Bed and Breakfast

7 reviews over Bed and Breakfast Villa Cartoceto in het Nederlands

Het echte Italië!

VERHAEGEN
22-9-2010

Zonder GPS vind je dit deze B&B niet!Op het einde van de wereld kom je terecht bij een superleuk koppel.Axel & Judith geven je tips van de mooiste omliggende dorpen,stranden,rondritten...'s Avonds kan je genieten van een heerlijk 4gangenmenu,klaargemaakt door de chef des huizes.Een aanrader,een 10/10!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Een absolute aanrader!

Lars & Jeanet
14-6-2010

Mooie plek, heerlijke bedden, zalig ontbijt en diner van sterklasse! Judith, we hebben het heerlijk bij jou gehad, had van ons alleen ietjes langer mogen duren! Zijn erg benieuwd hoe de 'Cardinale'- geocache gaat lopen :-)

Gereisd Met partner in mei 2010

leuk verblijf in een typisch dorp

guy
26-5-2010

leuk verblijf in bb villa caroceto , aangenaam en hartelijk onthaal , goede service , nette kamers met zalige bedden , uitgebreid en lekker ontbijt , het restaurant is zeker een aanrader ,

Gereisd Met partner in mei 2010

De enige echte B&B in de Marche

Henk van den Oetelaar
3-2-2010

FENOMINAAL.......super plek...ontbijt op het dak terras is echt een beleving...heerlijke verse producten....eigenaren runnen ookeen iets verderop gelegen restaurant van bijna Michelin klasse.....rest nog de Cartoceto Olijfolie.....waanzinnig lekker.....

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk ontspannen in een gastvrije omgeving

Kirsten & Timo
11-9-2009

Een weekje heerlijk genoten in Villa Cartoceto. Judith en Axel zijn zeer gastvrij en stellen de gasten voorop. Ga zeker een keertje eten bij Axel in zijn Osteria. Daar kan menig Italiaans restaurant in Nederland een puntje aan zuigen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een verborgen pareltje

Danielle
12-8-2008

Een superplek onder de zon in het prachtige Marche in Italie. Geweldig eten, een mooi huis met karakter, sfeervolle kamers, ontzettend gastvrije mensen, een fantastisch uitzicht vanaf het dakterras, absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2008

ze doen echt alles om het je naar de zin te maken!

nol en yvonne hermans
12-8-2008

t was een heel mooie kamer gezellig en schoon, de aandacht en zorg die je krijgt is als een warme deken! altijd een lekker vers onbijt bij goed weer buiten er is ook een super goed restaurant bij waar we heerlijk hebben gegeten!het is een heel leuk stel mensen ik wens ze nog heel veel geluk en plezier in hun b&b en ik hoop tot ziens!!!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Cartoceto in Cartoceto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Cartoceto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.