Appartement Agriturismo Casa MiYo

6 reviews over Appartement Agriturismo Casa MiYo

• 2019
    7fam. S21-10-2019

Mooie omgeving

De omgeving is prachtig. De appartementen zijn ook mooi. Mis wel een echt eigen privé buiten. Je rijdt makkelijk overal heen, strand is iets verder, maar goed te doen. Natuur is mooi, met zijn zonnebloemen en glooiende vergezichten. Zwembad vonden wij jammer, niet echt iets waar je baantjes kan trekken, meer om even af te koelen. Michou en Elsira zijn erg gastvrij. Wij misten wat scheiding tussen tussen zakelijk en privé. Voelde soms of er met twee maten gemeten werd tegenover gasten. Wanneer je van wijn houdt zit je hier goed. Bezoek le Cana, mooi wijnhuis vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Gabrielle17-09-2019

Casa Miyo is in een woord GEWELDIG!

Casa Miyo is in een woord GEWELDIG! De plek, de kamers, het uitzicht, de mensen… Nooit eerder hebben wij kennis mogen maken met zoveel gastvrijheid als hier. Bij Casa Miyo mag je gewoon jezelf zijn en ontbreekt het aan niets om een fantastische vakantie te beleven. Echt een aanrader en wij hebben voor volgend jaar alweer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9J.H. Steenhuizen10-10-2018

Maximaal genieten!

Via een humptie bumptie weggetje (laatste stukje alleen maar) kom je ineens aan bij een heel groot geel huis omringd door olijfbomen en blijk je ineens in een paradijsje te zijn aangekomen. Michou en Elsira zorgen er wel voor dat je je snel helemaal thuis voelt. We hadden een fiat 500 gehuurd en daardoor konden we maximaal genieten van de supermooie omgeving. Je bent in 20 minuten op het strand maar je moet eigenlijk geen haast hebben. Lekker relaxt rondtuffen, van dorpje naar dorpje via leuke kronkelweggetjes. En daarna als je weer bij Casa MiYo aankomt pak je een wijntje en ga je nog even een plons in het zwembad nemen of lekker op een ligbed in de middagzon genieten. Of ga lekker wandelen tussen de olijfbomen. Het is zo mooi!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Lonneke van de Ven13-05-2018

Adembenemend mooi

Samen met mijn partner en nichtje een week verbleven in casaMiYo. De omgeving is echt prachtig, wat een uitzicht. Veel ondernomen. Zowel dichtbij als wat verder weg is er van alles te zien en beleven. Prachtige stranden, de grotten van frasassi, zelfs Rome gezien. Goede biologische wijnboer op de hoek, waar onze gastheer en gastvrouw ons mee naartoe hebben genomen voor een rondleiding en waar we heerlijke wijn hebben beproeft. Wij hebben een superleuke week gehad. Bedankt Michou en Elsira. Een aanrader voor wie een echt stukje Italië wil beleven.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Youri Vassilev18-02-2018

Italie ontdekken op bijzondere locatie

Carassai is een klein dorpje dicht bij zee. Vanaf het huis (bovenop de berg) kijk je het dal in en zie je in de verte de zee, prachtig. Het centrum (leuke wandeling) alleen Italianen en de prachtige 'steegjes' en pleinen die Italie zo bijzonder maken. Tijdens ons verblijf helpen met het plukken van vijgen, heerlijk!

Toen wij er waren was het stel nog volop bezig alles in te richten, maar het was toen al prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Lugina Lindeman16-02-2018

Geweldige vakantie in het echte Italië!

Lieve Michou, Elsira en Yonah, Wat hebben wij 10 dagen genoten van een heerlijk vakantie in jullie agriturismo Casa MiYo!!! Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!! Een echte aanrader voor iedereen die van het echte Italië houdt! Familie Lindeman

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

0 tips over Appartement Agriturismo Casa MiYo