Vakantiehuis Casa Cingoli

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Cingoli

4 reviews over Vakantiehuis Casa Cingoli in het Nederlands

Fantastisch zeker een aanrader.

Marijnen
14-5-2019

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Barry en Jolanda, top locatie met een zeer mooi uitzicht. Omgeving is zeker de moeite waard waarbij de tips van Barry je naar de mooiste plekjes en restaurants voerde. Kortom zeer kindvriendelijk fijne plek met een gast heer en vrouw die het snappen. We gaan zeker nog een keer terug.

Heerlijke plek. Vriendelijke gastheer en gastvrouw

Joop Harms
13-5-2019

Heerlijke locatie. Prachtig uitzicht. Vriendelijke sfeer. Fijne gastheer en gastvrouw die er alles aan willen doen om het jou naar je zin te maken. Appartement is goed gefaciliteerd.

Kleinschalig en kindvriendelijk vakantiehuis

Dirk Jan Zwartveld
28-4-2019

Wat een uitzicht! Wakker worden met een geweldig uitzicht, een dutje doen in de hangmat terwijl de kinderen heerlijk aan het spelen zijn of genieten van de mooie omgeving met veel verschillende uitstapjes. In dit kleinschalig vakantiehuis kan het allemaal. Het ontvangst van het gastgezin is hartelijk en warm. Ons vakantiehuis was smaakvol ingericht en schoon. De kinderen hebben genoten van de bedstee en de speeltuin. Echt een aanrader in dit mooie stuk Italië!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch en heel kindvriendelijk!

Dominique
25-8-2017

Het 6-persoonsappartement waar wij verbleven hebben, was fantastisch. Heel sfeervol ingericht en superschoon. Aan alle details is gedacht. Vooral van de grote veranda en de prachtige buitenkeuken hebben wij erg genoten. Voor kinderen een heerlijk terrein om rond te struinen. De eigenaren zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Cingoli in Cingoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Cingoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.