Vakantiehuis Casa Cingoli

10 reviews over Vakantiehuis Casa Cingoli

• 2019
    10van Houten14-11-2019

Ontspannen en Gastvrij

Het ontvangst bij Casa Cingoli was buitengewoon gastvrij. Tijdens de reis hebben we contact gehad per whatsapp omdat we laat aan kwamen hebben ze voor ons boodschappen gedaan en het avondeten verzorgd. Deze service en het gevoel welkom te zijn hebben wij heel de vakantie ervaren. Het appartement waar wij in verbleven was heel schoon en netjes en het geheel is leuk ingericht. Vooral de details een mooie tractorbar en een gave buitenkeuken onder de veranda. Hierdoor konden wij gezellig samen zijn terwijl er gekookt werd. Het echte buitenleven gevoel. 1 Keer in de week kan er aangeschoven worden bij de BBQ-Tank waar Barry heerlijke Homemade ribs bereid en Jolanda het geheel goed verzorgd. Het is zeker een aanrader om met de kids naartoe te gaan er is genoeg te beleven en te ontdekken in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam. van Hulzen13-11-2019

Heerlijk genieten!

Heerlijke plek om met jonge kinderen te verblijven.

Na een gastvrij ontvangst (gedurende de hele vakantie bleef deze gastvrijheid) was het heerlijk genieten van een wijntje op de veranda. Vanaf de locatie vele mogelijkheden om binnen een half uur een leuke plek te verkennen. Voor de fietsers is het ook een prachtige omgeving. Langs de kust kunnen ook de minder geoefenden goed uit de voeten.

De barbecue van Barry en Jolanda is al een goede reden om in de auto te stappen naar Casa Cingoli. Naast een prachtige ambiance maken Barry en Jolanda hier ook echt werk van en zetten een heerlijke maaltijd op tafel.

Huisjes is van alle gemakken voorzien.

Locatie biedt meer dan voldoende privacy. Maar er kan ook gezellig samen gezeten worden. Erg leuk, zoals in ons geval, als er een leuke klik is met de buren.

Kortom, AANRADER!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam Wesselink30-08-2019

Genoten, fantastisch, geweldige plek

We zijn hier met een jong gezin, 2 kinderen van 6 en 3 geweest. Een prachtige kleinschalige locatie, in een waanzinnig gebied en een super gastvrije familie! De accommodaties zijn allemaal heel erg schoon, leuk ingericht (kindvriendelijk!) en je hebt er een prachtig uitzicht. Een ‘must go’ locatie als je van mooie plekjes houdt, weg van het toerisme, of de grote ketens, maar toch genoeg te doen. De gastvrijheid is wat mij betreft het maximaal haalbare, ze denken pro-actief mee en vooruit, verwennen je, maar laten je ook je ding doen als je er geen behoefte aan hebt. Er is een mogelijkheid tot BBQ, een klein zwembad wat voor de jonge kids prima was, maar ook een superleuk waterpark op 10min rijden. Ik zou geen moment twijfelen om te boeken voor deze locatie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Sandra27-08-2019

Fantastische plek!

Wij hebben een fantastische week gehad bij Casa Cingoli! De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Ze kunnen je helpen met tips wat te doen/zien in de omgeving en ze hebben leuke tips voor lekkere en bijzondere restaurantjes in de buurt. De pizza's bij 'de buurman zijn echt de lekkerste pizza's die wij gegeten hebben. De accommodaties zijn sfeervol, met overal leuke relaxplekjes. Wij hebben overnacht in het vrijstaande huisje, van waar je een prachtig uitzicht hebt over de heuvels. Het huisje is van alle gemakken voorzien (m.u.v. airco). Le Marche is een prachtige streek, hier vind je het echte Italië, het eten is heerlijk en er is genoeg te zien en te doen. Het strand van Senigallia ligt op 45 min. rijden, en is perfect met kleine kinderen omdat het lang ondiep blijft. Wij zijn geen mensen die graag terug gaan naar een plek waar we al eens geweest zijn, maar naar Casa Cingoli zouden we graag nog eens terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marianne Aikema17-08-2019

