Hotel Borgo Lanciano Relais Benessere

ItaliëLe Marche (De Marken)Castelraimondo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Borgo Lanciano Relais Benessere voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Borgo Lanciano Relais Benessere

• 8Dennis V.25-09-2016

Prachtig complex

Heel mooi complex, een aaneenschakeling van middeleeuwse huisjes. Alle comfort: airco, wifi, digitale TV, safe, minibar. Uitzicht op de omgeving is prachtig. Uitvalsbasis richting centrale steden van Le Marche of Umbrië. Naar de kust is wat lastiger - duurt dik uur richting Sirolo. Ben je op zoek naar een rustig hotel, dan moet je hier zijn. Wij misten hier voornamelijk de Italiaanse flair, de receptie is stroef, de obers zijn onwennig, de gasten waren voornamelijk Italianen met een vrij hoge dunk van zichzelf. het zwembad is een flop, dient dringend gerenoveerd te worden. aanpalend ook geen bar of iets dergelijks, enkel de welness met water en thee... Naar onze mening is hier zoveel meer uit te halen, het restaurant serveerde een heel week dezelfde kaart, lekker weliswaar, maar de laatste avonden elders gaan eten op zoek naar wat nieuws. Aanrader voor koppels zonder kinderen voor rust en de welness, met kids zou ik toch eerder iets anders zoeken indien je een week of langer verblijft

Hotel Borgo Lanciano Relais Benessere info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij