Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

8.8Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Castel San Pietro

8.8Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

123 reviews over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

• 9familie Boer02-01-2020

Heerlijke camping en omgeving!

We hebben in juli 2019 bijna 3 weken op camping huis op de heuvel gekampeerd. We hebben al op veel campings van Nederlandse eigenaren gestaan, maar deze camping stijgt daar met kop en schouders boven uit! Evert en Marian zijn heel vriendelijk en belangstellend, laten je eigen gang gaan en zijn er voor je als je ze nodig hebt. De omgeving is prachtig, we hebben gewandeld, stadjes bezocht, gezwommen in zee en meer, heel afwisselend. We hadden er ons met gemak nog drie weken kunnen vermaken!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    9Mark de Jong28-08-2019

Top plek

We hebben hier in augustus heerlijk 1 week gekampeerd met onze vouwwagen. Heerlijke plek en Evert en Marianne zijn perfecte gastvrouw en gastheer! Leuke omgeving, wel veel zon op de plek maar ook wel wat schaduw op de camping en onder de veranda is het heerlijk daar spelen de kids gezellig met elkaar

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Van den Berg17-08-2019

Heerlijke minicamping met zeer ruime plaatsen.

Práchtige plek! Hartelijke en betrokken eigenaren voor wie geen moeite is teveel om de gasten een fijne tijd te bezorgen. Ze geven graag tips voor uitjes, restaurants etc. 's Morgens worden warme broodjes bij de tent of het appartement bezorgd. Er is veel gezelligheid maar ook ruimte voor privacy. Een aantal keren per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te eten. De meeste tentplaatsen hebben geen schaduw maar er is genoeg openbare ruimte om ergens anders de schaduw op te zoeken. In de schuur is een gezamenlijke ruimte om de koelboxen te stallen. Zeker voor gezinnen met jongere kinderen is deze camping een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marly16-08-2019

Prachtig

Locatie is adembenemend. Gastheer en vrouw Evert en Marian(en hun kinderen) zijn enorm gastvrij en staan altijd klaar voor hulp, advies of een gezellig praatje. De Marken is een regio die voor ons onbekend was maar zoveel te bieden heeft! Weinig toerisme dus echt nog het ‘pure’ Italië. Meer dan de moeite waard om hier je vakantie te vieren. We zullen het de liefhebbers van een kleine camping enorm aanraden!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9kees remie11-02-2019

Heerlijke camping!

Wij hebben hier in augustus 2018 1 week gestaan. Na twee weken op grotere campings gestaan te hebben was dit een oase aan rust. Ondanks dat we wat vroeger aankwamen dan aangegeven werden we zeer vriendelijk ontvangen! Onze kinderen van 3 , 5 en 7 vonden het direct geweldig en konden zo het zwembad inspringen. Drie keer per week konden we van heerlijk eten genieten en als je eens uit eten wou dan konden Evert en Marian je de beste tips geven. Op de camping heerste een hele fijne, prettige sfeer waar samen wat gedronken werd of waar je rustig bij je eigen tent kon zitten. Het was heerlijk en een week was eigenlijk te kort!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Wim&Christel10-09-2018

Geweldig!

Echt een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 5 en 6!!!! Evert en Marian regelen alles super, zelfs 3x per week werd ons eten verzorgd en naar onze mening nog beter/zeker net zo goed als in de plaatselijke restaurants!!!! Gezellige, gemoedelijke sfeer en perfecte huurtent.... al met al drie super weken gehad en ook al zijn we kritisch, we kunnen hier weinig tot geen verbeterpunten bedenken!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Ida10-08-2018

Voelt als thuiskomen!

Voor de 2e keer op de heuvel. Het is een oase van rust... En een schitterend uitzicht. De kinderen vermaken zich uitstekend! En omdat het zo kleinschalig is zijn ze lekker vrij. Veranda is een + Bij warm weer lekker koel en bij regen ook handig. Koelbox kan lekker in de koele ruimte net zoals de rest van de boodschappen. Gemoedelijk sfeertje. Zwembad is iets klein, maar voor de kinderen maakt dat helemaal niet uit. Prachtige omgeving. Wij komen terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Hedi en Cor Vogelesang10-03-2018

Gewoon gaan!

Kleine camping met uitzichten om van te dromen, zelfs vanuit t kleine zwembad! Prettige NL-talige eigenaren die zeer gastvrij zijn. Evert is een prima kok, overigens. Het golvende landschap is een lust voor het oog. Een kort ritje brengt je aan de Adriatische kust. De keuken in deze streek is subliem; eenvoudige gerechten met liefde gemaakt en met passie gerserveerd. Limoenijs? Ik zeg DOEN! Camping is alleen tijdens de zomermaanden open. En in de winter krijg je af en toe een nieuwsbrief. .. na- en voorpret tegelijk.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Susan15-09-2017

Gezellige relaxte camping op een hele mooie plek

Wij hebben met onze twee jongens van 9 en 10 jaar hier 10 dagen gestaan. We werden super vriendelijk onthaald door Marjan en Evert en de gehele vakantie was er altijd tijd voor een praatje.De dag van aankomst was er een bbq waar alle camping gasten aan kunnen deelnemen en dat was heerlijk en erg gezellig. De plekken zijn lekker ruim. Wij hadden een pek die veelal in de schaduw stond en en gezien de erg hete dagen was dat erg aangenaam.Op de camping spelen de kinderen veel met elkaar en er was totaal geen gemis van een groot zwembad. Het zwembad wat er is, is heerlijk koel en schoon en een stuwmeer en een groot zwempark zijn in de buurt. Kortom wij hebben genoten!! En kunnen je deze camping zeker aanraden!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Vogelesang15-09-2017

Ontspannen

Een bijna lege camping. Zwembad voor ons alleen; wat n luxe. Een fijne gastheer, die ook de juiste aandacht gaf toen ik ziek was.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

10 tips over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

• Hans en Bernadette, 23-06-2014

Van het Huis op de Heuvel uit kun je naar Assissi, naar het strand, naar Outlets van Prada, Tod's of Armani. Je kunt de salamiboerderij bezoeken (gids Nienke), een Piaggio Ape proberen te kopen of naar één van de vele markjes. Buiten de deur eten en drinken is een must: al was het maar voor de bediening en de prijs: waar anders kost je cappuccino met een heerlijk broodje nog geen 2 Euro p.p.?

• Marry en Kees Orij, 30-05-2014

De BBQ die verzorgd wordt door de gastheer Evert is zeker aan te bevelen. De informatie van de omgeving, inclusief wandeltips, eettips en uitgaansmogelijkheden zijn in een map keurig samengevoegd door de gastvrouw Marian.

• Arnout, Monique en Iris, 21-08-2012

Bezoek zeker eens Eldorado in Apiro, met een watergijbaan met uitzicht op zee. Typisch itaiaans, badmuts verplicht en tussen 12 en 2 verplichte lunchpauze (zwembaden gesloten). Compleet met muziek en danseressen, macho badmeesters met hun fluitjes, kortom echt italiaans genieten.

0 vragen over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50