Gastvrij verblijf in Le Marche

Een weekje genoten van de gastvrijheid van Barry en Jolanda, wij verbleven met twee jonge kinderen in appartement Noce. Het appartement is smaakvol en compleet ingericht; alles is voorhanden. Ook voor jonge kinderen is alles aanwezig; plastic servies, campingbedje, slab, kinderstoel enz. Erg handig. Bij aankomst opgemaakte bedden, badhanddoeken en keukenlinnen ook aanwezig. Rondom het appartement een mooi terras; voldoende fijne stoelen en een heerlijke hangmat. Op het terrein een speeltuin, groot opzetzwembad met allerlei speelgoed en een bar in aanbouw, heerlijk in de schaduw en met zicht op het zwembad. Barry en Jolanda zijn zeer gastvrij; heerlijke cappuccino in de ochtend en een georganiseerde BBQ avond met heerlijk eten!

Mooie omgeving met genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Supermarkten op 10 km rijafstand.

Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Pieter18-07-2019

Fantastisch! Zeer gastvrij. Mooi appartement

We (gezin met 2 kleine kinderen) hebben 3 weken bij Barry en Jolanda mogen verblijven! We hebben ontzettend genoten van deze tijd, van het mooie landschap en omgeving, het appartement en bovenal de grenzeloze gastvrijheid van Barry en Jolanda. We zijn werkelijk waar in de watten gelegd. Elke dag verse broodjes en een kop cappuccino. Een aantal keer hebben we gebruik gemaakt van de kookkunsten van Barry op de BBQ (aanrader). Ook het gebruik van door ons niet voorhanden spullen zoals een goed autostoeltje, bolderkar en speelgoed voor de kinderen werd door de eigenaren proactief aangeboden. Zelfs toen mijn vriendin ziek werd en naar de dokter moest werd aangeboden om mee te gaan. Het appartement is van alle gemakken voorzien en had een mooie veranda met buitenkeuken, waardoor je de hele dag buiten leeft. Ook is er een speeltuin en voetbalveld waar de kinderen kunnen spelen. Het zwembad had een lekkere temperatuur en fantastisch uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Marijnen14-05-2019

Fantastisch zeker een aanrader.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Barry en Jolanda, top locatie met een zeer mooi uitzicht. Omgeving is zeker de moeite waard waarbij de tips van Barry je naar de mooiste plekjes en restaurants voerde. Kortom zeer kindvriendelijk fijne plek met een gast heer en vrouw die het snappen. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Joop Harms13-05-2019

Heerlijke plek. Vriendelijke gastheer en gastvrouw

Heerlijke locatie. Prachtig uitzicht. Vriendelijke sfeer. Fijne gastheer en gastvrouw die er alles aan willen doen om het jou naar je zin te maken. Appartement is goed gefaciliteerd.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Dirk Jan Zwartveld28-04-2019

Kleinschalig en kindvriendelijk vakantiehuis

Wat een uitzicht! Wakker worden met een geweldig uitzicht, een dutje doen in de hangmat terwijl de kinderen heerlijk aan het spelen zijn of genieten van de mooie omgeving met veel verschillende uitstapjes. In dit kleinschalig vakantiehuis kan het allemaal. Het ontvangst van het gastgezin is hartelijk en warm. Ons vakantiehuis was smaakvol ingericht en schoon. De kinderen hebben genoten van de bedstee en de speeltuin. Echt een aanrader in dit mooie stuk Italië!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

9Dominique25-08-2017

Fantastisch en heel kindvriendelijk!

Het 6-persoonsappartement waar wij verbleven hebben, was fantastisch. Heel sfeervol ingericht en superschoon. Aan alle details is gedacht. Vooral van de grote veranda en de prachtige buitenkeuken hebben wij erg genoten. Voor kinderen een heerlijk terrein om rond te struinen. De eigenaren zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vakantiehuis Casa Cingoli info