Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Twinlife

leuk park, kan wel wat verbeterd worden

Twinlife
11-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Net terug van 2 weken op dit park.

We zaten in een houtje huisje die groot genoeg is voor 2 volwassenen en 2 kinderen alleen wel een klein terras bij het huisje.

Zwembad is natuurlijk helemaal top, animatie doet stinkend hun best alleen jammer dat het niet in het Nederlands is terwijl het grootste gros deze weken Nederlands is.

In de buurt is er weinig te doen, wij zijn naar een paar leuke dorpjes geweest, een dagje San Marino, 2 dagen aan de kust geweest en 1 middag bij een meertje.

Eten in het Restaurant is prima het personeel heel erg aardig en willen alles voor je doen.

Winkeltje op het park stelt niks voor, het hoog nodige is er te koop, voor een grotere winkel moet je toch al snel 10km rijden.