Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app.

118 reviews over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. in het Nederlands

Geweldig!

Wim&Christel
10-9-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 5 en 6!!!! Evert en Marian regelen alles super, zelfs 3x per week werd ons eten verzorgd en naar onze mening nog beter/zeker net zo goed als in de plaatselijke restaurants!!!! Gezellige, gemoedelijke sfeer en perfecte huurtent.... al met al drie super weken gehad en ook al zijn we kritisch, we kunnen hier weinig tot geen verbeterpunten bedenken!!!!

Voelt als thuiskomen!

Ida
10-8-2018

Voor de 2e keer op de heuvel. Het is een oase van rust... En een schitterend uitzicht. De kinderen vermaken zich uitstekend! En omdat het zo kleinschalig is zijn ze lekker vrij. Veranda is een + Bij warm weer lekker koel en bij regen ook handig. Koelbox kan lekker in de koele ruimte net zoals de rest van de boodschappen. Gemoedelijk sfeertje. Zwembad is iets klein, maar voor de kinderen maakt dat helemaal niet uit. Prachtige omgeving. Wij komen terug!

Gewoon gaan!

Hedi en Cor Vogelesang
10-3-2018

Kleine camping met uitzichten om van te dromen, zelfs vanuit t kleine zwembad! Prettige NL-talige eigenaren die zeer gastvrij zijn. Evert is een prima kok, overigens. Het golvende landschap is een lust voor het oog. Een kort ritje brengt je aan de Adriatische kust. De keuken in deze streek is subliem; eenvoudige gerechten met liefde gemaakt en met passie gerserveerd. Limoenijs? Ik zeg DOEN!

Camping is alleen tijdens de zomermaanden open. En in de winter krijg je af en toe een nieuwsbrief. .. na- en voorpret tegelijk.

Wij hebben met onze twee jongens van 9 en 10 jaar hier 10 dagen gestaan. We werden super vriendelijk onthaald door Marjan en Evert en de gehele vakantie was er altijd tijd voor een praatje.De dag van aankomst was er een bbq waar alle camping gasten aan kunnen deelnemen en dat was heerlijk en erg gezellig. De plekken zijn lekker ruim. Wij hadden een pek die veelal in de schaduw stond en en gezien de erg hete dagen was dat erg aangenaam.Op de camping spelen de kinderen veel met elkaar en er was totaal geen gemis van een groot zwembad. Het zwembad wat er is, is heerlijk koel en schoon en een stuwmeer en een groot zwempark zijn in de buurt. Kortom wij hebben genoten!! En kunnen je deze camping zeker aanraden!!

Ontspannen

Vogelesang
        15-9-2017

Een bijna lege camping. Zwembad voor ons alleen; wat n luxe. Een fijne gastheer, die ook de juiste aandacht gaf toen ik ziek was.

Heerlijk relaxed vakantie vieren

Trineke
        12-8-2017

Marjan en evertl runnen met toewijding deze fantastische plek. De gastvrijheid is enorm en de sfeer zeer relaxed. Met broodjes bij de tent sochtends, mogelijkheid tot een heerlijke maaltijd op de camping en de vele tips voor het leren kennen van deze prachtige omgeving was een week echt te kort. We komen graag terug!

Super vakantie

Paula
        19-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad! De kinderen vonden het super. Veel vriendinnetjes en heerlijk elke avond op de trampoline. Het zwembad was ook heerlijk, een prachtig uitzicht. Wij zaten in het appartement Gufo, een heel mooi appartement. De BBQ avonden waren ook heel gezellig en de pasta van Evert was heerlijk net als de zelfgemaakte limonchello. Veel leuke dingen gedaan, vaak wel een stukje rijden. Het meer van Fiastra was prachtig, leuk om met de kano het meer over te gaan. De opera was ook heel leuk! Het zwembad met de grootste glijbaan van Europa vonden de kinderen geweldig!

Evert en Marian bedankt voor de gastvrijheid!

Geweldige, zeer gezellige minicamping

Elles en Matthijs
        31-8-2016

In augustus voor de 2e keer op de heuvel geweest, wederom in een van de twee volledig ingerichte huurtenten. Ook dit jaar genoten van de (reis)tips, kookkunsten en gastvrijheid van Evert en Marian. De kinderen hebben zich weer uitstekend vermaakt in het zwembad en op de veranda. De nieuwe trampoline met veiligheidsnet er omheen is een mooie verbetering!

De rustige omgeving is prachtig met tal van pittoreske dorpjes en leuke bezienswaardigheden.

We komen in de toekomst zeker nog eens terug!

Super genieten! Sfeervol en prachtig uitzicht!

Wij Reizen Door Europa
        16-8-2016

In juli 2016 camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio bezocht met twee jongens (11 en 13 jaar). We hebben genoten van het uitzicht, de gezelligheid met andere campinggasten en de gastvrijheid van Evert en Marian. De camping is rustig gelegen op een heuvel met prachtig uitzicht. De tentplaatsen zijn ruim, enkele met schaduw. Het sanitair is verzorgd. De jongens hebben zich goed vermaakt met andere kinderen van diverse leeftijden. Ze speelden gezelschapsspelletjes, op de trampoline, tafeltennis en in het zwembad. Er is een voetbaltoernooi georganiseerd en een spelletjesmiddag. Er is wifi in de veranda en mogelijkheid om je telefoon (tablet, laptop ed.) op te laden. Stroomvoorziening is er voor de koelbox in een aparte ruimte, waar ook overige boodschappen kunnen staan. Twee keer in de week kookt Evert pasta en bakt Marian patat. Ook is er 1x in de week een gezellige én lekkere BBQ. Het dorp San Severino (25 min) is een sfeervol dorp met een grote supermarkt en een goed restaurant. In Apiro (20 min.) is een kleine supermarkt en een bar. Wij komen zeker nog eens terug!

Prachtige plek, heerlijk tot rust komen.

Lia en Eduard
        8-7-2016

Voor de derde keer bij Evert en Marian op de heuvel geweest, met caravan! In het voor - en najaar worden er ook caravans toegelaten. Ook dit jaar konden wij weer genieten van het mooie uitzicht en de gastvrijheid van de familie Nap.

De kookkunsten van Evert zijn natuurlijk ook geweldig. Mooie uitstapjes in de omgeving gemaakt, wij komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. in Castel San Pietro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huis op de Heuvel / Casa del Poggio + app. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.