Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro ***

Kees
29-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Geweldig park voor jong en oud! Wij zijn vorig jaar met onze 4 kinderen op dit park geweest. Voor zowel de jongste 2 als de oudste 2 was er genoeg te doen. De animatie zorgt er echt voor dat iedereen het naar zijn zin heeft. Het personeel is zeer vriendelijk. Wij zaten in een stenen bungalow. Schoon en erg ruim, zeker aan te raden. De prijzen in het restaurant zijn prima, ca. 6 euro voor een kindermenu (drinken, patat en pizza) en pizza's van 6 tot 9 euro p. stuk. Je kunt er heerlijk eten. Op het gedeelte waar de stenen bungalows staan is er ook nog een zwembad. Hier kan je rustig liggen, lezen en zwemmen. Helemaal top. Het park ligt afgelegen en rustig in een mooie omgeving. Wil je de drukte opzoeken dan moet je er echt met de auto op uit. Rimini is bijv. prima te doen!

Dit jaar gaan wij weer omdat onze kinderen het zo naar hun zin hadden!