Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

8.6Fantastisch

• 7.9Activiteiten
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Verde Azzurro voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In de regio Le Marche, in Italië, ligt Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro. Het park beschikt over een zwemparadijs, een animatieteam en een à la carte restaurant. Wil je boodschappen doen? Dan heb je wel de auto nodig. Het strand is ongeveer een uur rijden. Andere leuke dagtrips zijn de markt in Macerata of het dorpje Cingoli.

143 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

• 2019
    9Bas11-10-2019

Mooie omgeving, niet toeristisch, lekker eten

Het zwembad bij de stenen bungalows is heerlijk rustig en zeer geschikt om onder een parasol of onder een boom lekker een boek te lezen of gewoon te ontspannen

• 9Activiteiten

• 9Heidi Lens11-10-2019

Prachtig park!! Rustige ligging tussen de heuvels. Altijd heel netjes en proper. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Badmeesters/ de bar /receptie/restaurant iedereen werkt er met een lach. En zeker niet vergeten het animatie team altijd top. Zeker een aanrader. Volgend jaar maar weer .

• 10Familie Wubbels11-10-2019

Fantastisch vakantie resort!

Een fantastisch vakantie resort in een prachtige provincie Le Marche! Wij komen hier al sinds onze kinderen klein waren! Geweldige zwembaden, elk jaar een top animatie team met shows, sport en spel! Met paarden een mooie tocht maken door de heuvels! Lekker eten in het restaurant of in de omgeving! Een dagje naar de kust of een stadje voor de afwisseling! En verblijven in een ruim appartement of chalet! Gastvrij en hulpvaardig, tja daarom komen we hier graag terug👍

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9A. Klabbers31-08-2019

Erg goed!

Erg goed verblijf, bedden zijn erg hard, maar als je dit aangeeft bij de receptie regelen ze binnen 10 min een topper voor op je matras. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Het resort ligt prachtig. Het restaurant is erg goed, soms wat lang wachten maar door de vriendelijkheid van het personeel en de goede bedoelingen is dit te verwaarlozen.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Jelle14-08-2019

Prima voor een week

Wij hebben hier een week gezeten. De kinderen (6 en 4) vonden het Aquapark fantastisch. Een deel van de dingen daar kun je slechts deels van de dag gebruiken (zoals wildwatervaren, zie eerdere review voor tijden) en het is inderdaad van 13-14 dicht voor schoonmaakwerkzaamheden. Dan kun je zwemmen in het “eigen” zwembad van het park. Rustig en prima om even bij te liggen. Het aquapark is ook voor anderen toegankelijk dus in de weekenden druk met Italianen.

Park zelf, wij hadden een houten huisje, is prima. Huisje wat gedateerd, winkeltje heel minimaal. In het hoogseizoen is er een vaste groep gezinnen uit Nl die er elk jaar zijn, beetje ons kent ons, maar heel toegankelijk.

Animatie is Italiaans, ook qua tijden. Minidisco startte om 2130, te laat voor onze kids.

Omgeving mooi, maar ver rijden voor alles. Wij zijn in Macerata geweest (mooi!), Cingoli (niet bijzonder), Lago di Cingoli (aanrader!) en San Marino (2u rijden, mooi).

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Mirjam20-08-2018

Leuk voor 1 keer.

Fantastisch aquapark en mooi apart zwembad voor alleen de parkbewoners. De wildwaterrivier was alleen open tussen 11-12 uur en 15:30-17:00 uur dus continu lang wachten voor een ritje van +/- 2 minuten. Tussen 13-14 uur mocht er niet worden gezwommen in het aquapark, wel in het parkzwembad. Het entertainment team sprak amper Engels, daardoor was er vaak niet duidelijk wat er gedaan werd. Iedere avond werden dezelfde liedjes gedraaid en de bijbehorende dansjes gedaan tijdens de baby-dance en de groupdance. Voor alles wat je wilde eten / drinken moest je eerst betalen bij de kassa en vervolgens met de bon naar de bar en daar weer zeggen wat je wilde hebben aangezien er alleen "bar" op de bon staat, vreemd systeem. Lekkere broodjes kon je de dag van tevoren bestellen in het winkeltje. Wassen was gratis: machine staat in 1 van de stenen huisjes, zelf wasmiddel meenemen. Tips: Lago di Cingoli, Le cascatelles di Cingoli. Lidl in Jesi.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Debby14-08-2018

Heerlijke vakantie, aanrader!

Mooi park met prachtige voorzieningen, met name het zwemparadijs is geweldig. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en denken graag met je mee. In juli en begin augustus komen hier voornamelijk Nederlanders en Belgen, voor de kinderen natuurlijk hartstikke fijn. Maar het echte Italie gevoel ontbreekt hierdoor wel een beetje. In de prachtige omgeving is genoeg te zien en te doen. Wel moet je hiervoor wat tijd uittrekken aangezien het gebied erg heuvelachtig is en je langer over de afstanden doet. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad, al vonden we 3 weken wel wat lang. Na 2 weken hebben de kinderen het zwembad wel gezien. Gelukkig hebben we genoeg leuks in de omgeving bekeken. Wij gaan zeker nog eens terug naar Le Marche.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Rietveld20-07-2018

Prima plek!

