Vakantiehuis Ripa del Sole

Vakantiehuis Ripa del Sole

6.5Voldoende

Italië, Le Marche (De Marken), Cagli

Op vakantie geweest naar Ripa del Sole?

6.5Voldoende

• 6.5Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Ripa del Sole

• 7Bruno26-07-2012

Leuk verblijfje met enkele nadelen

We kunnen een eerdere beoordeling van een Nederlandse gast enkel maar bevestigen. Hou rekening met een luidruchtige snelweg in de buurt ! De honden van de eigenaar zijn wel lief, maar durven al eens komen “bedelen”, en blaffen af en toe ’s nachts. Tijdens ons verblijf was er bovendien redelijk vaak een zeer sterke wind, die het soms onmogelijk maakte het terras te gebruiken voor een maaltijd. Volgens commentaar in het gastenboek gebeurt dit blijkbaar vaker. En er staat een GSM-mast vlakbij. Het logement was verder wel OK, en Ivo, de eigenaar, is best wel vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6guus.annaert29-06-2012

Dat ligt er maar net aan, wij NOOIT weer!!!!

Ideale plek of misser? Woont u drie hoog aan de A13 dan zult u het rustig vinden,woont u net als wij in een zeer rustige omgeving dan zult u hier geen rust hebben. Op een paar honderd meter ligt namelijk een autoweg die zich de gehele dag en tot diep in de nacht laat horen. Voor ons in ieder geval zodanig dat wij in overleg met touroperator, dus in ons geval absoluut niet een casa bello, onze reis helaas halverwege hebben afgebroken. Het huisje is niet geluids geisoleerd en de weg laat zich dan ook tot een uur of drie gelden en dan gaat het om 6 uur weer los. Dit wordt echter nergens bij de aanbiedingen vermeld. U bent dus gewaarschuwd. Geen airco aanwezig en volgens de eigenaar alles gewoon dicht houden dan blijft het koel. Echt niet; en 's nachts de deur of ramen open, vergeet het maar, dan doe je geen oog dicht van het verkeerslawaai. Houdt u niet van honden, ga niet hierheen, u krijgt er twee gratis bij, waaks en blaffen veel en ook s'nachts. Al met al, bezint er u hieraan begint.

Gereisd met partner in juni 2012

Vakantiehuis Ripa del Sole info