Tijdelijk €25 aanbetaling

Casa Bosco

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Casa Bosco voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 48 reviews

• 9.9Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

48 Reviews over Casa Bosco

• 9Maris09-11-2022

Ontroerend mooi

Wat moeten mensen echt weten voordat ze hierheen gaan? Nou dat ze dan nooit meer terug naar huis willen. De ligging, bovenop een berg, zo stil, zo sereen. Je hoort echt alleen de natuur (dieren, wind, regen, onweer) ik werd er gewoon emotioneel van. De verschillende uitzichten over de bergen/heuvels, zonsopkomst, zonsondergang, geweldig. Rijd je de berg af dan weet je niet welke leuke, authentieke, liefelijk dorp je wilt bezoeken. Of misschien toch nog meer mooie natuur opzoeken of een een stad bezoeken of gaan we voor de heerlijke Italiaanse keuken. De keuze is reuze. Al kun je bij Casa Bosco ook heerlijk Italiaans eten op een georganiseerde Italiaanse avond gewoon boven op "de berg". Wij hebben super genoten van alles en iedereen ook van elkaar. Het leek wel op een huwelijksreis. Ondanks het hele grote bed ;) Grazie de tuto. Fino alla prossima volta. Kindvriendelijk een 1, dit is omdat het adults only is.

• 10Ruimte
  • 10Ursela Vogt24-07-2022

Sprookjesachtige

In 1 woord betoverend mooi. Wat een sprookje om daar te zijn. De rust. Het geluid (herten of krekels) in de avond. Aan alles is gedacht. Het kookboek de zilveren lepel waarin de heerlijkste Italiaanse gerechten staan liggen op je te wachten. Inmiddels het boek zelf aangeschaft voor thuis. Het appartement voldeed boven onze verwachtingen. Een vaatwasser. De uitgebreide keuken die er tot je beschikking staat. Het heerlijke bed. De ruime douche. Het zwembad waar een ieder een bedje heeft. Heet heerlijke brood. Moet ik door gaan? Eigenlijk wil je deze plek niet delen. Aangezien je deze voor jezelf wil houden. Hans en Petra. Bedankt!

• 9Paul de Lucht24-07-2022

Een prachtige plek om lief te hebben

Een heerlijke vakantie gehad. Casa Bosco laat je genieten van een mooie mix van natuur, rust, comfort en gastvrijheid.

• 10Corine en Jacco22-07-2022

Fantastisch appartement in mooie, rustige omgeving

Prachtig en compleet appartement op een bijzonder mooie en rustige plek in Le Marche. De vriendelijke eigenaren, Hans en Petra, hebben iets moois opgebouwd waar het je aan niets ontbreekt.

• 8Jo19-07-2022

Fantastisch!

Wat een prachtige plek! Mooi .schoon , ruim en goed verzorgd appartement. Echt aan alles wordt gedacht. Een zalig bed , heerlijk zwembad en ontzettend lieve eigenaren die alles voor je doen om je een fijne vakantie te bezorgen. Echt een topadres!!!

• 10Arend en Irene02-07-2022

Het was echt fantastisch

Wie rust in de natuur zoekt is bij Casa Bosco aan het goede adres. Paradijselijke omgeving en voor wat de website www.casa-bosco.com betreft: 'what you see is what you get' en zelfs meer dan dat. Het complex ligt op slechts een paar minuten 'landweg-rijden' van doorgaande wegen om de Marche te doorkruisen, te beginnen in het nabijgelegen Cagli waar ook nog eens heel veel 'ruimte' is voor contemplatie met 12 kerken op één of twee vierkante kilometer.......

• 10Angela en Tonny Maarse02-07-2022

De mooiste casa op de mooiste plek.

Casa Bosco is wat ons betreft een van de mooiste plekken in Le Marche. Een fantastische plek in de bergen bij Cagli, buitengewoon mooie appartementen en de liefste gastvrouw/ heer die je kunt bedenken!

• 10Stef24-06-2022

Een fantastische week op een bijzondere plek!

De eigenaren van Casa Bosco, Petra en Hans, hebben een prachtige rustige locatie, in de natuur, in het echte Italië, gevonden waarop zij op kleinschalige basis luxe appartementen hebben verwezenlijkt en waar zij hun gasten van top tot teen verwennen! Tijdens een welkomstdrankje (!!) geven zij informatie over het ontstaan van Casa Bosco en alle bezienswaardigheden, leuke plaatsjes en restaurantjes in de buurt. Je voelt je gelijk op je gemak. Er is een zwembad, voldoende ligstoelen, een volledig uitgeruste bibliotheek, een heerlijk appartement dat van alle gemakken is voorzien en de handdoeken worden nog gewassen ook. Nu ik dit allemaal zo op een rijtje zet, baal ik nog meer van het feit dat de vakantie afgelopen is. Het moge duidelijk zijn dat zo'n rustige locatie niet via de snelweg te bereiken is. Om er te komen moet je de laatste twee kilometer over een grindpad omhoog. De eerste keer even wennen maar daarna alleen maar leuk.

• 8ELFRIEDE18-06-2022

Fantastische lokatie

10 dagen heerlijk ontspannen in Cagli, Le Marche. Case Bosco is kleinschalig, het appartement is ruim en schoon en wonderbaarlijk mooi gelegen in de heuvels. Gastvrije ontvangst, veel informatie beschikbaar. Wij vonden het een prachtig wandelgebied, maar er is natuurlijk verder ook genoeg te bezoeken in de omgeving.

• 9Natuur
  • 10Mieke Stomps17-11-2021

Een Goddelijke plek

Het goddelijke CasaBosco

En dan slaan we eindelijk de onverharde weg naar Casa Bosco op. De smalle slingerweg, de berg op, is een kleine uitdaging bij daglicht. Ik ben benieuwd hoe groot die uitdaging 's avonds is😉, maar mensen de schoonheid van deze plek is onbeschrijflijk en écht het is niet overdreven. We hebben natuurlijk foto's gezien, maar die doen de werkelijkheid geen eer aan. Hier komen we onze tijd wel door! Het welkom van Hans, Petra en Bobby (de hond) is net zo warm als de heerlijke zonnestralen. Na het welkomst drankje worden we wegwijs gemaakt in onze verblijven, welke koningshuis waardig zijn! Wat een smaakvolle COMPLETE appartementen ( we hebben zelfs een vaatwasser 😁) met waanzinnige uitzichten op de Apennijnen. Wanneer we uitgepakt zijn is het tijd voor een wijntje, voorradig bij Hans en Petra. (Wijnhuis Guerriere). Een super wijntje, waarvan de tranen in het glas hangen en dat zijn zeker niet onze tranen.

Appartement Casa Bosco info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Strada San Vitale 6, I-61043