Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Villa Casabianca 1573

• 9Anneke26-08-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Wij hebben deze zomer een heerlijke vakantie gehad in Villa Casabianca met onze dochters van 9 en 11. Mooi ruim en schoon appartement en een zeer gastvrije Georgia en Stefania. Zwembad met mooi uitzicht, voldoende stoelen en alles wat je wilde weten of nodig had werd geregeld. Mooie locatie voor allerlei uitstapjes naar zee, leuke stadjes of de Monte Sibillini. Wij komen zeker terug en herkennen dan ook niets in de reactie van Joop

• 9Jan-Otto N.20-08-2011

Heerlijk appartement in prachtige omgeving

Wij hebben 2 weken doorgebracht met onze tienerdochters (13 en 15) in Villacasabianca. Kleinschalig complex met ca. 6 appartementen, gelegen in mooie omgeving. Heerlijk zwembad en rustig. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, die bovendien prima Engels spreekt. Naast de al eerder genoemde beschikbare mountainbikes, is er ook gratis Wifi beschikbaar en een uitgebreide fitnessruimte. Je kunt duidelijk merken dat de Marche nog minder door de toerist "ontdekt" is, minder druk en lagere horecaprijzen. Voordelig boodschappen doen bij de Lidl in Matelica, waar je ook leuk kunt eten bij pizzeria Lucien (nog bedankt voor de tip familie V. !). Mooi om te bezoeken zijn Assisi, de grotten van Frasassi, een tocht maken door Nat Park Monte Sibilini, dagje strand in Sirolo en ook zeker de moeite waard, maar wat verder weg, San Marino. Al met al prima accomodatie, een echte aanrader!

• 10Fam. Verkoelen14-08-2011

Fantastische plek

Appartement Villa Casabianca is helemaal geweldig. Het complex beschikt over een prachtig groot zwembad van waaruit je een prachtig uitzicht hebt over landerijen en bergen. Ondanks het hoogseizoen hadden wij toch meerdere malen het zwembad voor ons zelf. Het appartement was groot en werd na een week gepoetst en de bedden werden verschoond. Je heb de mogelijkheid om te voet naar het dorpje te gaan of met de mountainbike, die op het complex aanwezig zijn. In het dorpje zelf kun je goed je boodschappen doen maar voor uit gaan te eten kun je beter een dorpje verderop gaan, waar meer eetgelegenheden zijn. Ook is het wel prettig dat het eten en drinken niet duur is, zo betaal je gemiddeld voor een cappuccino maar 1,10 euro! Onze kinderen van 14 en 16 jaar hebben zich er prima vermaakt en willen het liefst ieder jaar naar zo'n accomodatie, alhoewel ik me afvraag waar ik er een kan vinden die hier aan kan tippen. Dat zegt volgens mij genoeg!

• 6Joop01-08-2011

Ik ga er niet meer naartoe

Mooi huis ziet er mooi uit, appartementen redelijk maar slecht onderhouden. Georgia en haar man hebben familieuitbreiding gekregen en dat is duidelijk te merken. Verkeerde boeking, appartementen vooral de tuin ervoor slecht onderhouden. Ligbedden zijn er genoeg maar wel allemaal kapot. Vijver gebarsten en zonder water. Diner laatste avond niets van gezien. Vliegenoverlast door de koeienmesthoop op 20 meter afstand. Halverwege werd zwembad eindelijk bijgevuld wat resulteerde in zwemwater van 14 graden. Erg duur voor hetgeen geboden werd. Le marche is overigens wel aanrader. Mooie streek weinig toeristen, erg vriendelijke mensen.

• 9Marc24-08-2010

Geweldige plek, wat een gastvrijheid

Appartement gehuurd in juli, bij Georgia. Al heel leuk mail contact gehad voorafgaand aan onze vakantie en in het echt is ze nog veel leuker. Een jonge vrouw die enorm haar best doet om het de gasten naar de zin te maken. Aan het einde van de week mochten we aanzitten bij een acht italiaanse familie maaltijd in de tuin, super genoten. Mooi zwembad, een groot appartement, heerlijke tuin, kortom een geweldige week!

• 10mariëlla01-08-2010

Super appartement

Een week met dochter van 12 en zoon van 6 doorgebracht in Villa Casabianca 1573, gelegen op een heuvel. Smaakvol ingericht appartement en heerlijk ruim zwembad met duikplank en uitzicht over zonnebloemveld en bergen in de verte. Zwembad was dag en nacht open en er waren voldoende lichtbedden en parasols. Zelfs een hangmat tussen de bomen ontbrak niet. Giorgia was ontzettend gastvrij, goedgehumeurd en gaf goede tips voor restaurants (trestelle en bij een agriturismu verder de berg op) en dagjes weg (grotten frasassie zijn een aanrader). Op onze laatste avond waren alle gasten uitgenodigd om met haar en haar familie te eten. Lange tafels en banken werden klaargezet met heerlijke hapjes en wijn. Wat een gastvrijheid en gezelligheid. Een echte aanrader! Enige nadeel was de hitte 's nachts, maar een ventilator (15 euro bij de supermarkt) loste dat snel op

• 10Familie Driessen13-09-2009

Super vakantie, geweldig huis en ontvangst!!

Wij, gezin met 2 tieners hebben in Villa Casabianca1573 een geweldige vakantie gehad. Bijzonder romantisch huis met een schitterende tuin met dito uitzicht. Heerlijk zwembad, ligbedjes, parasol, verschillende rustige terassen, goede wijnboer als buurman en Giorgia als gastvrouw. Niets was teveel, voor alles werd gezorgd. Goede tips van de familie voor het ontdekken van de omgeving zowel cultureel als gastronomisch: mooie stadjes zoals Macerata,Gubbio, Camerino en San Severino Marche. Natuurlijk de Grotten van Frasassi, echt de moeite waard. Strand 45 min. Ongekende gastvrijheid, we hebben zelfs mogen aanzitten bij een familiefeest, een geweldige ervaring! Dank aan Giorgia en haar familie: echt een adres om terug te komen. (1450 km, vliegen Ancona en daar auto huren is ook een optie). Volledig ingerichte sportzaal, fietsen te leen. Huis is te huren voor feest. Kortom een geweldige stek!!

Appartement Villa Casabianca 1573 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Frazione Rustano, 62022