Kleinschalig park met fantastisch zwembad voor de kinderen. Jammer dat je tussen 13:00 en 14:00 het water niet in mag. Verder leuke animatie, shows stellen niet heel veel voor maar het team is super enthousiast. Na de show nog groepsdansen wat echt gezellig is! Enige minpuntje voor ons is dat wij gevoel hadden dat er veel vaste gasten zijn die elkaar allemaal kennen en je er daardoor een beetje "buiten" valt.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Sjuud7208-10-2017

Rustige camping in mooi gebied

Prachtige heuvelachtige omgeving, rustige camping met vriendelijk personeel. Erg mooi zwembad, à la carte restaurant was prima. Je moet wel tijd uittrekken om ergens te komen, maar dat vonden wij in zo'n mooie omgeving niet erg. Lekker in de zee gezwommen in Porto San Giorgio, uurtje rijden. De markt in Macerata is erg mooi en Faustino is er mooi dorpje met Sí Market. Cingoli is ook erg mooi, wat een prachtig uitzicht! Supermarkt op de camping is aanfluiting, niks te krijgen alleen de broodjes, daar was niks mis mee, wel weinig keuze. Supervriendelijk animatieteam.

• 7Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Fam. de Vries25-08-2017

Fijn vakantiepark, ideale combi van rust & vertier

We hebben 2 heerlijk relaxte weken gehad. We verbleven in een stenen huisje, op steenworp afstand van het zwembad dat alleen voor parkgasten toegankelijk is. Daar heerlijk rustig en schaduwrijk. Onze kinderen (11, 14, 16 jr) zwommen daar óf in het aquaparkje dat aan het vakantiepark gekoppeld is. Volop keuze dus. Ook qua overige voorzieningen prima geregeld met groot sportveld. Onze kinderen hadden geen behoefte aan de animatie door het animatieteam maar vermaakten zich 's avonds en overdag prima met andere Nederlandse kinderen in dezelfde leeftijden als die van ons. Wat miste was alleen een tafeltennis-tafel.

Restaurant is prima, barretje gezellig. Overal alleen maar aardige en behulpzame medewerkers. Dat is kenmerkend ook voor de streek vermoed ik. De mensen in de Marche zijn allemaal nog nét even aardiger dan we al gewend zijn.

De omgeving is mooi met relatief weinig toerisme. De dorpjes zijn allemaal even middeleeuws fraai, maar gezellige terrasjes ontbreken vaak.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

16 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

• Rob, 17-09-2013

In de kamer is er een gastenmap. Hierin staan op welke dagen markt is en waar. Voor een grote supermarkt ben je toch zeker een kwartier, twintig minuten onderweg. Er is wel een minimarkt op het park, maar daar kun je alleen de hoognodige dingen halen. Voor een gevulde winkelwagen, moet je er echt op uit. Supertip: Bezoek het idyllische plaatsje Porto Novo aan de kust. Vanuit de bergen is het net een bounty eiland. Wit kiezelstrand, met helsblauwe zee en voor de rest alleen maar bomen en bergen

• t_h_hendriks, 03-08-2012

Cingoli (leuk stadje met MTB routes), Offagna (Middeleeuws stadje), Mercatore (weer een mooi stadje) Sirollo (leuke kustplaats).

• Arno, 16-09-2012

Zwembad is top, restaurant is ok maar geen culinair hoogstandje...maar het is een camping dus wat wil je. Boek een stenen huis en geen houten. Ga altijd in het hoogseizoen, wij waren er de laatste week vd vakantie en 70% stond leeg, lekker rustig in het zwembad maar voor de kinderen geen vriendjes....we waren de enige Nederlanders en de Duitsers en Belgen waren nogal op zichzelf.

21 vragen over Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro

• Dick, 22-05-2018

Stenen huisjes vrijstaand of geschakeld?

Zijn de stenen huisjes aan elkaar gekoppeld of vrijstaand? Of zijn alleen de grote stenen huisjes vrijstaand? Welke kan je het beste boeken?

• ivo_louage, 01-03-2017

ontbijt

hallo, veel positieve reactie's maar lees bijna niets over de hotelservice. De meeste huren er een bungalow blijkbaar. Toch had ik graag geweten of er iemand ervaring heeft met die service en vooral wat het ontbijt inhoud kan er mij iemand hier iets over kwijt? alvast bedankt

• natha52, 03-07-2016

waterpark

Moet er voor het waterpark apart betaald worden, of is dit vrije ingang voor de mensen die in het park verblijven ?

Vakantiepark Centro Vacanze Verde Azzurro info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel