Bed & Breakfast Villa Cartoceto

0Tonen op kaart

7 Reviews over Villa Cartoceto

• 10VERHAEGEN22-09-2010

Het echte Italië!

Zonder GPS vind je dit deze B&B niet!Op het einde van de wereld kom je terecht bij een superleuk koppel.Axel & Judith geven je tips van de mooiste omliggende dorpen,stranden,rondritten...'s Avonds kan je genieten van een heerlijk 4gangenmenu,klaargemaakt door de chef des huizes.Een aanrader,een 10/10!

• 9Lars & Jeanet14-06-2010

Een absolute aanrader!

Mooie plek, heerlijke bedden, zalig ontbijt en diner van sterklasse! Judith, we hebben het heerlijk bij jou gehad, had van ons alleen ietjes langer mogen duren! Zijn erg benieuwd hoe de 'Cardinale'- geocache gaat lopen :-)

• 8guy26-05-2010

leuk verblijf in een typisch dorp

leuk verblijf in bb villa caroceto , aangenaam en hartelijk onthaal , goede service , nette kamers met zalige bedden , uitgebreid en lekker ontbijt , het restaurant is zeker een aanrader ,

• 9Henk van den Oetelaar03-02-2010

De enige echte B&B in de Marche

FENOMINAAL.......super plek...ontbijt op het dak terras is echt een beleving...heerlijke verse producten....eigenaren runnen ookeen iets verderop gelegen restaurant van bijna Michelin klasse.....rest nog de Cartoceto Olijfolie.....waanzinnig lekker.....

• 9Kirsten & Timo11-09-2009

Heerlijk ontspannen in een gastvrije omgeving

Een weekje heerlijk genoten in Villa Cartoceto. Judith en Axel zijn zeer gastvrij en stellen de gasten voorop. Ga zeker een keertje eten bij Axel in zijn Osteria. Daar kan menig Italiaans restaurant in Nederland een puntje aan zuigen.

• 10Danielle12-08-2008

Een verborgen pareltje

Een superplek onder de zon in het prachtige Marche in Italie. Geweldig eten, een mooi huis met karakter, sfeervolle kamers, ontzettend gastvrije mensen, een fantastisch uitzicht vanaf het dakterras, absoluut een aanrader!

• 10nol en yvonne hermans12-08-2008

ze doen echt alles om het je naar de zin te maken!

t was een heel mooie kamer gezellig en schoon, de aandacht en zorg die je krijgt is als een warme deken! altijd een lekker vers onbijt bij goed weer buiten er is ook een super goed restaurant bij waar we heerlijk hebben gegeten!het is een heel leuk stel mensen ik wens ze nog heel veel geluk en plezier in hun b&b en ik hoop tot ziens!!!!!!

Bed & Breakfast Villa Cartoceto info

Veilig betalen met