Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tanja Keetels-van Meurs

Prima accommodatie in een hele mooie omgeving

Tanja Keetels-van Meurs,
16-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Wij hadden een stenen huisje voor 5 personen. Prima uitgerust, hoewel de keuken erg klein is. Bedden zijn vrij hard, maar daar ben je snel aan gewend. Mini supermarkt op het park, verdient de naam mini niet, is een hele kleine ruimte met maar een paar producten, en is ook alleen 's morgens en 's avonds 2 uur open. In het restaurant kun je heel lekker en goedkoop eten. Auto is wel noodzakelijk, want de dichtstbijzijnde supermarkt is minimaal 10 km. rijden .... Animatie team doet er alles aan om je een leuke tijd te bezorgen.

Klein nadeel, is dat in het speciale gedeelte in het aquapark er wel "handdoeken leggers" actief zijn, die (zoals op veel plaatsen) soms pas later op de dag komen opdagen. Bij het prive zwembad bij de stenen huisjes hadden we daar geen last van.

In de omgeving kun je leuke uitstapjes maken, vooral de markt in Macerata vonden we erg mooi. Omgeving is schilderachtig mooi, met dorpjes boven op de heuvels, en de echte italiaanse kleine straatjes. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!