8,7

121 reviews over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. in het Nederlands

Heerlijke minicamping met zeer ruime plaatsen.

Fam. Van den Berg
17-8-2019

Práchtige plek! Hartelijke en betrokken eigenaren voor wie geen moeite is teveel om de gasten een fijne tijd te bezorgen. Ze geven graag tips voor uitjes, restaurants etc. 's Morgens worden warme broodjes bij de tent of het appartement bezorgd. Er is veel gezelligheid maar ook ruimte voor privacy. Een aantal keren per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te eten. De meeste tentplaatsen hebben geen schaduw maar er is genoeg openbare ruimte om ergens anders de schaduw op te zoeken. In de schuur is een gezamenlijke ruimte om de koelboxen te stallen. Zeker voor gezinnen met jongere kinderen is deze camping een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prachtig

Marly
16-8-2019

Locatie is adembenemend. Gastheer en vrouw Evert en Marian(en hun kinderen) zijn enorm gastvrij en staan altijd klaar voor hulp, advies of een gezellig praatje. De Marken is een regio die voor ons onbekend was maar zoveel te bieden heeft! Weinig toerisme dus echt nog het ‘pure’ Italië. Meer dan de moeite waard om hier je vakantie te vieren. We zullen het de liefhebbers van een kleine camping enorm aanraden!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke camping!

kees remie
11-2-2019

Wij hebben hier in augustus 2018 1 week gestaan. Na twee weken op grotere campings gestaan te hebben was dit een oase aan rust. Ondanks dat we wat vroeger aankwamen dan aangegeven werden we zeer vriendelijk ontvangen! Onze kinderen van 3 , 5 en 7 vonden het direct geweldig en konden zo het zwembad inspringen. Drie keer per week konden we van heerlijk eten genieten en als je eens uit eten wou dan konden Evert en Marian je de beste tips geven. Op de camping heerste een hele fijne, prettige sfeer waar samen wat gedronken werd of waar je rustig bij je eigen tent kon zitten. Het was heerlijk en een week was eigenlijk te kort!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Wim&Christel
10-9-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 5 en 6!!!! Evert en Marian regelen alles super, zelfs 3x per week werd ons eten verzorgd en naar onze mening nog beter/zeker net zo goed als in de plaatselijke restaurants!!!! Gezellige, gemoedelijke sfeer en perfecte huurtent.... al met al drie super weken gehad en ook al zijn we kritisch, we kunnen hier weinig tot geen verbeterpunten bedenken!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voelt als thuiskomen!

Ida
10-8-2018

Voor de 2e keer op de heuvel. Het is een oase van rust... En een schitterend uitzicht. De kinderen vermaken zich uitstekend! En omdat het zo kleinschalig is zijn ze lekker vrij. Veranda is een + Bij warm weer lekker koel en bij regen ook handig. Koelbox kan lekker in de koele ruimte net zoals de rest van de boodschappen. Gemoedelijk sfeertje. Zwembad is iets klein, maar voor de kinderen maakt dat helemaal niet uit. Prachtige omgeving. Wij komen terug!

Gewoon gaan!

Hedi en Cor Vogelesang
10-3-2018

Kleine camping met uitzichten om van te dromen, zelfs vanuit t kleine zwembad! Prettige NL-talige eigenaren die zeer gastvrij zijn. Evert is een prima kok, overigens. Het golvende landschap is een lust voor het oog. Een kort ritje brengt je aan de Adriatische kust. De keuken in deze streek is subliem; eenvoudige gerechten met liefde gemaakt en met passie gerserveerd. Limoenijs? Ik zeg DOEN! Camping is alleen tijdens de zomermaanden open. En in de winter krijg je af en toe een nieuwsbrief. .. na- en voorpret tegelijk.

Gezellige relaxte camping op een hele mooie plek

Susan
      15-9-2017

Wij hebben met onze twee jongens van 9 en 10 jaar hier 10 dagen gestaan. We werden super vriendelijk onthaald door Marjan en Evert en de gehele vakantie was er altijd tijd voor een praatje.De dag van aankomst was er een bbq waar alle camping gasten aan kunnen deelnemen en dat was heerlijk en erg gezellig. De plekken zijn lekker ruim. Wij hadden een pek die veelal in de schaduw stond en en gezien de erg hete dagen was dat erg aangenaam.Op de camping spelen de kinderen veel met elkaar en er was totaal geen gemis van een groot zwembad. Het zwembad wat er is, is heerlijk koel en schoon en een stuwmeer en een groot zwempark zijn in de buurt. Kortom wij hebben genoten!! En kunnen je deze camping zeker aanraden!!

Ontspannen

Vogelesang
      15-9-2017

Een bijna lege camping. Zwembad voor ons alleen; wat n luxe. Een fijne gastheer, die ook de juiste aandacht gaf toen ik ziek was.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk relaxed vakantie vieren

Trineke
      12-8-2017

Marjan en evertl runnen met toewijding deze fantastische plek. De gastvrijheid is enorm en de sfeer zeer relaxed. Met broodjes bij de tent sochtends, mogelijkheid tot een heerlijke maaltijd op de camping en de vele tips voor het leren kennen van deze prachtige omgeving was een week echt te kort. We komen graag terug!

Super vakantie

Paula
      19-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad! De kinderen vonden het super. Veel vriendinnetjes en heerlijk elke avond op de trampoline. Het zwembad was ook heerlijk, een prachtig uitzicht. Wij zaten in het appartement Gufo, een heel mooi appartement. De BBQ avonden waren ook heel gezellig en de pasta van Evert was heerlijk net als de zelfgemaakte limonchello. Veel leuke dingen gedaan, vaak wel een stukje rijden. Het meer van Fiastra was prachtig, leuk om met de kano het meer over te gaan. De opera was ook heel leuk! Het zwembad met de grootste glijbaan van Europa vonden de kinderen geweldig! Evert en Marian bedankt voor de gastvrijheid!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. in Castel San Pietro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.