Camping Campeggio Paradiso

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

88 Reviews over Campeggio Paradiso

• 8Ine Martens28-10-2019

Geweldig!

De terrassencamping ligt tegen een steile helling (tot 27%). De eigenaar (een bijzonder aardige, behulpzame man) brengt je caravan desgewenst naar je plek. Het uitzicht vanaf het bovenste terras is spectaculair en je krijgt er een goede conditie, want je blijft aan het trappenlopen. 😊Wel is er een bandenfabriek naast, dus dat uitzicht wil je liever niet.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Etienne Wolters14-07-2019

Geweldig verblijf,aanrader!

Ik vond de ontvangst zeer vriendelijk en alles was perfect geregeld voor ons geen verrassingen. De standplaats was nog mooier dan we hadden verwacht en onze kinderen hebben genoten. Alles was super clean , kortom een topper voor iedereen een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Hein en Monique06-07-2019

Heerlijke, kindvriendelijke camping

Heerlijke camping, kindvriendelijk, mooi gelegen! Op loopafstand van dorpje met bars, restaurants, supermarkt èn mooie natuur. Er is ook een bar op de camping en een fijn zwembad! Eigenaar Davide doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken! En, omdat je op hoogte zit, koelt het s avonds wat af en slaap je goed😀😀😀. Wij zijn al een paar keer hier geweest.

• 9Jolanda12-08-2018

Genieten van La Dolce Vita!!

Echte Italiaanse familiecamping, met bovenaan een aantal terrassen voor caravans, campers en tenten. Geweldig uitzicht over de Marken! Wat een mooie plek. Veel ruimte, ook in augustus. Ontspannen sfeer. Dorpje op loopafstand met diverse winkels en restaurantjes. Prachtige stadjes in de omgeving, waaronder Urbino en ook mooi wandelgebied. Omdat de camping op 600 meter ligt qua temperatuur, zowel overdag als 's avonds, heerlijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Nienke02-08-2018

Zeker weer als we in de buurt zijn.

Vriendelijke mensen, rustige camping. Prima verblijf, mooie omgeving. Wel uitdagende rit met een camper. Bescheiden, maar prima zwembad.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Marco15-07-2017

Vacanza perfetta

Posto ideale per vivere un esperienza immersi nella natura senza rinunciare al divertimento! Piscina e animazione funzionano alla grande sia per i bambini che per gli adulti! Ci tornerò!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Franz Trutmann23-08-2016

freundlich, gut organisiert, sauber, preiswert

Wir sind drei Wochen hier gewesen. Als pensioniertes Paar, seit knapp einem Jahr mit dem Womo unterwegs, suchen wir einerseits Ruhe und geniessen andererseits die schöne Umgebung für verschiedenste Unternehmungen. Unser Platz - ganz oben - war wirklich Spitze. Weg vom (kleinen) Rummel während des Ferragosto und mit prächtiger Aussicht. Die Gegend ist recht hügelig mit teilweise steilen Strassen. Wenn man das Wohnmobil nicht bewegen will, ist im Minimum ein kleines Motorrad erforderlich, sonst sitzt man fest.

• 9Mirjam Nijenboer06-08-2016

Erg leuke camping!

Camping Paradiso is een erg leuke, rustige en vooral echt Italiaanse camping met zeer vriendelijk personeel. Ze helpen met alles. Omdat de camping erg stijl is, wordt je caravan met de tractor omhoog naar de plek gereden. Er zijn veel vaste seizoensplekken met uitgebouwde caravans voor de Italiaanse gasten. Ertussen zijn kleine plekken voor trekcaravans of tenten. Boven zijn terrassen met plekken voor caravans en tenten. Deze plekken zijn met de auto te bereiken door hele stijle wegen en te voet te bereiken met stijle trappen. Dit is wat lastig/zwaar met kinderwagen/buggy. Je hebt hier boven op de terrassen een prachtig panoramisch uitzicht. Door de week zijn er weinig mensen op de camping. In het weekend is het druk. Na het weekend vertrekken deze gasten weer. De Italiaanse campinggasten zijn erg vriendelijk en heel leuk naar de kinderen. Standaard stroom: 3 ampère. Op ons verzoek kregen we echter een plek met 10 ampère. Omdat je hoog zit is het s avonds snel fris, waardoor je lekker koel kunt slapen. Er is een niet heel groot zwembad en een kinderbadje met glijbaantje. Het is erg schoon en met badmeester. Het zwembad is elke dag gesloten tussen 13:00 en 15:00 uur. Het kinderbadje is behoorlijk diep. Onze zoon van 2,5 jaar kwam net met z'n hoofd boven water als hij erin stond. In het zwembad mag je niet springen. Stoelen bij het zwembad kosten 2,- euro per dag. Naast het zwembad is een voetbal/basketbalveldje. Er is een leuke schaduwrijke speeltuin voor kinderen beneden bij de receptie van de camping. Bij het sanitair moet je betalen voor het douchen (1,-) voor 5 minuten. Je kunt de douche op pauze zetten. Bij de dames is 1 douche bij de heren zijn 2 douches. Er zijn geen individuele washokjes en geen babywasruimte. Bij de dames en de heren zijn 3 hurk-toiletten en 1 zittoilet zonder toiletpapier. Het sanitair werd in de tijd dat wij er waren weinig schoongemaakt. Animatie is er niet echt voor kinderen. Er is een leuk treintje dat een ritje van ongeveer 15 min door het dorp s avonds om 21:00 uur maakt. Er wordt gedanst met de kinderen elke avond na 21:00 uur als je terug komt met het treintje. Brood is te bestellen bij de receptie en ligt de volgende ochtend klaar. Carpegna is op loopafstand van de camping en het is een leuk en gezellig plaatsje. Je kunt er heerlijk eten in erg gezellige restaurantjes. Ook kun je er heerlijk lunchen. In het dorp zijn twee kleine supermarkten. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen (wielrennen). Er zijn leuke bezienswaardigheden in de omgeving. (San Marino, San Leo, Urbino etc). Bovendien is het strand slechts een uurtje rijden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Marianna29-07-2016

fantastic!

posto fantastico! paesaggi meravigliosi e tanto tanto relax!

• 9Walter20-03-2016

Prachtig uitzicht, goed verzorgde camping.

Hier toevallig gekomen begin september. Mooie, steile en schone terrassen-camping. Het onderste gedeelte huisjes, waarvan de meeste onbewoond waren. Davide, de vriendelijke eigenaar, bracht de caravan naar de plek; we stonden op het hoogste terras. Het uitzicht is prachtig, ook 's avonds als de lichten in de verte (Urbino en dorpjes) branden. De temperatuur in sept. is, door de hoge ligging, ideaal, met koele nachten. Stille camping, een aanrader al je enkele dagen wilt uitrusten. Om de streek te verkennen ligt de camping een beetje afgelegen... maar is erg goed om te wandelen in de omgeving. Winkels en restaurants op loopafstand in het stadje. Als we nog eens hier in de buurt komen gaan we zeker opnieuw op deze camping staan.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar