Bed and Breakfast

16 reviews over Bed and Breakfast Vecchia Monta Agriturismo in het Nederlands

Echt Italiaans

Danielle de Jong,
11-8-2017

Een geweldige plek met prachtig uitzicht, een heerlijk zwembad, ontzettend vriendelijke eigenaren en niet te vergeten ontzettend lekker eten! Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De omgeving is bijzonder mooi. Heuvelachtig binnenland met leuke autenthieke dorpjes, en dicht bij prima stranden (dichtsbijzijnd strandje al op 5 minuten rijden). Vecchia Monta zelf is een oase van rust, niet het meest modern maar wel keurig verzorgd en heel gezellig + een mooi panoramisch uitzicht op het dorpje Campofilone. De familie is heel gastvrij, en doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Ze nemen je mee voor een rondleiding bij een lokaal pastafabriekje, geven kookworkshops. Het eten is hier is ook een aanrader. Als je een probleem hebt, lossen ze het gelijk op. Zelfs toen ik kleinigheid met mijn wagen had, reden ze voor je uit om naar een bevriende garage te brengen die je dan direct helpen. Ook een fijn zwembad, met ligstoelen en parasols. Ook een tafeltennistafel. Al met al een absolute aanrader. Wat op hun website niet duidelijk vermeld staat is dat je er ook kan kamperen. Wel een beetje basic maar dat heeft hier juist zijn charmes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk rustig en zeer gastvrij!

R&M G
12-8-2016

De plek is fantastisch, wij waren er voor een week vanaf 15 juli. We stonden op de camperplek, alleen! Genoeg ruimte, de gastvrijheid en de service is geweldig. Ze, de boer en ook zijn dochter, die engels spreekt, zijn zeer behulpzaam. Zeg wat je wilt en ze doen het voor je. Wij hadden de gasslang en drukregelaar voor de sköttelbraai vergeten, de boer heeft deze voor ons gezocht, eerst in zijn eigen 'magazijn', maar die paste niet. Vervolgens heeft hij deze voor ons gekocht in het dorp. Ook regelde hij een nieuwe gieter om de watervoorraad in de camper te vullen. Wij hadden fietsen mee, dat is in deze omgeving een hele klimtoer, maar wat een fantastische omgeving. Heerlijke week gehad!

Gereisd met partner in juli 2016

Super plek en zeer gastvrij!

R. Crebas
29-7-2016

We komen hier nu voor het 3e jaar en het is er echt super.

Snap de slechte recentie niet want de mensen zijn juist super gastvrij en we hebben nooit last van herrie.

Ja, Italianen eten later dan Nederlanders en vertrekken dus ook later maar nooit met veel herrie.

De kaart is niet heel groot, maar wel erg lekker.

Uitzicht is fantastisch.

Heel erg leuk voor de kinderen. Snel nieuwe vrienden en een aantal dieren die ook altijd leuk zijn.

Eten is lekker goedkoop

Zee vlakbij en lekker warm.

Omgeving is ook mooi.

Zou het zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Topcamping voor kinderen en levensgenieters!

Fam. Schols
21-11-2015

Dit jaar was onze derde keer dat we naar deze camping gingen. De kinderen wilde niets anders. En geef ze eens ongelijk. Gezellige vriendjes op de camping om mee te spelen, in het palmbomenbos spannende hutten maken, lekker zwemmen in het zwembad of in de zee (4 min. rijden en aan het strand parkeren!), pizza´s of pasta zelf maken en later met z´n allen opeten, paardrijden, karten (5 min. rijden), alle beestjes op de camping (geiten, schapen, schildpadden, ganzen, paarden, ezel, honden, kat, kippen, pony) eten geven, s´avonds in het restaurant eten of naar het dorpje lopen en terug met de zaklamp de sleurhut en tent weer vinden. Een heerlijke, kleine , rustige, groene en vriendelijke camping.

Met de tent kan je prachtig tussen de kiwi´s staan, de caravans kunnen boven de paardenbak. De plekken zijn zeer groot en bieden vrij uitzicht op het middeleeuwse dorpje Campofilone. Je kunt ook een appartement of B&B boeken.

De eigenaresse is een fantastische kok. Het restaurant is altijd druk bezet en staat goed bekend. Haar man verzorgt het terrein, de dieren en de BBQ op vrijdagavond. Dan gaat de muziek aan en de discoverlichting in het zwembad. De kids feesten in het zwembad de rest geniet nog van de BBQ.

Al met al weer een heerlijke vakantie gehad. Ben benieuwd wat we volgend jaar gaan doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Gastvrije en hardwerkende mensen

Richard Sanders
31-1-2015

Mooie plek voor mensen die van een kleinschalige camping houden. Fijn zwembad en de mensen iets niets te veel. Het eten gaat snel vervelen omdat het allemaal op elkaar lijkt door het gegrilde vlees in enkele varianten. Onze plaats voor de tent was niet gemaaid, maar dat maakte de baas later goed. Er komt best veel plaatselijk volk op het terras wat best gezellig is. De stranden in de buurt zijn geweldig en het leven van de Italianen aan de kust is iets dat je niet wilt missen. Je kunt er heerlijk eten voor een goede prijs. Veel goedkoper dan aan de Toscaanse kust. Moet wel zeggen dat het na 2 weken op de camping ook wel gaat vervelen omdat er toch best weinig mensen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk appartement!

Matthijs
4-9-2014

Deze zomer met onze dochters (6 en 9) naar Vecchia Monta geweest, we huurden een dubbel appartement. De ontvangst door de zoon was meer dan vriendelijk en door de week heen leer je de familie kennen. Ze zijn zeer aardig, maken het je graag naar de zin en zijn eigenlijk altijd aanspreekbaar. Probleem met de warm water voorziening in ons appartement werd direct opgelost. Daarbij is het prettig dat er airco is in de kamers!

Het uitzicht op het stadje Campofilone is prachtig, bij het zwembad is voor iedereen meer dan voldoende ruimte en kinderen spelen hier binnen enkele uren na aankomst met zijn allen met elkaar. Paardrijden en zelf pasta maken behoort tot de mogelijkheden en ga niet zelf koken, schuif aan in het restaurant of bezoek een van de vele dorpen in de omgeving.

Cuppra Marittima is leuk, iets verder ligt de boulevard van Grottammare en wij vonden een bezoek aan Fermo ook erg geslaagd.

Strand en prachtige tochtjes binnen handbereik. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vreselijk!

Mira
21-8-2014

Het enige pluspunt is de prachtige ligging. Verder zwaar verouderd sanitair en zeer slechte service. Als ik naar de balie liep was er niemand. Ik ben 3 keer naar de balie gelopen met een zak was, die je kon afgeven maar niemand te vinden. Zelf maar een emmer gekocht (in het dorp, er is geen campingwinkeltje) Bij aankomst werd ons een plek aan de weg toegewezen waar tot zeker 3 uur 's nachts de lokale bevolking op een meter afstand over het grindpad langs je tent raast. Geen oog dicht gedaan. Deze mensen doen de camping er maar een beetje bij, snel verdiend. 80 Euro per nacht, schandalig! Ze besteden hun tijd liever aan feesten voor de lokale bevolking die dus ook nog om 2 uur 's nachts gillend in het zwembad liggen. Klagen heeft geen zin, het boeit ze echt niet. Ik snap de andere recensies niet, want mensen die ik op de camping sprak waren er ook absoluut niet blij mee. Vreselijke camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

"leuke agriturismo"

Machteld
6-8-2014

Deze zomer hebben we 2 weken met onze tent gestaan op Vecchia Monta. We hadden een ruime plek, op gras, met een fantastisch uitzicht op het dorpje. De plekken zijn niet afgebakend, maar groot genoeg. We hebben goed gegeten in het restaurant en ook kan je geheel vrijblijvend meedoen aan de BBQ-avond. De Italiaanse familie is warm, grappig en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Er staan alleen Nederlanders op de camping. Er komen wel Italianen naar het restaurant om te komen eten, een leuke mix ontstaat er dan. In de omgeving is genoeg te doen en de stranden zijn prima voor de kinderen. Bij het strand bij de camping ( 3km naar beneden rijden) kan je zelfs je auto nog parkeren aan het strand. Ik vind het een aanrader, de camping is klein en overzichtelijk, het zwembad is groot genoeg. De dieren maken het feest compleet voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Italiaanse gastvrijheid

mabel van den bergh
26-7-2014

we hebben dit jaar vor het eerst gekampeerd bij Vecchia Monta en het is ons heel goed bevallen. Goed grasland om op te staan, ruime plaatsen en een prachtig uitzicht. De camping is heel makkelijk te bereiken en ligt zeer rustig. De service en gastvrijheid van deze italiaanse familie is top! Wij hebben er heerlijk gegeten van het locale menu, pasta en pizzalessen gevolgd (veel geleerd), en dit alles in een ontspannen en vriendelijke sfeer. Dit is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vecchia Monta Agriturismo in Campofilone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vecchia Monta Agriturismo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.