Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Emile

Met kinderen leuk voor een week

Emile
5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Met vier kinderen (7,9,12 en 14 jr) 1 week verbleven in een stenen huisje.

Park kent een mooi zwemparadijs met restaurant e.d. Verderop receptie en de houten huisjes. Zwembad is mooi gelegen in een dal tussen de heuvels.

Het rustige gedeelte met stenen huisjes wordt door een doorgaande weg gescheiden van het zwembad en de overige faciliteiten. Op een enkele na geven de huisjes je niet het idee in Italië/ Le Marche te zijn. Je kijkt nl naar de tegen overgelegen huisjes. Het huisje zelf is matig. Bedden erg hard, kleine capaciteit warm water boiler, erg kleine keuken en toilet tot vijf maal toe verstopt.

Het zwembad is voor de kinderen echt geweldig. Net zoals de animatie welke echt leuk verzorgt is. ('s avonds tot ongv 23:30), maar geen hinder van gehad.

Met name in het weekend veel Italiaanse families in het zwembad (gezellig) en door de weeks dagjes toeristen en schoolreisjes. Vanaf een uur of vier gaan deze weg en wordt het rustiger. In de omgeving van het park in genoeg te doen en te zien maar moet je er wel wat verder voor rijden. Al met al voor ons leuk voor een week dan daarna snel weer verder om het "echte" Italië op te snuiven.