Appartement Rustico del Bozzo

Appartement
Appartement Rustico del Bozzo

7 reviews over Appartement Rustico del Bozzo in het Nederlands

Wat een prachtige, gezellige en ontspannen plek!

Marjolein de Kleuver
6-9-2018

Een prachtige en rustige plek met een heel mooi uitzicht. Er is een fijn zwembad, een tafeltennistafel en wat speeltoestellen. Het is kleinschalig waardoor de kinderen elkaar snel vinden. De bakker komt 6 dagen in de week vers brood brengen. De plek is rustig, maar in de omgeving zijn prachtige plekken te bezoeken en ook het strand is prima bereikbaar. De eigenaren zijn erg gastvrij.

Prachtig uitzicht, perfecte locatie met kinderen

Kirsten
16-7-2017

Fantastisch uitzicht, mooie en complete appartementen, fijne gastheer en dame. In hoogseizoen vooral Nederlandse en Belgische gezinnen met kinderen, dus genoeg speelkameraadjes. Omgeving is mooi, wel even flink rijden voor wat echte uitjes. Stranden vanaf 30-35 min rijden, lang ondiep dus ideaal met kinderen. Begin NL schoolvakanties is het overal prettig rustig in deze streek.We overwegen zeker volgend jaar weer terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader!

ger
19-7-2016

mooi gelegen op een heuvel, met super uitzicht. goed uitgeruste huisjes met lekkere bedden. boekenkast is zelfs gevuld met nl boeken. zitje buiten met schaduwdoek. zwembad heeft fijne bedden (tip; duikbril mee) Er is genoeg speelgoed buiten; voetbalgoals, fietsjes, glijbaan, ballen. 1x per week wordt er gekookt; erg gezellig en lekker! in de buurt zijn veel lekkere restaurantjes. De eigenaresse regelt met liefde alles; reserveringen, tips, broodjes, kapotte lamp etc Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Dit jaar mogen we weer!

Rogier
13-6-2016

Dit gaat het derde jaar worden dat we deze geweldige locatie gaan bezoeken! De Nederlandse eigenaren helpen je overal mee (restaurant reserveren of de autogarage bellen na een ongelukje bijvoorbeeld). Omdat er maar weinig accommodaties zijn, is het zwembad ruim genoeg. Het uitzicht is fantastisch! Twee keer per week wordt er avondeten georganiseerd vanuit het Agriturismo en kun je met zijn allen samen genieten van de Italiaanse keuken en de huisgestookte Limoncello. Het zwembad is afgezet met een goed hek, er zijn speeltoestellen aanwezig en er zijn altijd andere kinderen aanwezig, dus ook met kinderen is dit genieten!

Een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Een super vakantie met onze kids

Martijn Eikelenboom
21-6-2015

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad op een fantastische plek. Elke dag wakker worden met uitzicht op de bergen. En voor de kids (2 en 4) lekker vrij spelen op het terrein en elke dag zwemmen in het zwembad. En als je het niet erg vind om een beetje te rijden is er genoeg te doen in de buurt. Binnen een half uur zit je ook aan een heerlijk zandstrand.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super combi kids vakantie en rust

mj_claessens
19-8-2014

Een zeer mooi adres in een wat minder toeristisch gedeelte van Italie. Prachtige appartementen met een fenomenaal uitzicht. Super aardige eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te majen. Een keer in de week wordt er gekookt en bij genoeg onteresse wordt er ook nog lekker pizza gegeten in het dorp. Ga hier naar toe voor de combinatie rust en fun voor de kids. Raar maar het gaat hier prima samen is onze ervaring.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch gelegen accommodatie voor rustzoekers

Hans Holtrigter
9-9-2013

In alle richtingen kijk je zo,n 25 km over de heuvels met de bergen op de achtergrond. De appartementen zijn allemaal gelijkvloers met een terras. De appartementen zijn netjes doch eenvoudig ingericht.

De Nederlandse familie organiseert uitstapjes naar wijn en olijfolie producenten in de omgeving en organiseert eetbonden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rustico del Bozzo in Castelleone di Suasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rustico del Bozzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.