Bed and Breakfast La Ferraia

BedAndBreakfastWeer vandaag17°11°
Bed and Breakfast La Ferraia

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferraia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast La Ferraia in het Nederlands

Mooie sfeervolle plek

Karlijn
11-10-2009

Wij zijn er afgelopen zomer een week geweest. Het ligt er ontzettend mooi bij! Deze mensen bezitten een groot stuk land. Het zwembad wordt goed onderhouden, jammer is wel dat er geen kinderbadje bij is voor de allerkleinsten. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel oke. Een nadeel vonden wij dat je toch wel een aardig stuk moet rijden voordat je weer echt in de "bewoonde wereld" bent. Ook misten we een koelkast op de kamer. De kamer was verder wel super!! De eigenaar en familie spreken geen of gebrekkig engels, ze doen wel hun uiterste best om ons te begrijpen en met handen en voeten kom je een heel eind! De haan kraait 'smorgens wel erg vroeg! Veel nederlanders bezoeken deze B&B, denk je ver in Italië te zitten.... Er is ook een voetbalveldje op het terrein, een stuk bos met een riviertje. Af en toe zie je de kok de bosjes induiken op zoek naar verse kruiden. Elke avond is er een ander menu, eerst pasta dan groente & vlees en een nagerecht. Heerlijk!

Geweldige Agriturismo!

Niels
15-8-2009

8 nachten verbleven wij in deze agriturismo! Zeer vriendelijke eigenaren, mooi zwembad, goede kamers en heerlijk eten. Op de grens van umbrië en marken is het een prima plek om daar in de Appenijnen te blijven of om andere steden als Urbino, Assisi, Gubio, de grotten of het strand te bezoeken. Erg fijne tijd gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Ferraia in Cagli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Ferraia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.