren de enige Nederlanders en de Duitsers en Belgen waren nogal op zichzelf.
pieniemini, 20-8-2012

Albergo Villa Ugolini, heerlijk gegeten, de kok komt aan tafel vragen waar je zin in hebt en dat maakt hij voor je klaar. Rond € 60 voor 4 personen. Via S. Anastasio 28 Cingoli

Da Antonia, ook hier hebben we heerlijk gegeten, ze hebben we een menukaart maar die is enkel in het Italiaans. Ze doen wel hun best om engels te spreken.

Località Bachero, 3 c

CINGOLI

Vanuit Verde Azzurro kun je een paardrijtocht maken. Het is te reserveren bij de receptie. De kinderen vonden het erg leuk. Duur 1 uur.