Appartement

4 reviews over Appartement Il posto delle viole in het Nederlands

In de herhaling..

Janet en Ted
8-6-2018

Wij zijn vorig jaar hier geweest en hebben het er zo goed gehad dat we binnenkort weer gaan. heerlijk! Rust Ruimte Relaxen en een heerlijk klimaat. Gastvrij, alles wat een mens nodig heeft in zijn vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig!

Karlijn Juncker
16-8-2015

In één woord: geweldig! Prachtig gelegen accommodatie met schitterend uitzicht. Appartement is ruim en de veranda is heerlijk en groot, buiten zitten kan altijd, ook als het wat minder weer is. Heel rustig, fijn zwembad, fijne mensen, leuke gezamenlijke etentjes als je dat wilt, als je dat niet wilt is dat ook goed. Alles kan, niets moet. Alleen voor rustzoekers!! Wij komen terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Ben
15-6-2015

In een gloednieuw gebouw uit 2012, dat er uit ziet alsof het er al jaren staat, bevinden zich vier appartementen. Omdat het gebouw nieuw is, is het meer dan voldoende geïsoleerd (het blijft lekker koel binnen, ondanks dat de zon de hele dag er op heeft staan schijnen). De uitstraling hoort dus bij de streek. Vanaf de weg geeft een goed onverhard pad van 800 meter toegang tot de locatie. Het appartement is van alle gemakken voorzien. De ontvangst en verdere begeleiding door een goed Engels sprekende eigenaar, is voortreffelijk. Een fantastische locatie om De Marken te verkennen. Het dorp Cagli ligt op 6 kilometer rijden er vandaan; daar vind je alle benodigde winkels voor de dagelijkse levensbehoeften.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch huis, vriendelijke mensen!

idewitte71_1
31-8-2014

Nu een week terug van twee geweldige weken in appartement Viola bij Il poste delle Viole. Groot huis met een complete inrichting. Alles wat je nodig hebt, is er. Groot terrein met maar 6 appartementen dus je hebt alle ruimte en rust die je nodig hebt. Twee zwembaden, dus ook daar alle ruimte. Gastheren Guillliano en Cesare zijn erg vriendelijk en je kunt alles aan ze vragen. Twee keer heerlijk gegeten, waarbij ze locale producten gebruiken. In de buurt zijn vele restaurantjes te vinden waar je voor belachelijk lage prijzen kunt eten. Een aanrader voor een uitstapje: de grotten van Frassasi! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en komen zeker nog eens terug bij deze accomodatie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il posto delle viole in Cagli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il posto delle viole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.