Appartement Casa Bosco

• 9.9Ruimte
  • 10Waardering

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

38 Reviews over Casa Bosco

• 10Mieke Stomps17-11-2021

Een Goddelijke plek

Het goddelijke CasaBosco

En dan slaan we eindelijk de onverharde weg naar Casa Bosco op. De smalle slingerweg, de berg op, is een kleine uitdaging bij daglicht. Ik ben benieuwd hoe groot die uitdaging 's avonds is😉, maar mensen de schoonheid van deze plek is onbeschrijflijk en écht het is niet overdreven. We hebben natuurlijk foto's gezien, maar die doen de werkelijkheid geen eer aan. Hier komen we onze tijd wel door! Het welkom van Hans, Petra en Bobby (de hond) is net zo warm als de heerlijke zonnestralen. Na het welkomst drankje worden we wegwijs gemaakt in onze verblijven, welke koningshuis waardig zijn! Wat een smaakvolle COMPLETE appartementen ( we hebben zelfs een vaatwasser 😁) met waanzinnige uitzichten op de Apennijnen. Wanneer we uitgepakt zijn is het tijd voor een wijntje, voorradig bij Hans en Petra. (Wijnhuis Guerriere). Een super wijntje, waarvan de tranen in het glas hangen en dat zijn zeker niet onze tranen.

• 10Natuur
  • 10Vietje15-09-2021

Tweede thuis

De appartementen waren compleet, alles erop en eraan. Petra en Hans hebben een uitgebreid pakket aan activiteiten die je kunt doen. En de rust en stilte is wat ons erg aansprak. Alles is zeer goed onderhouden en proper. We zijn er al 4 keer geweest en dat zal ook zeker niet de laatste keer zijn.

• 10Ruimte
  • 10Maarten12-08-2021

Casa Bosco is gelegen op een prachtige en rustige lokatie midden in de natuur. Het stadje Cagli is dichtbij voor een terrasje en een prima restaurant. Het appartement is ruim, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Als we een ding speciaal mogen noemen dan zijn het de goede bedden. We hebben nog nooit zo lekker geslapen. Petra en Hans zijn de perfecte gastvrouw en -heer, ze geven je bijvoorbeeld tips over uitjes in de omgeving en goede eetgelegenheden. Het zwembad is zo groot, dat je er echt goed in kan zwemmen. Graag komen we volgend jaar weer terug.

• 9Wendy & Benny11-08-2021

Paradijsje op aarde!

Dé plek voor wie op zoek is naar rust, natuur, adembenemende vergezichten, een regio met leuke bezienswaardigheden, een mooie, ruime accomodatie én een aangename, behulpzame gastheer en -dame! Wij vonden het alvast heerlijk!

• 10Kirsten Nikkels04-08-2021

Waanzinnig genoten! Wat een heerlijke plek!

Een prachtig, ruim, appartement op een geweldige plek op een berg in Italië, wie wil dit nou niet? Rust, stilte, afkoelen in het zwembad, met een boek uitkijkend over de heuvels van de Marken. Prachtige natuur voor wandelingen en fietsen. Cagli, een charmant stadje op 5 min rijden, met heerlijke restaurantjes en terrasjes! Op 45 min vanaf de kust voor een lekker dagje strand en zee. Mooie steden om een dagje te bezoeken, kortom alle ingrediënten voor een super vakantie met als extra bonus adults only, wat toch even dat stukje extra rust geeft

• 10cecile van leerdam30-10-2020

Magische plek!

Wij hebben 5 dagen gelogeerd in Casa Bosco en dat was echt dubbel en dwars genieten! Alles klopt en er schiet niets tekort! prachtige appartementen, fantastische omgeving, heel fijn zwembad en een super gastvrouw en heer (Petra en Hans) die je helpt aan alle mogelijke tips om heerlijk te eten, prachtig te kunnen wandelen en fietsen, en alles wat je maar wil weten over de omgeving qua wat te doen en welke bezienswaardigheden je niet mag missen! Wij kunnen Casa Bosco echt aanraden en komen er zeker nog een keer terug. Danny & Cecile

• 10Joke14-09-2020

Heerlijke week op een prachtige plek

Petra en Hans hebben midden in de groene heuvels van Le Marche een prachtige plek. Ons appartement Petrano was van alle gemakken voorzien. Geweldige keuken, heerlijk bed, prachtige badkamer. Elke ochtend vers gebakken brood van Petra. Niets was teveel moeite. We hebben een heerlijke week gehad.

• 10Claudine en Arne02-08-2020

We zouden niet weten waar je nog beter kan zitten

Hier zit je afgelegen midden in de natuur en de rust - 's avonds lopen de herten wat verder voorbij. En dat mét alle comfort, echt tip-top in orde en met een super comfortabel bed. Petra en Hans zijn heel vriendelijk en helpen je met de glimlach bij alle vragen of wensen, en geven je tips over bezienswaardigheden en wandelingen in de buurt. Elke morgen bakken ze een vers broodje voor je - handig want de bakker is net iets te ver weg.

• 10Gerda30-07-2020

Fantastisch!

Enorm genoten van deze mooie Casa! Via de website waren we al onder de indruk, maar in het echt is het nog mooier! Het uitzicht, de afwerking, alle details waar aan gedacht is. Een bibliotheek met boeken in allerlei genres, maar ook is er veel toeristische informatie te vinden. En mocht je het dan nog niet weten, dan zijn Hans en Petra er die werkelijk veel van het gebied weten. Daarnaast zijn ze heel gastvrij, vriendelijk en gedreven. En dan is er ook nog lieve Bobby, de hond met zijn bijzondere karakter. Een Casa waar je veel kunt ondernemen, maar indien gewenst ook heerlijk tot rust kunt komen!!

• 9Johan en Diana02-01-2020

De mooiste en leukste plek het zuiden

Wat een mooie en rustige plek, in het donker aangekomen door omstandigheden en keurig met een lampje naar binnen geloosd door Petra.Prachtige dorpjes met zeer gastvrije mensen. Maar wat is Casa Bosco prachtig gemaakt en wat een enorme rust kan je er vinden. Super veel te doen, met prachtige steden, zeker Urbino niet overslaan.Maar ook Cagli is de moeite waard met leuke restaurants en cafe's.En prachtige vergezichten. En er is een vaatwasser, dus je hoeft niet af te wassen met de hand.

Appartement Casa Bosco info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij